T-kock Posted December 5, 2005 Share Posted December 5, 2005 Konsten att falla vackert är ingen konst för mig. http://s28.yousendit.com/d.aspx?id=32CTEJ6274Q7J03LQJS5J4AGR8 Meningen med den här tråden? Att skämta bort allt när jag gjort bort mig inför Kurdistans största stjärna ;) 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Usarpe89 Posted December 5, 2005 Share Posted December 5, 2005 1 Är det verkligen du? Isf - HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA 2 Vem är kurdistans största stjärna? Nemen serilst, helt underbart att ställa sig upp lite nonchalant och bortsa av kameran o sätta på sig kepsen:D Ps, skicka in det till 100 höjdareXD 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
T-kock Posted December 5, 2005 Author Share Posted December 5, 2005 [citat=Usarpe89]1 Är det verkligen du? Isf - HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA 2 Vem är kurdistans största stjärna? Nemen serilst, helt underbart att ställa sig upp lite nonchalant och bortsa av kameran o sätta på sig kepsen:D Ps, skicka in det till 100 höjdareXD[/citat] 1. Ja 2. Sivan Perwer 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
wääuu Posted December 5, 2005 Share Posted December 5, 2005 haha riktigt snyggt 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ayame Posted December 5, 2005 Share Posted December 5, 2005 Diggar musiken ^^............................................................................. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
qwertyunion Posted December 5, 2005 Share Posted December 5, 2005 fan va ball! äg hårt. hur fick you arbetet? 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
T-kock Posted December 5, 2005 Author Share Posted December 5, 2005 Skolan 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wallin Posted December 5, 2005 Share Posted December 5, 2005 Äsch, det här är inget mot vad min kompis råkade ut för när han filmade en Ticking Bombs-konsert (rakt framför/under scenen). Såhär gick det till: 1. Min kompis filmar sångaren. 2. Sångaren ställer sig och balanserar med ena foten på kravallstaketet ca 1 meter från scenen (polaren är inklämd mellan staketet och scenen). 3. Publiken drar i sångaren som tappar balansen. 4. Sångaren faller över min lycklige kompis. 5. Efter en stunds tumult lyckas de kravla sig loss från varandra, sångaren frågar "Gick det bra?", kompisen svarar "Ja." och konserten kan fortsätta. Detta har jag självt bevittnad och om ni inte tror mig så kolla in Lokal-TV i Västerås när konserten eftersänds där, eller så kan jag ladda upp ett klipp! 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simsan Posted December 6, 2005 Share Posted December 6, 2005 [citat=T-kock]Konsten att falla vackert är ingen konst för mig. http://s28.yousendit.com/d.aspx?id=32CTEJ6274Q7J03LQJS5J4AGR8 Meningen med den här tråden? Att skämta bort allt när jag gjort bort mig inför Kurdistans största stjärna ;)[/citat] Oops! 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts