Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

[citat=Speero]Tycker att han är skön Topher efter hans film med Scarlett J. Tror det blir bättre att han kommer in istället för en biffig talanglös bråte.[/citat]

Biffiga bråten som skurkar i superhjälte-filmer behöver ju inte vara av ondo. Kolla bara på Arnold i Batman och Robin :) Seriöst, de snackade ju om att LL Cool J skulle spela Eddie Brock först (rykte jag vet) och DET skulle ju vara en katastrof. Topher Grace blir säkert bra.

Postad

Han känns som en av "dom". Tycker raimi har skapat en bra grupp människor till hans Spidey filmer.

In Good Company heter den filmen med Scarlett. Glömde av vad den hette förut ;)

Annars så är THE ROCK den bästa Biffen till skådis.

Postad

Här kommer ett uttalande som kanske inte folk håller med om. Jag skulle tycka det vore intressant att i rollen som Eddie Brock se

.........trumvirvel.......

VIN DIESEL

Chockade?

Men först och främst, titta på den här länken

http://www.castlerock.it/dbimg/medium/gallery15820.jpg

utseendemässigt är han klockren.

Inte övertygade?

Kolla på Sidney Lumet´s senaste film "Find me guilty" där han faktiskt agerar väldigt bra. Han behöver bara en duktig regissör. Och enligt mig är Raimi en av de bästa.

Postad

Jag gillar absolut inte Vin Diesel i filmer som Fast and the Furious och XXX. Men i Find me guilty och även A man Apart så tycker iaf jag att han är bra. Så skulle han ha spelat Eddie Brock och blivit regisserad av Raimi att spela lågmäld och lite deprimerad så tror jag det skulle bli guld.

Men nu är det ju som det är, men på papperet så tycker jag att Vin Diesel skulle passat bättre än Topher Grace, sen får vi ju se hur Topher funkar i praktiken. Att Vin skulle ta över för mycket av underhållningen köper jag inte.

Postad

Spider man 3 känns som en presentation för nästa film. Jag (även om detta är spekulationer) tror att vi kommer träffa på Green Goblin igen och ha Peter Parkers samveteskamp som fokus. Framåt mitten, eller närmare slutet kommer skurken för 4:e filmen att presenteras, nämligen Venom. Vi kommer inte få se mycket av han, men vi kommer antagligen få se han. Spider-Man 4 blir något att se fram emot.

Postad

[citat=Danrozen]Spider man 3 känns som en presentation för nästa film. Jag (även om detta är spekulationer) tror att vi kommer träffa på Green Goblin igen och ha Peter Parkers samveteskamp som fokus. Framåt mitten, eller närmare slutet kommer skurken för 4:e filmen att presenteras, nämligen Venom. Vi kommer inte få se mycket av han, men vi kommer antagligen få se han. Spider-Man 4 blir något att se fram emot.[/citat]

jag tycker också att det känns som om 3an är en presentation inför 4an...

kanske blir mer en vänner emellan situation de ska lösa innan man kan fightas tillsammans mot ondskan i 4an.

• 3 veckor senare...
Postad

[citat=Speero]ryktas som Bruce Cambell ska hoppa in o göra mysterio en liten kort snutt.[/citat]

Han kommer att göra en cameo som Quentin Beck i trean (Mysterio) för att sedan i fyran ha skurkrollen, en stor roll alltså. (Men som sagt, rykten). Det skulle ju varit guld, han skulle ju haft rollen som Doc Ock egentligen, men det ville inte sony.

Postad

han är så skön Bruce. hur många gånger har han dykt upp i filmerna redan? två har jag sett iaf. wrestling kommentatorn i 1an och i 2an var han den dära teater dörrvakten.

Postad

[citat=trancedanne]Har hört att bruce ska spela en servitör i 3an[/citat]

De hade ju någon behind-the-scenes från Spiderman 3. Där Bruce Campbell var "programledaren" och där fråga han, "vill ni veta vem jag spelar i trean?" "Tror ni verkligen jag skulle berätta det?"

Sen fick man se han när han var just servitör. Som möjligtvis heter Quentin Beck. För i serien om jag inte har helt fel, så var Quentin Beck en ströjobbare, som hade många olika jobb, t.ex skådis som var hans prio 1???

Så han kan ju ha varit både "announcer", "usher" och en servitör.

• 2 veckor senare...
  • 3 månader senare...
Postad

Ja trailern är riktigt bra. Gillar att man inte visar för mycket (t.ex inget av Venom). DOCK tycker jag att mycket av effekterna ser riktigt dåligt ut. Förhoppningsvis är de väl inte riktigt klara ännu.

Postad

Det där var mäktigt. Gåshud som sagt. Nu blir det jobbigt att vänta ända till maj.

Hur som helst, jag antar att effekterna är färdiga. När Peter slet av sig den svarta dräkten i den första teasern så var det inget "klibb" med i bilden. Bara en väldigt skör gummidräckt som gick mitt i tu. Då var effekterna i alla fall inte färdiga.

Postad
Det där var mäktigt. Gåshud som sagt. Nu blir det jobbigt att vänta ända till maj.

Hur som helst, jag antar att effekterna är färdiga. När Peter slet av sig den svarta dräkten i den första teasern så var det inget "klibb" med i bilden. Bara en väldigt skör gummidräckt som gick mitt i tu. Då var effekterna i alla fall inte färdiga.

Hoppas verkligen inte att de ar klara, for de sag ut som skit pa vissa stallen. Bl.a da han sliter av sig drakten och sorjan liksom lever. Forhoppningsvis sa ar det samma som i King Kong, dar sag effekterna ocksa riktigt daliga ut pa vissa stallen i trailern, for att sedan i sjalva filmen vara riktigt snygga.

Mina a a och o funkar inte, de blir [ ' ; nagon som vet vad som ar felet.

Postad
Mina a a och o funkar inte, de blir [ ' ; nagon som vet vad som ar felet.

ditt keyboards språkinställning har hamnat på EN (engelska) istället för SV (gissa) för att du av misstag tryckt in left alt + left shift (har jag för mig att det är...)

prova igen, alternativt kolla nere i högra hörnet brevid klockan. ser du en fyrkantig mörkblå ikon som det står EN, klicka på den och välj SV.

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

• Skapa nytt...