precision motion Postad 24 juni 2007 Postad 24 juni 2007 Ja, effekterna var inte som förstörde så mycket utan förbättrade känslan i filmen tycker jag. 0 Citera
jimijames Postad 29 juni 2007 Postad 29 juni 2007 jag gilla efekten på automaten.. lite serietidning så där... de borde varit större flammor bara och stått tyo pang i dem eller nått... 0 Citera
H.S Postad 30 juni 2007 Postad 30 juni 2007 hur känner du putte? jag känner honom från ett vinterläger:P HÄLSA HONOM FRÅN JOHAN va har det med saken att göra? 0 Citera
Tomtebo Postad 1 juli 2007 Postad 1 juli 2007 Jaha du.. De va en....bra?..film?.. Ne fy fan alltså, visst gav mig ett litet skratt men de var riktigt jävla dåligt. Men man kan väl inte begära så mycket från barn. 0 Citera
Team_fagott Postad 1 juli 2007 Postad 1 juli 2007 Jaha du.. De va en....bra?..film?.. Ne fy fan alltså, visst gav mig ett litet skratt men de var riktigt jävla dåligt. Men man kan väl inte begära så mycket från barn. Precis den är så där jävulskt dålig att man blir riktigt jävla glad av att se den! En av få voodoofilmer jag sett om! 0 Citera
Tomtebo Postad 1 juli 2007 Postad 1 juli 2007 Haha. Precis! En av de roligaste scenerna var när hon skulle bära iväg han. Så misslyckat :D 0 Citera
Anhool Postad 2 juli 2007 Postad 2 juli 2007 Mörka killen påminde om han som gjorde en rolig tolkning av Hitler i nån film som också las ut här. 0 Citera
wiberg Postad 4 juli 2007 Postad 4 juli 2007 Blodeffekterna har ju sin charm med tanke på att dom är enkelt gjorda. Även att vinklar, ljud och klippningen 'ibland' inte alls stämde överens "enligt boken". Jarowski-slutet var ju lite innovativt. Kul o se att folk tänker! Kör hårt!! -om ni fortfarande finns kvar här?? Nån ny film i sommar kanske?? 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.