jediropet Posted December 18, 2005 Posted December 18, 2005 Självklart älskar jag Voodoofilm men jag vill också tipsa om filmforumet på URL borttagen (min hemsida). Redigerat med anledning av Voodoo Film forums regler 3 § och 2 §. Synpunkter angående detta beslut, ta kontakt med administratören. Reklam samt upphovsrättsbrott. Mvh Pace Administratör, Voodoo Film forum
precision motion Posted December 18, 2005 Posted December 18, 2005 Jag ryste till när jag öppna länken till din hemsida, jag vet inte riktigt vad jag ska säga om din rysliga färg kombination. Dessutom så har du skrivit det här inlägget under fel ämne.
Anstalter Posted December 18, 2005 Posted December 18, 2005 För det första är sidan riktigt ful... tycker jag. Sen tror jag inte voodoofilm blir så glada när ni kopierat deras filmskola rakt av :s
Simsan Posted December 18, 2005 Posted December 18, 2005 Nystartat forum antar jag, bara 5 inlägg. Lycka till med forumet.
Disco Volante Posted December 18, 2005 Posted December 18, 2005 Inte speciellt snygg design om jag ska vara ärlig, men lycka till med forumet.
Kimster Posted December 18, 2005 Posted December 18, 2005 Snacka om att inte ha koll på upphovsrätt. Förslag: stäng ner sidan, ändra färgerna, ta bort all text kopierad från andra siter.. sen kanske ni kan göra nått bra.
Rixton Posted December 19, 2005 Posted December 19, 2005 Man får inte kopiera eller sprida erat manus till kommande filmen, men ni verkar fritt få kopiera voodoofilms saker? Logiskt .. Fruktansvärd design för övrigt.
krockis Posted December 19, 2005 Posted December 19, 2005 slappna av lite med inlägg, grabbarna är 10 år. Så de kanske inte visste att man inte fick lägga ut filmskolan materialet och de ville ha det på sin sida då får de väl veta det nu. Kul att ni är så intresserade av att göra film, keep it up!
arvid Posted December 19, 2005 Posted December 19, 2005 Vad är det för fel på designen av hemsidan? Den är ju rak, enkel och lättläst. Det är väl huvudsaken? Dom har i alla fall inte anammat idiotin med röd text på svart bakgrund, som så många oläsliga hårdrockssidor är gjorda. Nä, kör hårt pojkar! Det är bara kul att ni åstadkommer nånting. Och ha en bra jul !!
Pace Posted December 19, 2005 Posted December 19, 2005 Då det är tal om upphovsrättsbrott mot Voodoo Film kommer den här tråden att stängas.
Recommended Posts