Eiik Postad 21 december 2004 Författare Postad 21 december 2004 Nu ska jag åka mej till Jul men jag kommer tillbaka efter ny år med mer rykten om filmer och uppförljare så ha de bra och God Jul kommer bland annat om Superman, Indy 4 och Transformers. 0 Citera
_nemo_ Postad 21 december 2004 Postad 21 december 2004 [citat=Eiik]Nu ska jag åka mej till Jul men jag kommer tillbaka efter ny år med mer rykten om filmer och uppförljare så ha de bra och God Jul kommer bland annat om Superman, Indy 4 och Transformers.[/citat] OOOO YES kan knappt vänta.......:) 0 Citera
Eiik Postad 21 december 2004 Författare Postad 21 december 2004 hehe.... Nemo, bara för dej så kan jag kolla upp en film som du vill veta om... Vilken vill de jag ska hålla koll på 0 Citera
Ufabulum Postad 21 december 2004 Postad 21 december 2004 Många bra filmer på gång, A hitchhikers guide to the galaxy ska bli spännande att se, böckerna är helt jvla as-bra. Mission Impossible 3 ska komma oxå med cruise såklart. Det som kommer att ses av Tarantino snarast är väl några få scener han regiserat i Rodriguez nya film Sin City... 0 Citera
_nemo_ Postad 22 december 2004 Postad 22 december 2004 [citat=Eiik]hehe.... Nemo, bara för dej så kan jag kolla upp en film som du vill veta om... Vilken vill de jag ska hålla koll på[/citat] hehehe...tack du är för snäll. 0 Citera
_nemo_ Postad 26 december 2004 Postad 26 december 2004 tänkte bara upplysa om en ny bild på den nya bad guyen från kommande starwars episode 3...General Grevious....(älskar ni inte bara namnet??) http://img159.exs.cx/img159/6172/grievous27um.jpg 0 Citera
trancedanne Postad 26 december 2004 Postad 26 december 2004 Superman kommer äga då Bryan Singer tagit över director stolen, finns ingen bättre för jobbet 0 Citera
Ayame Postad 29 december 2004 Postad 29 december 2004 http://www.apple.com/trailers/disney/the_chronicles_of_narnia.html 0 Citera
Mr.Man Postad 30 december 2004 Postad 30 december 2004 [citat=Ayame]http://www.apple.com/trailers/disney/the_chronicles_of_narnia.html[/citat] Knappast ett rykte om det finns en trailer va? ;) 0 Citera
FredrikD Postad 31 december 2004 Postad 31 december 2004 Någon skrev om ju-on, även the grudge är på japanska. Det ska komma en två och trea dessutom. Remakes på intågande: Sju samurajerna (påstås det iaf, men det har man hört förr) OldBoy (koreansk, sanslöst bra, remake med N Cage?). Suspiria!!! (...kommer aldrig att förlåta dom för detta) On the waterfront (hoppas att dom inser att det är helt onödigt) Något att se fram emot är däremot Peter Jacksons version av King-Kong. :) 0 Citera
Gruffman Postad 12 januari 2005 Postad 12 januari 2005 Angående Leon's uppföljare ska den tydligen heta Matilda och då spinna vidare på hennes karaktär. Uppenbart visserligen. Får se hur den produktionen slutar. Ingen som nämt att Boondock Saints 2 är under produktion? Enligt Imdb. 0 Citera
ash Postad 13 januari 2005 Postad 13 januari 2005 [citat=_nemo_]tänkte bara upplysa om en ny bild på den nya bad guyen från kommande starwars episode 3...General Grevious....(älskar ni inte bara namnet??) http://img159.exs.cx/img159/6172/grievous27um.jpg[/citat] hmm... varför har han blå och grön lightsaber om han e badguy?` han borde ju ha röd. 0 Citera
_nemo_ Postad 14 januari 2005 Postad 14 januari 2005 [citat=ash][citat=_nemo_]tänkte bara upplysa om en ny bild på den nya bad guyen från kommande starwars episode 3...General Grevious....(älskar ni inte bara namnet??) http://img159.exs.cx/img159/6172/grievous27um.jpg[/citat] hmm... varför har han blå och grön lightsaber om han e badguy?` han borde ju ha röd.[/citat] Han är en ökänd jedi mördare...och han tar deras lightsabers som jakt trofeér. Han använder gamla jedi svärd asså. Han är ingen Sith. Shit va geekig ja känner mig..... 0 Citera
Eiik Postad 7 april 2005 Författare Postad 7 april 2005 måste sova men jag kommer ta upp lite om RoboCop och lite annat... vi höres 0 Citera
