Gå till innehåll

Tips på bra animationer


swempa

Recommended Posts

Sedan den med pingvinen är också ganska fint gjord. Det brukar vara med på bolibompa tror jag, och är ryskt eller tjeckiskt.

Sedan finns det ett annat barnprogram som handlar om två gubbar som misslyckas hela tiden med sina lösningar. Har ni sett/tips på några andra animationer, så skriv det.

Länk till kommentar
Share on other sites

Sedan den med pingvinen är också ganska fint gjord. Det brukar vara med på bolibompa tror jag, och är ryskt eller tjeckiskt.

Sedan finns det ett annat barnprogram som handlar om två gubbar som misslyckas hela tiden med sina lösningar. Har ni sett/tips på några andra animationer, så skriv det.

 

"Pingu" och den andra heter "två snubbar" tror jag.

Länk till kommentar
Share on other sites

"Pingu" och den andra heter "två snubbar" tror jag.

 

älskade "två snubbar" när jag var liten :P för övrigt är pingu hyfsat bra gjord :), fanns något knäppt leranimerat program på nickelodeon som jag zappade förbi, kollade en stund, det är bra gjort men jättekonstigt, "purple and blue" , hette det.

 

nej vänta purple and brown, googla på det så finns det på youtube

Länk till kommentar
Share on other sites

Jag har ju helt glömt Vincent! Tim Burtons första film som han blev känd för, men berättarröst av hans egen idol Vincent Price...

 

om ni hittar de där Cup o Noodles-reklamfilmerna med grottmänniskor så rekommenderas dom också skarpt...

 

"HUNGRY? CUP O' NOODLE! Nisshin"

 

förrutom pingu då förståss... får ju inte glömma honom:)

Länk till kommentar
Share on other sites

  • 5 månader senare...
  • 2 veckor senare...

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

×
×
  • Skapa nytt...