Eiik Posted December 6, 2004 Author Posted December 6, 2004 [citat=_nemo_]jag har hört att dom tänker släppa sagam om ringen filmerna som förlängda versioner på dvd......efter att konungens återkomst kommer på bio. spännande[/citat] Sorry... men jag måste säga: Är du född igår?... för alla finns som förlängda versioner redan. Utan den sista för att den kommer nu till jul... jaja ha de så bra alla 0 Quote
lilla_farbrorn Posted December 6, 2004 Posted December 6, 2004 nemo, du kan inte vara seriös? hur kan man ha undgått att samtliga versioner av Sagan om Ringen släpps i extended versions? De har till och med gått på biograferna! Gå in på cdon.com och sök bara på Sagan om Ringen extended så ser du. lol? :D 0 Quote
_nemo_ Posted December 6, 2004 Posted December 6, 2004 ahaaaa....nu ser ja......shiiit...starwars finns också på dvd ju 0 Quote
Loe Posted December 6, 2004 Posted December 6, 2004 Joel, det kommer en terminator 4, helt klart! men dock utan våran ARNOLD! Han har ju gått och blivit politiker så han har ej tid, men han kommer att vara med i filmen men i en biroll. 0 Quote
erik_yeah Posted December 7, 2004 Posted December 7, 2004 Ganska gammal nyhet men kolla ändå in det här: http://www.imdb.com/title/tt0434020/ Vad kommer härnäst.. nyinspelning av kult filmer som Bad Taste? :S Vissa filmer går INTE att göra remakes av. Utan Bruce Campbell - ingen Evil Dead. Det värsta är att Sam Raimi producerar det här också.. :( Hoppas verkligen att detta inte blir av.. 0 Quote
Joel Posted December 7, 2004 Posted December 7, 2004 [citat=Loe]Joel, det kommer en terminator 4, helt klart! men dock utan våran ARNOLD! Han har ju gått och blivit politiker så han har ej tid, men han kommer att vara med i filmen men i en biroll.[/citat] Ska han vara guvernör :) 0 Quote
Karras Posted December 7, 2004 Posted December 7, 2004 ja ni, remake träsket är en sorglig historia. alla stackars asiatiska skräckfilmer som har fått genomlida att bli kopierade av dessa galna amerikaner t.ex. Dawn of the dead blev ju helt godkänd men jag ser den ändå inte som dawn of the dead, utan bara en zombiefilm. Alltså, inte en del i serien. den gamla filmen går ju inte att ersätta 0 Quote
_nemo_ Posted December 7, 2004 Posted December 7, 2004 Jag har hört att Ron Jeremy planerar en comeback i "backdoor sluts 11" också,....vet inte hur allvarligt man ska ta det här ryktet. Men förmodligen med en nypa salt. 0 Quote
_nemo_ Posted December 7, 2004 Posted December 7, 2004 [citat=Karras]ja ni, remake träsket är en sorglig historia. alla stackars asiatiska skräckfilmer som har fått genomlida att bli kopierade av dessa galna amerikaner t.ex. [/citat] Men nu är det ju så att det oftast är dom stackars asiatiska regissörerna som åker till hollywood och kopierar sina egna filmer, för att bli kända och få massa pengar. + att ärligt talat så är fan The ring bättre i den amerikanska versionen där den också faktiskt inte är gjord utav Hideo Nakata utan av "en galen amerikan" Verbinski. 0 Quote
Alexanderthegr8 Posted December 10, 2004 Posted December 10, 2004 hörde nåt om att de skulle göra en film av sagan om ringen böckerna??....är d sant????..... 0 Quote
_nemo_ Posted December 10, 2004 Posted December 10, 2004 [citat=Alexanderthegr8]hörde nåt om att de skulle göra en film av sagan om ringen böckerna??....är d sant????.....[/citat] Nej fan! Det är någon som ljuger, dom ska skriva böcker efter filmerna. 0 Quote
Karras Posted December 10, 2004 Posted December 10, 2004 [citat=_nemo_] Men nu är det ju så att det oftast är dom stackars asiatiska regissörerna som åker till hollywood och kopierar sina egna filmer, för att bli kända och få massa pengar. + att ärligt talat så är fan The ring bättre i den amerikanska versionen där den också faktiskt inte är gjord utav Hideo Nakata utan av "en galen amerikan" Verbinski.[/citat] ööööö, nä. den amerikanska är inte bättre. som vanligt kan inte amerikanerna lämna något åt fantasin, (hmmm vi måste göra nåt läskigt... jag vet! vi slänger in en massa förvridna, geggiga ansikten, och visar sadakos äckliga nuna också, så får vi en hemsk film på ett enklare sätt) 0 Quote
Eiik Posted December 10, 2004 Author Posted December 10, 2004 [citat=_nemo_][citat=Alexanderthegr8]hörde nåt om att de skulle göra en film av sagan om ringen böckerna??....är d sant????.....[/citat] Nej fan! Det är någon som ljuger, dom ska skriva böcker efter filmerna.[/citat] Så var de ju inte, de va ju data-spel som blev film, nu kanske kommer de en tv-show och sedan böcker... tror att han som gjorde spelet hete J.R.R. Toking... [ironiska dagen]...hehehe 0 Quote
