Jump to content

Recommended Posts

Posted

Hej.

Håller på med ett litet filmprojekt där jag behöver ljud från komradio och scanners på svenska och engelska. Har hittat lite...typ en ljudsnutt men behöver mer. Skulle behöva det klassiska sevektiva "pipet". Är det nån som vet vart man kan ladda ner sådana ljud??

Ni som vet det kan ju skriva ett kluftigt svar. Ha det bra!!

• 1 month later...
Posted

de där var riktigt dåliga tycker jag... har några svenska comradio-ljud på datorn hemma som jag kan ladda upp, men jag sitter i skolan nu.. annars har www.independent.nu några, fast de verkar inte ligga uppe för tillfället.

Jag har för mig att det ska finnas nån länk som någon postat här på forumet men jag kan inte hitta den nu..

leta lite här eller sök på google.

Jag återkommer ikväll. :)

Posted

Riktigt bra fynd lilla_farbrorn, men det är många länkar som är brutna. Endast de som innehåller å, ä eller ö eftersom att webbläsaren inte förstår och bara skriver frågetecken. Någon som vet hur man kan "lura" webbläsaren genom att skriva i den rätta adressen. För "%8" t ex blir ju bara "?" och likaså andra koder.