jmalmsten Postad 5 april 2008 Postad 5 april 2008 Allas vår Robert "Freddy Kruger" Englund har teamat upp med... porrdrottningen Jenna Jameson(?!) till en riktig grindhouse feature... "They're zombies..." "No, they're strippers" "They're Zombie Strippers!" *KLATCHICK!* Moraltanter varnas för här är det tydligen humor på låg nivå direkt riktat till alkoholpåverkade män... och som en lumparkamrat sade så fint... "Det tyckte iallafall jag var roligt"... http://www.apple.com/trailers/sony_pictures/zombiestrippers/trailer/ 0 Citera
Octavianus Postad 8 april 2008 Postad 8 april 2008 tyvär dock inget nytt. Såg en film förut, det va några som kom in på ett bikerhak, så blev alla sexiga strippor oh dylikt zoombies, som de såklart dödade och höll på. Vet inte vad den hette. 0 Citera
jmalmsten Postad 8 april 2008 Författare Postad 8 april 2008 tyvär dock inget nytt. Såg en film förut, det va några som kom in på ett bikerhak, så blev alla sexiga strippor oh dylikt zoombies, som de såklart dödade och höll på. Vet inte vad den hette. hmmm... tror jag sett den jag också... tror Tarantino var med på ett hörn... tror den hette nått i stil med "Från kväll till morrn"...nä vänta nu... i den filmen blev dom vampyrer... inte zombies... så där måste jag ha tagit fel;) 0 Citera
Octavianus Postad 8 april 2008 Postad 8 april 2008 hmmm... tror jag sett den jag också... tror Tarantino var med på ett hörn... tror den hette nått i stil med "Från kväll till morrn"...nä vänta nu... i den filmen blev dom vampyrer... inte zombies... så där måste jag ha tagit fel;) du kan har rätt va nog vampyrer. Det är sånna man ska köra en träpåle genom hjärtat på va? isånt fall va det vampyrer, inte för det är så stor skilnad på vampyrfilmer och zoombifilmer, lite samma grej. 0 Citera
Sommarkatze Postad 9 april 2008 Postad 9 april 2008 du kan har rätt va nog vampyrer. Det är sånna man ska köra en träpåle genom hjärtat på va? isånt fall va det vampyrer, inte för det är så stor skilnad på vampyrfilmer och zoombifilmer, lite samma grej. det är From Dusk to dawn ni tänker på ;) Samt den här filmen längtar man till ^^ 0 Citera
jmalmsten Postad 9 april 2008 Författare Postad 9 april 2008 det är From Dusk to dawn ni tänker på ;) tråkmåns... -.- Samt den här filmen längtar man till ^^ Ja... vi är ju några stycken som är glada över den senaste vågen av grindhouse-lookalikes:e 0 Citera
Josse Postad 17 april 2008 Postad 17 april 2008 Jag tror ni tänker på From Dusk Till Dawn pojkar, From Dusk Till Dawn. 0 Citera
jmalmsten Postad 18 april 2008 Författare Postad 18 april 2008 ok... ännu mer närapå-mjukporr-slaffs-film... kändes inte som att jag behövde göra ny tråd... Blitzkrieg: Escape from Stalag 69 http://www.blitzkriegthemovie.com/ trailer: http://www.youtube.com/watch?v=Jt9HNAwBU34 Det är jävligt mycket naket och sånt så jag skippar youtube-tag på trailern... kan ju finnas moraltanter som blir sura;) 0 Citera
Octavianus Postad 18 april 2008 Postad 18 april 2008 ok... ännu mer närapå-mjukporr-slaffs-film... kändes inte som att jag behövde göra ny tråd... Blitzkrieg: Escape from Stalag 69 http://www.blitzkriegthemovie.com/ trailer: http://www.youtube.com/watch?v=Jt9HNAwBU34 Det är jävligt mycket naket och sånt så jag skippar youtube-tag på trailern... kan ju finnas moraltanter som blir sura;) den där kändes inte seriös, måste vara ngt b-porrfilmsbolag som ligger bakom. 0 Citera
Sommarkatze Postad 18 april 2008 Postad 18 april 2008 ok... ännu mer närapå-mjukporr-slaffs-film... kändes inte som att jag behövde göra ny tråd... Blitzkrieg: Escape from Stalag 69 http://www.blitzkriegthemovie.com/ trailer: http://www.youtube.com/watch?v=Jt9HNAwBU34 Det är jävligt mycket naket och sånt så jag skippar youtube-tag på trailern... kan ju finnas moraltanter som blir sura;) Vafan heter den Blitzkreig för ? :S Som dom flesta säkert vet så är Blitzkreig en taktik och inte nåt hel sjukt porr nazi projekt XD Kunde ju lika gärna bara heta Escape from Stalag 69. Bara helt sjukt rakt igenom med tonviss av historiska fel . Okej för att storyn är hel sjuk men sånt kan jag acceptera men vissa saker ska va rätt! Tar upp nåra detaljer jag såg. ( beredd er på Världskrigs tönten strikes back! XD) SS männen vart tjocka hela högen. I både SS och Waffen SS ( märk skillnad) rådde det enorm disciplin och moral ( I princip hela nazi tyskland) Och alla vart någelunda välbyggda inom det militära