_nemo_ Posted December 10, 2004 Posted December 10, 2004 [citat=Karras][citat=_nemo_] Men nu är det ju så att det oftast är dom stackars asiatiska regissörerna som åker till hollywood och kopierar sina egna filmer, för att bli kända och få massa pengar. + att ärligt talat så är fan The ring bättre i den amerikanska versionen där den också faktiskt inte är gjord utav Hideo Nakata utan av "en galen amerikan" Verbinski.[/citat] ööööö, nä. den amerikanska är inte bättre. som vanligt kan inte amerikanerna lämna något åt fantasin, (hmmm vi måste göra nåt läskigt... jag vet! vi slänger in en massa förvridna, geggiga ansikten, och visar sadakos äckliga nuna också, så får vi en hemsk film på ett enklare sätt)[/citat] Pallar inte starta ett nytt tjafs om smak nu igen :) men jag tycker den amerikanska e bättre.....förutom en scen, där den japanska är överlägsen, när sadako kommer ur tv:n...myyycket bättre gjord i den japanska. 0 Quote
Eiik Posted December 13, 2004 Author Posted December 13, 2004 hört att de ska göra en film på Transformers..åter kommer med mer sedan 0 Quote
_nemo_ Posted December 13, 2004 Posted December 13, 2004 [citat=Eiik]hört att de ska göra en film på Transformers..åter kommer med mer sedan[/citat] Har också hört det, shit gamla goda transformers 0 Quote
Ayame Posted December 13, 2004 Posted December 13, 2004 http://movies.yahoo.com/movies/feature/charlieandthechocolatefactory.html Första Willy wonka trailern, jag är tveksam på Johnny Depp som Willy Wonka, Filmen ser lite B ut och känns som om Johny Depp som igentligen borde gå ett steg upp har gått ner typ 11.... 0 Quote
Ayame Posted December 13, 2004 Posted December 13, 2004 [citat=Eiik][citat=_nemo_][citat=Alexanderthegr8]hörde nåt om att de skulle göra en film av sagan om ringen böckerna??....är d sant????.....[/citat] Nej fan! Det är någon som ljuger, dom ska skriva böcker efter filmerna.[/citat] Så var de ju inte, de va ju data-spel som blev film, nu kanske kommer de en tv-show och sedan böcker... tror att han som gjorde spelet hete J.R.R. Toking... [ironiska dagen]...hehehe[/citat] Påminner mig om en artikel som nån kärring skrev för nån lokal tidning om att hon var väldigt trött på att dom ska börja spruta böcker på löpandeband som ska visas och säljas överallt bara för att dom gör en en film, hon tyckte det var typiskt Hollywood att blåsa upp en B film,,,Hon hade verkligen helt seriöst ingen aning om att en viss Tolkien skrivit böckerna på 50-60talet och att dom blev en stor succé och därför filmatiseras nu trilogin av en regissör från Nya Zeland som nog måste så långt bort från Hollywood man kan komma, om inte sverige förstås :P aja, sånt folk ska inte jobba på en tidning. 0 Quote
_nemo_ Posted December 13, 2004 Posted December 13, 2004 [citat=Ayame]http://movies.yahoo.com/movies/feature/charlieandthechocolatefactory.html Första Willy wonka trailern, jag är tveksam på Johnny Depp som Willy Wonka, Filmen ser lite B ut och känns som om Johny Depp som igentligen borde gå ett steg upp har gått ner typ 11....[/citat] johnny depp ser strålande ut.....han o tim burton kan inte gå fel.....tror jag iaf. 0 Quote
Alexanderthegr8 Posted December 14, 2004 Posted December 14, 2004 johhny e alltid skön....ja e inte gay...men man får fan lust o sätta på honom..(ja säger ba va ni alla tänker så kom inte me nån bullshit) 0 Quote
Ayame Posted December 14, 2004 Posted December 14, 2004 [citat=Alexanderthegr8]johhny e alltid skön....ja e inte gay...men man får fan lust o sätta på honom..(ja säger ba va ni alla tänker så kom inte me nån bullshit)[/citat] :P 0 Quote
Eiik Posted December 20, 2004 Author Posted December 20, 2004 Gammalt, men de blir 2 Wolverine filmer som kommer gräva djupare i hans historia. 0 Quote
_nemo_ Posted December 20, 2004 Posted December 20, 2004 [citat=Eiik]Gammalt, men de blir 2 Wolverine filmer som kommer gräva djupare i hans historia.[/citat] Hmmm....med Hugh Jackman eller?? Var har du hört det här? 0 Quote
Eiik Posted December 20, 2004 Author Posted December 20, 2004 [citat=_nemo_][citat=Eiik]Gammalt, men de blir 2 Wolverine filmer som kommer gräva djupare i hans historia.[/citat] Hmmm....med Hugh Jackman eller?? Var har du hört det här?[/citat] Japp, med Jackman...hörde de för jätte, jätte länge sedan..... de står över allt men jag kan säga där jag läste de sist och de va i Total Film... ha de bra nemo och god jul till er alla 0 Quote
Recommended Posts