Jump to content

Recommended Posts

Posted

En musikvideo som jag och två polare har gjort kanske inte den bästa musiken men men. kom gärna med synpunkter om vad ni tycker om den. rösta självklart på youtube också.

Posted
En musikvideo som jag och två polare har gjort kanske inte den bästa musiken men men. kom gärna med synpunkter om vad ni tycker om den. rösta självklart på youtube också.

Var ju ösigt :P

Posted

Härligt :D! Vi använder bil i springscenerna när man åker med och i dem andra tex vid trappen så använder vi oss av ett stativ med hjul på.

Posted

Han som sprang, måste vara friidrottare eller?

Kul låt tycker jag, men de som stod vid key boarden ballade ur för mycket. Man tappade illusionen att de spelade till slut.

Annars bättre än mycket på MTV och z-tv.

Posted

Cool låt, skum som fan, lite industrimetal över den, med tydliga synth och goth influenser, men de där killarna med syntharna hade sett så mycket grymmare ut i svartvitt eller i mer lika färgade kläder, just nu ser de ju mest roliga ut, för övrigt grymt skön film, synthkillarna är endå rätt sköna på något vis, älskar oljefaten!, eller är det däck det är? :o sakerna jag syftar är det syntharna står på.