där både SS och Waffen SS hör in. - Inte att alla är bodybuilders men ni fattar. Stalag hete lägren för Krigsfångar. Enbart kombatanter* Så att en armé av estniska kvinnliga porr skådisar är där är väldigt konstigt. Okej kanske Ryska soldater ( Ryssland vart det enda landet under kriget som hade kvinnliga soldater) Men då man slutade ta fångar på östfronten runt 43 och den utspelade 45 går inte ihop. Vakten som man ser att dom klubbar ner i trailern tillhör Wehrmacht ( Reguljära Tyska armén) och är alltså inte SS soldat. Det vart Enbart SS som höll på i lägren. Här finns en rolig detaljt till. Stalag styrdes av Enheter ur Wehrmacht (främst Luftwaffe som tillhör Wehrmacht) medans Koncentrationslägren styrdes av enheter ur SS ( speciellt 3 SS Dividsion Totenkopf) I Trailern så är det mest SS män som håller på i lägren. Är det utbyte av fångvakter elr? XD Alltså det är fel enheter som verkar i lägren XD När den nakna kvinnan är ute i skogen och skjuter ner 2 man så bär dom Fallschirmjägers para smockar . Okej ifall dom varit Fallschirmsjäger. Nu är dom inte det då dom bär Arméns stålhjälmar och inte FJ* egna version. Samt ifall det är 1945 våren/sommar 45 ( Om man kollar på miljön) Så borde dom tänka på att fly från ryssarna och kapitulera till jänkarna elr nåt istället för att ha sadist porr. Ja ni får skratta ;) Ja mer orkar jag inte såga sönder ^^ Men jag som är militärhistorisk fanatiker ryter till extremt när det är sånt här. Näh, ska man göra en Världskrigsfilm med Sci Fi inslag ( Hård porr i dettafall) ska man göra det så historiskt korrekt som man bara kan! ^^ MVH Sommarkatze aka Gustav 0 Citera
daarco Postad 18 april 2008 Postad 18 april 2008 Allas vår Robert "Freddy Kruger" Englund har teamat upp med... porrdrottningen Jenna Jameson(?!) till en riktig grindhouse feature... "They're zombies..." "No, they're strippers" "They're Zombie Strippers!" *KLATCHICK!* Moraltanter varnas för här är det tydligen humor på låg nivå direkt riktat till alkoholpåverkade män... och som en lumparkamrat sade så fint... "Det tyckte iallafall jag var roligt"... http://www.apple.com/trailers/sony_pictures/zombiestrippers/trailer/ Det är sådant här som gör att jag känner att det finns hopp för mig som manusskrivare, ingen idé är för dålig för Hollywood : ) 0 Citera
Christian van Caine Postad 20 april 2008 Postad 20 april 2008 Sommarkatten, det här är något som kallas exploitation! Det ska inte VARA historiskt korrekt, det ska vara osmakligt & underhållande! That´s it! :-) Jag tycker den är skitkul! Den ger iof inte någon som helt intellektuell stimulans som exempelvis Butterfly Effect eller Kafka´s Förvandlingen (visserligen bok, men det skiter jag i...den är fantastisk!), men den är sinnersjuk & dum, blodig & våldsamt perverterad. Det gör den till en grymt underhållande svart komedi, & eftersom den är lyckat gjord av någon som vet exakt hur han ska äckla lätt-till medel- stötta människor så är den nåt som jävulen välskriven...på sitt sätt :-) Vissa saker är helt enkelt enbart gjorda för att vara kul. Är man pretto för man skylla sig själv ;-) 0 Citera
Josse Postad 24 april 2008 Postad 24 april 2008 Klicka för intervju med Jenna angående Zombie Strippers. Hon är en märklig kvinna. 0 Citera
OP5 Postad 24 april 2008 Postad 24 april 2008 Klicka för intervju med Jenna angående Zombie Strippers. Hon är en märklig kvinna. hehe- speciellt ödmjuk är hon ju inte i alla fall. vad är nästa steg...president? 0 Citera
kvällensdebatt Postad 24 april 2008 Postad 24 april 2008 JÄVLA SKIT FILM. de var ett jävla prat om dena filmen tycker jag.. alltså överallt.. väldigt överskattat.. de är la för porrskådises skulle... eller så är det kanske så att det är bästa film 2008;p.. hahaha jag gråter 0 Citera
jmalmsten Postad 24 april 2008 Författare Postad 24 april 2008 JÄVLA SKIT FILM. de var ett jävla prat om dena filmen tycker jag.. alltså överallt.. väldigt överskattat.. de är la för porrskådises skulle... eller så är det kanske så att det är bästa film 2008;p.. hahaha jag gråter jag tror det är kombinationen av senaste vågen av grindhouse-spinoffs, Englunds kult-status och så klart Jenna... Det är lite som med Black Sheep... hur dålig filmen än är så kommer folk att se den för att premissen är så rolig... Plus att... ja... sex och våld har ju alltid varit hollywoods stöttepelare;) 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.