DanneMan Postad 10 januari 2007 Postad 10 januari 2007 "Beerlanda Surfers In El Yaque" http://www.junkshop.nu/kulingvarning/media/temporary/Beerlandasurfers%20in%20El%20Yaque.wmv Windows media encoder 1.9 Gb Time 59 min. (den första servern är tillgängligt t.o.m 16/1-07) http://stage6.divx.com/members/361445/videos/1078140 Divx video file 612 Mb Time 59 min. En Reseberättelse från Isla Margarita "El Yaque"med massa goa surfare från hela världen! Nu ska ni få se resultatet av en jävligt grym resa vi gjorde, och jag hoppas min film kan insperera andra till att filma, redigera och åka på härliga resor! Jag hade inget manus utan hela filmen är ihop redigerad efterhand av mina egna Tankar och ideer: Jobbade med Ca:22 projekt i APPro innan jag till slut fick lagt ihop alla till ett projekt som till sist fick bli en avi fil. Exprterade även till min Dv-Kamera där spelade jag senare upp till en inspelningsbar dvd-spelare. Därav ett riktigt bra dvd Ex. Lite fakta: Camera: Canon mv700i dv.(Som visade sig va sönder på film Premiären) Redigeringsprogram:Adobe Premier Pro 7.0. Adobe After Efects 6.5 Photoshop 7.0 konverterings program:windows Media Encoder & Divex Converter Redigerings tid: över 500 timmar Hade en Filmvisning för 100 Personer som tok stirrade i genom hela filmen ett gott betyg tycker jag! DanneMan Filmproduktion..2006 http://photos1.blogger.com/blogger/6883/624/320/_0001_0001.jpg Budydrag : DanneMan http://www.surfzone.se/pp_data/500/johnlooop.JPG John : framåtloop http://www.surfzone.se/pp_data/500/GOLITO_ENHANDS.JPG Gollito : EnhandsShaka 0 Citera
_nemo_ Postad 11 januari 2007 Postad 11 januari 2007 Puffar lite. Fixa bilderna i första inlägget. MVH/_nemo_ 0 Citera
DanneMan Postad 12 januari 2007 Författare Postad 12 januari 2007 Så nu e bilderna fixade.. vet inte hur den här filmen platsar på detta forum men det hade vart kul med kritik både bra å dålig! Så ni som kollar kommentera gärna! 0 Citera
DanneMan Postad 20 januari 2007 Författare Postad 20 januari 2007 Se till att kommentera nu för f...! att folk orkar kommetera skit filmer men inte ett seriöst home made projekt suger f... ba..e kom igen nu! Detta e bara ett av kapitlena i filmen! 0 Citera
barnholdt Postad 26 januari 2007 Postad 26 januari 2007 Då jag inte surfar själv tappa du mig efter ca 7 minuter in i filmen. Började spola för att se om någon kanske skulle säga två ord om sin passion för surfing eller livet. Efter ca 15 minuter stängde jag av. Läget är nog ett helt annat om man själv håller på med hobbyn eller är utan familj och i party svängen. Tyckte om dina snabba klipp och stilen du använt vid klippningen. 0 Citera
jernby film Postad 27 januari 2007 Postad 27 januari 2007 Se till att kommentera nu för f...! att folk orkar kommetera skit filmer men inte ett seriöst home made projekt suger f... ba..e kom igen nu! Just därför är det inte många som orkar/vill se/kommentera fimen. /nils 0 Citera
carbe Postad 27 januari 2007 Postad 27 januari 2007 Jag tycker personligen att det är kul att se långa filmer, men 1-timmars-filmer är kanske lite för mycket och speciellt när du säger det på det här viset... Man kan ju fråga på ett snällare sätt, tänk bara på det till nästa gång! ;) 0 Citera
DanneMan Postad 29 januari 2007 Författare Postad 29 januari 2007 Hehe! se där ja nån reaktion ialla fall! Barnholdt har ju fattat lite i alla fall! "Tyckte om dina snabba klipp och stilen du använt vid klippningen" Nils... tycker du kan förklara dig lite där! menar du att den e för seriös och att det inte e därför dom vill se eller komentera? Carbe ... snälla kan du inte titta på min film å ge mig ett konkret svar på hur du tycker att mitt uplägg på filmen e´ och hur klippningen och efekter ljud o.s.v jag kulle bli jätte glad om fler kunde göra det! mvh Danneman! 0 Citera
Swe__ Postad 29 januari 2007 Postad 29 januari 2007 Jag hade lite ont om tid så jag kollade på klippet som du la upp, och visst, klippningen är bra osv men va fan, det liknar ju lika mycket en mjukporrfilm. 0 Citera
jernby film Postad 29 januari 2007 Postad 29 januari 2007 Nils... tycker du kan förklara dig lite där! menar du att den e för seriös och att det inte e därför dom vill se eller komentera? Snyggt foto....hade själv 8 tim dokumentär från havskappseglingar bl.a ombordkamera. Klippte en film till besättningen och berörda ca 40min, en till utomstående 20min med lite mer action. TV4 skulle eventuellt visa den men det blev ett litet inslag i SVT. Att du hade 100 personer som såg hela filmen med stort intresse får jag gratulera till. Du ska blanda action lite mer med alla brudarna tyckar jag. För oss helt ointresserade av din sport. Snyggt foto iallafall. /nils 0 Citera
