Gå till innehåll

Den Lilla Farbrorn


MiniApan

Recommended Posts

Det är ju jag! :P

 

Tankar den nu 11,6kb/s :( Säger vad jag tycker om den sen..

 

-----------------------------------------------------

 

Nu har jag sett den! Skitsnygg!

Är dålig på att ge konstruktiv kritik så jag går inte in på småsaker. Men fotot var skitsnyggt. Ljudet skrapade dock hela tiden, är det min dator det är fel på? Musikvalet var inte det bästa, tyckte musiken var irriterande, speciellt första och andra låten.

Länk till kommentar
Share on other sites

Lite ris

Filmen var alldeles för lång, föööör lång, budskapet kunde burits fram i en mycket kortare och mindre utdragen version.

Musiken var verkligen jobbig ibland, speciellt i början som någon redan nämnt, för upprepande.

En liten skitsak också, filmen är filmad i 4:3 och maskerna som låg inne var dåligt placerade, man såg ibland bilden utanför dom, eller hur man ska förklara det.

 

Lite ros

Väldigt snygg

Bra skådespelare

Och ett bra budskap

Länk till kommentar
Share on other sites

_nemo_:

"filmen är filmad i 4:3 och maskerna som låg inne var dåligt placerade, man såg ibland bilden utanför dom, eller hur man ska förklara det."

 

vet ej varför de blev så, jag drog ut masken så att det inte skulle bli så, blev så ialla fall.

 

Hail2TheKingBaby:

"ljuset från lådan som öppnas var snyggt, hur har ni gjort det"

 

ett plugin in till aftereffects, riktigt bra, kom inte ihåg va de heter kan ta reda på det om du vill?

 

lilla_farbrorn:

"Ljudet skrapade dock hela tiden, är det min dator det är fel på?"

 

det är nog din dator

 

 

"musiken"

 

vissa har älskat den andra har hatat den, "smaken är som baken" själv tycker ja den är sådär

 

hade ganska stor tidpress på oss när vi gjorde den här filmen, men jag har materialet kvar på datorn så jag håller på att göra en lite bättre vers. fixar lite småsaker. bra att ha lite konstruktiv kritik då, så man vet en del man kan fixa =)

 

tack för all konstruktiv kritik, roligt att höra att majoriteten av er tycker om den =)

Länk till kommentar
Share on other sites

Riktigt vacker film! Stundtals lite utdragen men det gjorde inte så mycket för fotot kompenserade det hela och gjorde att iallafall jag satt som klistrad.

Det är alltid roligt att se filmer som inspirerar.

Jag såg "oskyldig" oxo, kul-scenen var riktigt läcker! Kändes lite makaber bara. I början var den som de flesta en-dags-splatter-projekt på denna sajten och så helt plötsligt är det en informationsfilm om stulna vapen!..

 

Men i vilket fall som helst så syns det talang, lycka till i nästa projekt!

Länk till kommentar
Share on other sites

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

×
×
  • Skapa nytt...