Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

På grund av filmfestival kommer här, ett par dagar för sent, resultatet av omröstningarna för [thread=12114]Voodoo Film Awards 2006[/thread]. En liten tävling där alla medlemmar har kunnat nominera och till slut rösta fram andra medlemmar som står ut över det vanliga.

Vinnarna är:

Årets roligaste diskussion

[thread=11756]Söker unga som håller på med film...[/thread] av jesper

Årets diskussion

[thread=11534]Gåshuds-scen som du kan se om och om igen?[/thread] av e93mw

Årets bästa film

[thread=11160]Ni kan kalla mig för Kröpper[/thread] (8 min) av KF.ent

Årets bästa manus

[thread=8923]Crazy Rabbit[/thread] (61 sidor splatter/komedi) av _nemo_

Årets roligaste medlem

_nemo_

Årets mest hjälpsamma medlem

gorse

Årets medlem

lilla_farbrorn (Här vann gorse även omröstningen, men får enligt reglerna bara välja en av utmärkelserna. Detsamma gäller _nemo_ som var tvåa i omröstningen men redan tilldelats årets roligaste medlem. Då blev det den tredje i omröstningen, vilket var lilla_farbrorn.)

gorse, lilla_farbrorn och _nemo_ kommer att få var sin titel under sitt användarnamn under året med respektive utmärkelse. Ni kan också se [thread=7020]förra årets vinnare[/thread] i fjolårets tävling.

Grattis, grattis! Nu får ni hålla era tacktal. ;)

Postad

*Harkel* Ähum. *skrap i micken* *knackar på micken: TAP TAP TAP* (Oj)

Jag... eh... Jag vill tacka alla medlemmar för att ni finns. Utan er hade det inte blivit nått pris. *harkel* Jag vill tacka... eh, min mor. *paus* Mina nära och kära... eh? Tack så mycket.

*håller upp priser och kliver ner från podiet*

Postad

Tack alla som röstat!

Vill tacka lilla_farbrorn för att han var så otroligt tråkig förra året. Vill även gratulera till priset som årets medlem fastän du kom trea ;) haha.

Kul med manuset. Kommentera mera, kommer inte att börja filmas förräns i april.

Grattar även alla andra vinnare. Grattis!

Postad

Hahaha, vafan då. Kan jag inte få en utmärkelse som heter bronsmedaljör eller nåt. :p Jaja, nån röstade ju på mig.. och huvudsaken är väl ändå att jag själv tycker jag varit snel hest mot alla. ;)

Aja, tack ändå, grattis ni andra, och _nemo_, du skulle bara veta hur svårt det varit att hålla tillbaka och agera tråkig. Fy fan, äntligen är det över.

Tack.

*snubblar på sladden* *öronbedövande rundgång*

• 2 veckor senare...
Postad
Danke! synd att inte omröstningen fick avslutas på vanligt vis dock, men det jag tänkte fråga är ska inte jag få en liten ruta under mitt namn? :D

Man skulle inte få det på bästa film, stod det där man nominerade. Men jag tycker att rutan borde hamna under filmens tråd däremot. :)

Postad
jag tycker att rutan borde hamna under KFs avatar som för alla andra.

Går väl att fixa en "årets film 2006" där oavsett om inte KF är just filmen? :p

Jo, det är väl ganska kul, men det stod ju faktiskt inte så i reglerna.

När kommer Pace och svarar?

Postad

Ingen ruta för bästa film, manus, diskussion eller roligaste diskussion - endast för personkategorier. Men det kommer däremot en annan trevlig "grej" som ni lär märka så småningom. ;)

Postad
Ingen ruta för bästa film, manus, diskussion eller roligaste diskussion - endast för personkategorier. Men det kommer däremot en annan trevlig "grej" som ni lär märka så småningom. ;)

Hehe, den vill du inte avslöja, eller? :)

• 3 veckor senare...
  • 7 månader senare...
Postad

Hur blev det med detta?

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

• Skapa nytt...