Pompom Posted August 21, 2004 Share Posted August 21, 2004 Trams i allra högsta grad. Men skönt trams: http://media.overnice.com/the_dresscode.wmv 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cchunter Posted August 22, 2004 Share Posted August 22, 2004 Skitläckert....... Helt enkelt kanon. Får man fråga vilken teknik du har använt till "stillbilderna". Många tack för upplevelsen!!! 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cruzito Posted August 22, 2004 Share Posted August 22, 2004 Ja, det var riktigt coolt! 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Twizz Posted August 22, 2004 Share Posted August 22, 2004 Snyggt jobbat! 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Turambar Posted August 29, 2004 Share Posted August 29, 2004 Riktigt coolt.. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
orange Posted August 29, 2004 Share Posted August 29, 2004 Skön känsla över allt, tungt ;) 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lilla_farbrorn Posted August 29, 2004 Share Posted August 29, 2004 Påminner om nån blandning av Oceans Eleven och Lock stock and two smoking barrels.. och då är det snyggt, jäkligt snyggt! Bra jobbat. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ufosxm Posted September 2, 2004 Share Posted September 2, 2004 Åhh den är helt underbar =) Stillbildsklippen var geniala, då du hade blurrat bakgrunden. Skitsnyggt, faktiskt! 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chaz Mannetti Posted November 1, 2004 Share Posted November 1, 2004 Jag är lika imponerad som alla andra. Liksom cchunter skulle jag också vilja höra om tekniken bakom de där frysningarna. Jag kan se tusen ställen där man skulle kunna använda dom. Program, kamerateknik....vad har du gjort och hur har du gjort det? En guide kanske? =) Tycker det känns som en blandning mellan C.S.I. och en liten favoritserie som jag har vid namn Fastlane. Nåja, oerhört cleant iaf. Vad har "tramset" förresten filmats med för kamera? ;) 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tomasz1985 Posted November 1, 2004 Share Posted November 1, 2004 Håller med, läckert! =) 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Skoog Posted November 1, 2004 Share Posted November 1, 2004 Ruskigt snyggt. Kommer det mer eller var det som sagt bara skönt trams? Perfekt som ett intro i en serie. Precis som alla andra vill jag veta lite hur du har gjort allt. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pandan Posted November 3, 2004 Share Posted November 3, 2004 Håller med, trams i högsta grad... Aja, vad mer kan man säga? Smårolig, dressman-parodi... 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lasse_laser Posted November 3, 2004 Share Posted November 3, 2004 Snyggt gjort. Men jag tyckte den hackade till lite vid en stillbild till film. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts