Gå till innehåll

Musikvideo: My enemy - Khreis


ressigören

Recommended Posts

Blev väldigt jobbigt med det du körde alpha på hela tiden(2 bilder i en). Korna o hästarna vet jag inte om jag gillade i musikvideon -varför var dom med?. Bättre var däremot bilderna på bandet, såg lite 80-tal ut(och det är inne nu!).

Närbilden på högtalaren var riktigt snygg.

 

Slutbetyg: med tvekan godkänd amatörmusikvideo

Länk till kommentar
Share on other sites

Jag har gjort den helt efter bandets önskemål, och de var väldigt petiga... jag gjorde säkert fyra typ helt olika versioner... skitigheten är där för att den ska finnas där, störigheten är dock en subjektiv fråga. Den första versionen jag gjorde var helt annorlunda, typ noll skitighet...

Hästarna är ett tema som bandet kör med, låten kan också på vissa sätt kopplas till hästar.

Länk till kommentar
Share on other sites

Eftersom du var brutalt ärligt mot min film så ska jag vara lika ärlig tillbaka.

Detta var ju verkligen dåligt. Vrål jobbig att se på. Bilderna är ointressanta och klippningen är kass.

Som musikvideo betraktat är detta en katastrof.

Hoppas du klarar det bättre nästa gång.

Länk till kommentar
Share on other sites

Haha! Där njöt du allt... ;)

Men eftersom vi verkar ha olika uppfattningar om hur filmskapande-idealen ser ut är det inte så konstigt att vi inte gillar varandras filmer. Du gör hi-fi-wannabe-hollywood-filmer (jag ska inte säga att du gör det dåligt) och jag gör lo-fi-filmer och blir ofta illamående av dina och många andras produktioner. Inte för att de är dåliga, utan för att de är vad de är.

Hoppas du lyckas i Hollywood, det tvekar jag inte en sekund på.

Länk till kommentar
Share on other sites

något säger mig att detta band inte kommer att bli stora, ärligt talat var denna film ett skämt om de ville ha den så? ser ut som lisa 5 år, hennes pappa har filmat i hagen, dragit ner opacity och sen kört en abba-video med nåt kasst filter samtidigt. nej, hoppas du fick betalt i alla fall...

Länk till kommentar
Share on other sites

  • 1 månad senare...

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

×
×
  • Skapa nytt...