Pace Posted February 5, 2007 Posted February 5, 2007 På grund av filmfestival kommer här, ett par dagar för sent, resultatet av omröstningarna för [thread=12114]Voodoo Film Awards 2006[/thread]. En liten tävling där alla medlemmar har kunnat nominera och till slut rösta fram andra medlemmar som står ut över det vanliga. Vinnarna är: Årets roligaste diskussion [thread=11756]Söker unga som håller på med film...[/thread] av jesper Årets diskussion [thread=11534]Gåshuds-scen som du kan se om och om igen?[/thread] av e93mw Årets bästa film [thread=11160]Ni kan kalla mig för Kröpper[/thread] (8 min) av KF.ent Årets bästa manus [thread=8923]Crazy Rabbit[/thread] (61 sidor splatter/komedi) av _nemo_ Årets roligaste medlem _nemo_ Årets mest hjälpsamma medlem gorse Årets medlem lilla_farbrorn (Här vann gorse även omröstningen, men får enligt reglerna bara välja en av utmärkelserna. Detsamma gäller _nemo_ som var tvåa i omröstningen men redan tilldelats årets roligaste medlem. Då blev det den tredje i omröstningen, vilket var lilla_farbrorn.) gorse, lilla_farbrorn och _nemo_ kommer att få var sin titel under sitt användarnamn under året med respektive utmärkelse. Ni kan också se [thread=7020]förra årets vinnare[/thread] i fjolårets tävling. Grattis, grattis! Nu får ni hålla era tacktal. ;) 0 Quote
gorse Posted February 5, 2007 Posted February 5, 2007 *Harkel* Ähum. *skrap i micken* *knackar på micken: TAP TAP TAP* (Oj) Jag... eh... Jag vill tacka alla medlemmar för att ni finns. Utan er hade det inte blivit nått pris. *harkel* Jag vill tacka... eh, min mor. *paus* Mina nära och kära... eh? Tack så mycket. *håller upp priser och kliver ner från podiet* 0 Quote
_nemo_ Posted February 5, 2007 Posted February 5, 2007 Tack alla som röstat! Vill tacka lilla_farbrorn för att han var så otroligt tråkig förra året. Vill även gratulera till priset som årets medlem fastän du kom trea ;) haha. Kul med manuset. Kommentera mera, kommer inte att börja filmas förräns i april. Grattar även alla andra vinnare. Grattis! 0 Quote
carbe Posted February 5, 2007 Posted February 5, 2007 Jaha, det här var ju bra! Gillar starkt den filmen som blev årets bästa! :D 0 Quote
lilla_farbrorn Posted February 5, 2007 Posted February 5, 2007 Hahaha, vafan då. Kan jag inte få en utmärkelse som heter bronsmedaljör eller nåt. :p Jaja, nån röstade ju på mig.. och huvudsaken är väl ändå att jag själv tycker jag varit snel hest mot alla. ;) Aja, tack ändå, grattis ni andra, och _nemo_, du skulle bara veta hur svårt det varit att hålla tillbaka och agera tråkig. Fy fan, äntligen är det över. Tack. *snubblar på sladden* *öronbedövande rundgång* 0 Quote
KF.ent Posted February 23, 2007 Posted February 23, 2007 Danke! synd att inte omröstningen fick avslutas på vanligt vis dock, men det jag tänkte fråga är ska inte jag få en liten ruta under mitt namn? :D 0 Quote
carbe Posted February 23, 2007 Posted February 23, 2007 Danke! synd att inte omröstningen fick avslutas på vanligt vis dock, men det jag tänkte fråga är ska inte jag få en liten ruta under mitt namn? :D Man skulle inte få det på bästa film, stod det där man nominerade. Men jag tycker att rutan borde hamna under filmens tråd däremot. :) 0 Quote
Disco Volante Posted February 23, 2007 Posted February 23, 2007 jag tycker att rutan borde hamna under KFs avatar som för alla andra. Går väl att fixa en "årets film 2006" där oavsett om inte KF är just filmen? :p 0 Quote
carbe Posted February 23, 2007 Posted February 23, 2007 jag tycker att rutan borde hamna under KFs avatar som för alla andra. Går väl att fixa en "årets film 2006" där oavsett om inte KF är just filmen? :p Jo, det är väl ganska kul, men det stod ju faktiskt inte så i reglerna. När kommer Pace och svarar? 0 Quote
Pace Posted February 24, 2007 Author Posted February 24, 2007 Ingen ruta för bästa film, manus, diskussion eller roligaste diskussion - endast för personkategorier. Men det kommer däremot en annan trevlig "grej" som ni lär märka så småningom. ;) 0 Quote
carbe Posted February 24, 2007 Posted February 24, 2007 Ingen ruta för bästa film, manus, diskussion eller roligaste diskussion - endast för personkategorier. Men det kommer däremot en annan trevlig "grej" som ni lär märka så småningom. ;) Hehe, den vill du inte avslöja, eller? :) 0 Quote
Pace Posted February 24, 2007 Author Posted February 24, 2007 Hade jag viljat avslöja det hade jag skrivit det direkt. 0 Quote
leranimatör Posted March 1, 2007 Posted March 1, 2007 Nu har jag självutnämnt mig till "Årets fuskare"!!! Nästa steg är att självutnämna mig till forumdiktator!! HAHAHAHA *ennu mera elakt skratt* HAHA!! 0 Quote
gorse Posted March 1, 2007 Posted March 1, 2007 Det var ju mycket påhittigt. Det tog flera sekunder innan polletten ramlade ner. 0 Quote
carbe Posted March 21, 2007 Posted March 21, 2007 Hur självutnämnde han sig? :) EDIT: Äsch, vilken idiot jag är. Klart att han använde den som avatar. :D Haha, ha det bra! ;) 0 Quote
_nemo_ Posted October 28, 2007 Posted October 28, 2007 Ingen ruta för bästa film, manus, diskussion eller roligaste diskussion - endast för personkategorier. Men det kommer däremot en annan trevlig "grej" som ni lär märka så småningom. ;) Hur blev det med detta? 0 Quote
Pace Posted October 29, 2007 Author Posted October 29, 2007 http://www.voodoofilm.org/halloffame/ Fast det finns inga länkar till sidan ännu. 0 Quote
Recommended Posts