Anhool Postad 29 januari 2007 Postad 29 januari 2007 Haha, Fi skulle vara mycket missnöjda med denna film. Mycket. Bra jobbat alltså. 0 Citera
jernby film Postad 29 januari 2007 Postad 29 januari 2007 Haha, Fi skulle vara mycket missnöjda med denna film. Mycket. Bra jobbat alltså. Jag skulle gärna trycka upp och bekosta dvd:er och dränka Fi-kansliet. /nils 0 Citera
DanneMan Postad 30 januari 2007 Författare Postad 30 januari 2007 Ha ha ja en del rumpor blev det i det kapitlet! Stora Filmen är nu nedladdad över 1000 ggr från nätet.=) jag förstår att det kan va svårt att se på en sport eller liknande när man kanske inte e så interesserad. själv gillar jag att se på alla sorters extremsporter men men! alla är vi olika! Swe kan tilägga att jag speglar verkligheten där under påsk veckan hehe! fylla snygga latino brudar i string med silicontuttar hela vecka å då har jag inte tagit med när dom visar tuttarna utan toppen på! =o Ge mig nu lite dålig kritik. i can take it! Kan ju tillägga att detta är mitt första prjekt i PPro har jobbat lite med Windows movimaker innan bara, så jag har mycket att lära. Snart dimper det ner lite nytt material med Windsursurf från Sydafrika. Efter det blir det en reklamfilm för ett byggföretag! gudrun.schyman@riksdagen.se sofia.karlsson@feministisktinitiativ.se 0 Citera
Anhool Postad 30 januari 2007 Postad 30 januari 2007 Jag tyckte väl att det var lite springbreak över det. 0 Citera
peterfilm.se Postad 1 februari 2007 Postad 1 februari 2007 Haha, jag hittade dig först nu DanneK. Kul. Jag fick ju möjligheten att närvara vid din premiär på Hisingen, och stoltserar nu med DVD med omslag och allt. Grymt kul med folk som lägger så mycket tid på att redigera en film som man har för syfte att göra polarna glada med. Som jag sagt tidigare: Snyggt intro Grattis till Gollitosession Snygga presentationer av svenska seglare Lite för lång film Mer snack ("ordnade" intervjuer) För mycket kläder på brudarna Spock i år?! 0 Citera
DanneMan Postad 3 februari 2007 Författare Postad 3 februari 2007 Tack Peter! Det värmer.. Sant att den blev för lång men mittt syfte var jo dock inte en komersiell rulle som ska passa almänheten, utan en reseberättelse för dom som var med på resan. Snack och intervjuer... japp det ska man ju fösöka få med på nästa projekt och att fösöka få till nått slags manus innan.. testade lite nya effekter härom dagen i PPro. Check out this! http://stage6.divx.com/members/361445/videos/1106549 0 Citera
zaps Postad 19 februari 2007 Postad 19 februari 2007 Tycker det man får se på den här länken är bra gjort.. Tycker du lyckats bra med globe filtret om det nu heter så. Tycker själv man inte har så stor användning av det men du har fått det att funka snyggt. (http://stage6.divx.com/members/361445/videos/1106549) 0 Citera
tomgrejs Postad 19 februari 2007 Postad 19 februari 2007 jag såg inte hela filmen. jag såg den inte alls. därför att 1 timme vindsurf skulle jag aldrig palla. och inte heller orka tanka ner. men det lilla klippet från youtube med bikinibrudar, och "inslag av vindsurf" såg jag. dålig musik och tråkig klippning. inzomade brudar som verkade mer intresserade av att hamna på film än att kolla på åkningen. åkningen som typ var obefintlig, (men grym). aja. keep going. sattsa på att klippa ner filmen till max 20 min så kanske jag kan ta mig igenom. :) 0 Citera
Ivan Postad 19 februari 2007 Postad 19 februari 2007 dålig musik Orginal versionen av den där låten (youtube klippet) det kallar jag musik...det är riktiga grejer det.. 0 Citera
landen Postad 20 februari 2007 Postad 20 februari 2007 Vill jag se rumpor som skakar brukar jag titta på porr :) Säger som många andra... En hel timme vindsurf pallar jag inte. Kikade ditt youtubeklipp! Klipp ner till 10-15minuter om det ska bli intressant för någon som inte är ett fan av just vindsurfing. 80 Seconds Freestyle Moves var mycker bättre, skippa effekterna bara! Grymt snygga bilder i slutet med solnedgång och hela kittet... Där kanske en rumpa hade platsat bättre, inte så mycket lågbudgetporr över det! Vad använder du för kamera? 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.