MiniApan Posted January 21, 2005 Share Posted January 21, 2005 en film jag och en polare gjort, läs om den och ladda ner den här: http://www.planetbob.3dhosting.org/proj_dfl.htm (servern har betett sig underligt den sista tiden så det kanske inte alltid funkar) 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ag_the_king Posted January 22, 2005 Share Posted January 22, 2005 Wow.. Underbar...wow igen...är stum 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lilla_farbrorn Posted January 22, 2005 Share Posted January 22, 2005 Det är ju jag! :P Tankar den nu 11,6kb/s :( Säger vad jag tycker om den sen.. ----------------------------------------------------- Nu har jag sett den! Skitsnygg! Är dålig på att ge konstruktiv kritik så jag går inte in på småsaker. Men fotot var skitsnyggt. Ljudet skrapade dock hela tiden, är det min dator det är fel på? Musikvalet var inte det bästa, tyckte musiken var irriterande, speciellt första och andra låten. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mankan Posted January 22, 2005 Share Posted January 22, 2005 Vill oxå se ! Ingen som kan länka filmen på en annan server ?? Laddar som bäst i 3kbs... 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ungfilm Posted January 22, 2005 Share Posted January 22, 2005 Proffsig, snyggt och stilrent foto. Filmen är bitvis ganska seg. Iallefall jag tycker mycket om den här filmen. Ni har gjort ett jättebra jobb, keep it up. Jag ser fram emot att se erat nästa projekt. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
_nemo_ Posted January 23, 2005 Share Posted January 23, 2005 Lite ris Filmen var alldeles för lång, föööör lång, budskapet kunde burits fram i en mycket kortare och mindre utdragen version. Musiken var verkligen jobbig ibland, speciellt i början som någon redan nämnt, för upprepande. En liten skitsak också, filmen är filmad i 4:3 och maskerna som låg inne var dåligt placerade, man såg ibland bilden utanför dom, eller hur man ska förklara det. Lite ros Väldigt snygg Bra skådespelare Och ett bra budskap 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ag_the_king Posted January 23, 2005 Share Posted January 23, 2005 kan inte hålla med någon om något negativt som har sagts här 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hail2TheKingBaby Posted January 23, 2005 Share Posted January 23, 2005 Tänkte bara säga att jag håller med om kritiken som gjorts ovan, jag håller även med om berömmet. Tänkte bara lägga till en liten sak, ljuset från lådan som öppnas var snyggt, hur har ni gjort det? 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MiniApan Posted January 23, 2005 Author Share Posted January 23, 2005 _nemo_: "filmen är filmad i 4:3 och maskerna som låg inne var dåligt placerade, man såg ibland bilden utanför dom, eller hur man ska förklara det." vet ej varför de blev så, jag drog ut masken så att det inte skulle bli så, blev så ialla fall. Hail2TheKingBaby: "ljuset från lådan som öppnas var snyggt, hur har ni gjort det" ett plugin in till aftereffects, riktigt bra, kom inte ihåg va de heter kan ta reda på det om du vill? lilla_farbrorn: "Ljudet skrapade dock hela tiden, är det min dator det är fel på?" det är nog din dator "musiken" vissa har älskat den andra har hatat den, "smaken är som baken" själv tycker ja den är sådär hade ganska stor tidpress på oss när vi gjorde den här filmen, men jag har materialet kvar på datorn så jag håller på att göra en lite bättre vers. fixar lite småsaker. bra att ha lite konstruktiv kritik då, så man vet en del man kan fixa =) tack för all konstruktiv kritik, roligt att höra att majoriteten av er tycker om den =) 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
woxaz Posted January 25, 2005 Share Posted January 25, 2005 Gillade filmen skarpt! Grymt bra film. Tyckte den blev lite långtråkig på vissa ställen, men de tycker jag bara stärkte känslan i slutet. Väldigt snyggt filmat faktiskt! Som sagt en mycket bra film :D 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lasse_laser Posted January 26, 2005 Share Posted January 26, 2005 Musiken var skum här med, ett evigt skrapande surr hördes. Annars var filmen bra om än lite väl lång som påpekats tidigare. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
T-kock Posted January 26, 2005 Share Posted January 26, 2005 Snyggt :) Synd bara att man blev uttråkad efter halva filmen, vilket säger en del när den bara är 19 minuter lång :/ KUTGW though 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TDA Posted January 27, 2005 Share Posted January 27, 2005 Mycket, mycket snyggt foto. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dr.waga Posted February 1, 2005 Share Posted February 1, 2005 Riktigt vacker film! Stundtals lite utdragen men det gjorde inte så mycket för fotot kompenserade det hela och gjorde att iallafall jag satt som klistrad. Det är alltid roligt att se filmer som inspirerar. Jag såg "oskyldig" oxo, kul-scenen var riktigt läcker! Kändes lite makaber bara. I början var den som de flesta en-dags-splatter-projekt på denna sajten och så helt plötsligt är det en informationsfilm om stulna vapen!.. Men i vilket fall som helst så syns det talang, lycka till i nästa projekt! 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dr.waga Posted February 1, 2005 Share Posted February 1, 2005 He he. Såg "Flower Power" oxo, skön film! 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MiniApan Posted February 3, 2005 Author Share Posted February 3, 2005 tackar så mycket =) 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts