jonkanon Postad 24 september 2004 Postad 24 september 2004 skummade igenom vad som sagts, tycker att idéen är fin, men varför inte utöka den lite, eller utöka voodoofilm. ta en titt på http://www.zoetrope.com som har olika avdelningar för olika yrkesgrupper. jag är på manus och springer då, men det finns både post och pre production osv... man kan ladda upp arbete och få bedömt av andra, för att få ladda upp så måste man själv ge RELEVANT feedback på fyra projekt osv... kolla också om inte man kan få in dramatikerförbundet och vilka andra organisationer som nu företräder vilka i branschen. för det finns för många med kompetens som får på tok lite betalt i vissa projekt. samtidigt som vissa vill ha för mycket för andra projekt. svammel från jon 0 Citera
McWolfe Postad 28 oktober 2005 Postad 28 oktober 2005 Undrar detsamma.. hade inte sett tråden förrns nu, och tyckte det verkade snorintressant. Sen såg jag det här sista inlägget och tittade närmre på datumen Så.. vad hände med det hela? Tycker det skulle vara intressant också. Särskilt om det läggs lite 3d-tyngd på det.. vad jag märkt ännu så länge finns det inte så många programneutrala 3d-forum på svenska, utan de som finns är underavdelningar till något annat, alternativt programspecifikt. Och därmed inte sagt att det bara skulle vara 3d.. just ett sfx-forum överlag hade varit riktigt trevligt. McWolfe 0 Citera
Joe Hill Postad 31 oktober 2005 Postad 31 oktober 2005 Låter intressant. Lever planerna fortfarande? 0 Citera
woxaz Postad 2 november 2005 Postad 2 november 2005 Såg det också först nu! Låter ju intressant, men verkar lite...dött va? Blev själv sugen på att starta ett nu :p 0 Citera
Jawo Postad 6 november 2005 Postad 6 november 2005 Jag håller med, låter riktigt intressant. 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.