Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

skulle vi kunna återkomma till Jurtjyrkogården och inte hänga upp oss på Dawn of the dead. Jag själv är inte ett Dawn of the dead fan, men jag är ettJurtjyrkogården fan. Ett stort sådant, och jag skulle gärna vilja veta vad ni tyckte och tycker om den filmen. För jag fick fan mén efter den. Hittade soundtracket på internet. Besämde mig för att lyssna lite. Satte på musiken. USCH! aldrig igen! jävligt bra soundtrack men OJ vad skrämmande!

Postad

Jag klarade aldrig av att se den filmen när jag var liten. Blev tokrädd. Har inte försökt sedan dess, vågar inte riktigt. Minns en katt-j€#el som skrämde skiten ur mig.

/KN

Postad
Jag klarade aldrig av att se den filmen när jag var liten. Blev tokrädd. Har inte försökt sedan dess, vågar inte riktigt. Minns en katt-j€#el som skrämde skiten ur mig.

/KN

haha church, egentliga namn winston churchill? :P systern zelda som är undangömd är läskigast, ryser och blir tillfälligt paranoid när jag tänker på henne! shit! nu är jag tillfälligt paranoid :o

Postad

Jag såg både 1 & 2 på bio, kommer inte ihåg men det kan ha varit i 2 där någon får hälsenan avskuren vilket faktiskt gjorde ont i min fot och gjorde att jag kollade så att inte någon låg under sängen innan jag lät mina fötter närma sig sängen samma kväll.

Postad

Jag och en tjejkompis diskuterar då och då vilka skräckfilmer som gör oss rädd. Inte bara den första gången. Den enda filmen som lyckas skrämma henna om och om igen är just Jurtjyrkogården. Jag fattar aldrig riktigt varför. Dock tror jag att det kan bli svårt att få samma känsla i en remake som i orginalet. Tror att jag måste se om den, men jisses vad det känns idefattigt att ta ännu en film och göra en remake på.

Postad
Jag såg både 1 & 2 på bio, kommer inte ihåg men det kan ha varit i 2 där någon får hälsenan avskuren vilket faktiskt gjorde ont i min fot och gjorde att jag kollade så att inte någon låg under sängen innan jag lät mina fötter närma sig sängen samma kväll.

det är från första. 2an var riktig dålig redan då minns jag.

Postad

Jag gillar Pet semetary!

Vad jag tycker om en remake vet jag inte... Det kan ju bli bra och det kan bli dåligt som med all film. Oavsett vet man ju vad som kommer hända. Skulle föredra att de hittade på något nytt istället!

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

• Skapa nytt...