Gå till innehåll

30 sekunder (minutfilm)


fossen

Recommended Posts

Kul att få se en konkurrent redan nu, har nämligen själv skickat in ett bidrag, och nej, ni får inte se det ännu, efter festivalen kan jag lägga upp den.

 

Jag håller inte med de andra kritik, visst, den va inte perfekt, men tycker den va bra, och att ni använt er av de 60 sekunderna väl. Gillade hur ni hade klippt framförallt. Dock är min film så klart bättre ;-)

Länk till kommentar
Share on other sites

Kul att få se en konkurrent redan nu, har nämligen själv skickat in ett bidrag, och nej, ni får inte se det ännu, efter festivalen kan jag lägga upp den.

 

Jag håller inte med de andra kritik, visst, den va inte perfekt, men tycker den va bra, och att ni använt er av de 60 sekunderna väl. Gillade hur ni hade klippt framförallt. Dock är min film så klart bättre ;-)

 

Tycker också att det är kul att få se en konkurrent ;) Rappt berättad och det är väl bra att ni tränar på ljussättning (själv har jag tränat på färgkorrigering...). Men slutet kanske hade känts lite smartare om sista närbilden hade beskurits och lämnat lite mer till fantasin.

Länk till kommentar
Share on other sites

I övrigt är fotot väldigt amatörsmässigt.

 

Här skulle det vara grymt bra om du förklarade hur jag ska förbättra mitt foto istället för att bara säga att det är amatörmässigt.

 

Har sänkt bakgrundsljuden nu så att voiceovern hörs bättre!

Länk till kommentar
Share on other sites

  • 2 veckor senare...

Bra timing. Väldigt barnslig ide men tycker de var rätt kul ändå, lite väl mycket med att visa när han shiter kanske och när han blir ner slagen i shiten med. :P Bilden kanske skulle haft lite mer kontrast. Mer skugga och så men annars ganska bra bild. :) fortsätta så!

Länk till kommentar
Share on other sites

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

×
×
  • Skapa nytt...