Eiik Postad 15 april 2005 Författare Postad 15 april 2005 RoboCop är rätt gammalt men det kan va så att har som gjorde 1:an(Paul Verhoeven).... men det är rätt så gammalt här lite om Predator: There's talk that Fox is looking to restart the Predator franchise. 20th Century Fox is reportedly in talks with director John McTiernon to make a new Predator film that'll restart the storyline. The film won't be a sequel or a remake, according to a tipster who wrote Latino Review. The hero of the pic may be the grown-up son of Dutch (Arnold Schwarzenegger's character from the original film. 0 Citera
_nemo_ Postad 18 april 2005 Postad 18 april 2005 Hollywood lider verkligen av idé-torka just nu....... 0 Citera
Simon W Postad 15 juli 2007 Postad 15 juli 2007 Rätt kul tråd att läsa så här i efterhand... ;) 0 Citera
Java ex Machina Postad 15 juli 2007 Postad 15 juli 2007 Jag har hört rykte om en fjärde Indiana Jones-film, vilket skulle vara helt UNDERBART. Och det bästa av allt att Spielberg ska regissera och att Ford och Connery ska vara med...men jag är inte säker... Även att nått manus hade skrivits men inte gillades av Spielberg så..??? Alla fall någon som hört nått? Äh. Kommer aldrig att hända. 0 Citera
jmalmsten Postad 16 juli 2007 Postad 16 juli 2007 som Java sade... det är bara hype... precis som med Dö Hårt 4 och rocky 6 :p men alvarligt talat... nån som hört nått nytt om James Camerons Avatar eller Battleangel? o.0 0 Citera
_nemo_ Postad 16 juli 2007 Postad 16 juli 2007 Han är en ökänd jedi mördare...och han tar deras lightsabers som jakt trofeér. Han använder gamla jedi svärd asså. Han är ingen Sith. Shit va geekig ja känner mig..... Ibland vill man resa tillbaks i tiden och örfila sitt yngre jag. Och kanske ge sig själv en språklektion. 0 Citera
Java ex Machina Postad 16 juli 2007 Postad 16 juli 2007 Ibland vill man resa tillbaks i tiden och örfila sitt yngre jag. Och kanske ge sig själv en språklektion. Se upp, annars kommer ditt framtida jag och säger åt dig att inte börja meningar med "och". 0 Citera
_nemo_ Postad 16 juli 2007 Postad 16 juli 2007 Se upp, annars kommer ditt framtida jag och säger åt dig att inte börja meningar med "och". Haha, påpekade inte jag det för någon för ett tag sen dessutom? 0 Citera
Simon W Postad 18 juli 2007 Postad 18 juli 2007 James Cameron "Avatar" 22 maj 2009 går upp mot "Monsters Vs Aliens", båda i 3-D trots att inga biografer ännu är teknikanpassade för 3-D. Den tredje filmen om landet Narnia planerar dyka upp den 1 maj 2009. För er som gillar Bond kan ni förhoppningsvis se honom både 2008 och 2010. Marc Forster lär få händerna fulla. Den omtalade Prince of Persia beräknas ha premiär 10 juli 2009 och för regin ska Michael Bay stå. Animerade filmer som Pixars Up och Foxs Ice Age 3 dyker upp 2009, 12 juni respektive 1 juli. Bolagen för filmer som "Nottingham" och "The Suble Knife" (uppföljaren till The Golden Compass) vill inte sätta några datum men titlarna bör gå upp på dukarna någon gång 2009 Spekulationerna går även varma om att 2010 kommer bli en återupprepning av uppföljare till sommarens storfilmer, dvs om alla dessa blir av. I så fall skulle vi tre år från nu bjudas både på Pirates 4, Shrek 4, Spiderman 4 och den sista delen i Harry Potter-serien. Det ska tydligen ha funnits ett internskämt under inspelningarna av Pirates 2 och 3 som mer än något annat förkroppsligar Hollywoods nuvarande produktplaneringar. För att inte förlora något i översättningen får ni det på originalspråk: "We're not shooting a script, we're filming a release date." Källa: Variety.com 0 Citera
örslösa Postad 31 juli 2007 Postad 31 juli 2007 Här skriver du om du vet om det kommer någon ny film. Håll er någorlunda on-topic men ni få gärna kommentera filmerna som sagts. 0 Citera
örslösa Postad 31 juli 2007 Postad 31 juli 2007 Toy Story 3 är en kommande film av Disney Pixar. Enligt Pixar i en presskonferens i våras, så skall den släppas juli 2008. Till skillnad från deras tidigare filmer så kommer denna att var mer ironisk och brutal. 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.