Pompom Posted August 21, 2004 Posted August 21, 2004 Trams i allra högsta grad. Men skönt trams: http://media.overnice.com/the_dresscode.wmv 0 Quote
cchunter Posted August 22, 2004 Posted August 22, 2004 Skitläckert....... Helt enkelt kanon. Får man fråga vilken teknik du har använt till "stillbilderna". Många tack för upplevelsen!!! 0 Quote
lilla_farbrorn Posted August 29, 2004 Posted August 29, 2004 Påminner om nån blandning av Oceans Eleven och Lock stock and two smoking barrels.. och då är det snyggt, jäkligt snyggt! Bra jobbat. 0 Quote
Ufosxm Posted September 2, 2004 Posted September 2, 2004 Åhh den är helt underbar =) Stillbildsklippen var geniala, då du hade blurrat bakgrunden. Skitsnyggt, faktiskt! 0 Quote
Chaz Mannetti Posted November 1, 2004 Posted November 1, 2004 Jag är lika imponerad som alla andra. Liksom cchunter skulle jag också vilja höra om tekniken bakom de där frysningarna. Jag kan se tusen ställen där man skulle kunna använda dom. Program, kamerateknik....vad har du gjort och hur har du gjort det? En guide kanske? =) Tycker det känns som en blandning mellan C.S.I. och en liten favoritserie som jag har vid namn Fastlane. Nåja, oerhört cleant iaf. Vad har "tramset" förresten filmats med för kamera? ;) 0 Quote
Skoog Posted November 1, 2004 Posted November 1, 2004 Ruskigt snyggt. Kommer det mer eller var det som sagt bara skönt trams? Perfekt som ett intro i en serie. Precis som alla andra vill jag veta lite hur du har gjort allt. 0 Quote
Pandan Posted November 3, 2004 Posted November 3, 2004 Håller med, trams i högsta grad... Aja, vad mer kan man säga? Smårolig, dressman-parodi... 0 Quote
Lasse_laser Posted November 3, 2004 Posted November 3, 2004 Snyggt gjort. Men jag tyckte den hackade till lite vid en stillbild till film. 0 Quote
Recommended Posts