Gå till innehåll

Vinnarna i Voodoo Film Awards 2006


Pace

Recommended Posts

På grund av filmfestival kommer här, ett par dagar för sent, resultatet av omröstningarna för [thread=12114]Voodoo Film Awards 2006[/thread]. En liten tävling där alla medlemmar har kunnat nominera och till slut rösta fram andra medlemmar som står ut över det vanliga.

 

Vinnarna är:

 

Årets roligaste diskussion

[thread=11756]Söker unga som håller på med film...[/thread] av jesper

 

Årets diskussion

[thread=11534]Gåshuds-scen som du kan se om och om igen?[/thread] av e93mw

 

Årets bästa film

[thread=11160]Ni kan kalla mig för Kröpper[/thread] (8 min) av KF.ent

 

Årets bästa manus

[thread=8923]Crazy Rabbit[/thread] (61 sidor splatter/komedi) av _nemo_

 

Årets roligaste medlem

_nemo_

 

Årets mest hjälpsamma medlem

gorse

 

Årets medlem

lilla_farbrorn (Här vann gorse även omröstningen, men får enligt reglerna bara välja en av utmärkelserna. Detsamma gäller _nemo_ som var tvåa i omröstningen men redan tilldelats årets roligaste medlem. Då blev det den tredje i omröstningen, vilket var lilla_farbrorn.)

 

gorse, lilla_farbrorn och _nemo_ kommer att få var sin titel under sitt användarnamn under året med respektive utmärkelse. Ni kan också se [thread=7020]förra årets vinnare[/thread] i fjolårets tävling.

 

Grattis, grattis! Nu får ni hålla era tacktal. ;)

Länk till kommentar
Share on other sites

*Harkel* Ähum. *skrap i micken* *knackar på micken: TAP TAP TAP* (Oj)

Jag... eh... Jag vill tacka alla medlemmar för att ni finns. Utan er hade det inte blivit nått pris. *harkel* Jag vill tacka... eh, min mor. *paus* Mina nära och kära... eh? Tack så mycket.

*håller upp priser och kliver ner från podiet*

Länk till kommentar
Share on other sites

Tack alla som röstat!

 

Vill tacka lilla_farbrorn för att han var så otroligt tråkig förra året. Vill även gratulera till priset som årets medlem fastän du kom trea ;) haha.

 

Kul med manuset. Kommentera mera, kommer inte att börja filmas förräns i april.

 

Grattar även alla andra vinnare. Grattis!

Länk till kommentar
Share on other sites

Hahaha, vafan då. Kan jag inte få en utmärkelse som heter bronsmedaljör eller nåt. :p Jaja, nån röstade ju på mig.. och huvudsaken är väl ändå att jag själv tycker jag varit snel hest mot alla. ;)

 

Aja, tack ändå, grattis ni andra, och _nemo_, du skulle bara veta hur svårt det varit att hålla tillbaka och agera tråkig. Fy fan, äntligen är det över.

 

Tack.

 

*snubblar på sladden* *öronbedövande rundgång*

Länk till kommentar
Share on other sites

  • 2 veckor senare...
Danke! synd att inte omröstningen fick avslutas på vanligt vis dock, men det jag tänkte fråga är ska inte jag få en liten ruta under mitt namn? :D

 

Man skulle inte få det på bästa film, stod det där man nominerade. Men jag tycker att rutan borde hamna under filmens tråd däremot. :)

Länk till kommentar
Share on other sites

jag tycker att rutan borde hamna under KFs avatar som för alla andra.

 

Går väl att fixa en "årets film 2006" där oavsett om inte KF är just filmen? :p

 

Jo, det är väl ganska kul, men det stod ju faktiskt inte så i reglerna.

När kommer Pace och svarar?

Länk till kommentar
Share on other sites

  • 3 veckor senare...
  • 7 månader senare...

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

×
×
  • Skapa nytt...