Gå till innehåll

Recommended Posts

• 11 månader senare...
Postad

Vad kan man säga? Jag älskade den!

Har varit STORT fan av ALLT Burton klämt ur sig sen Scisscorhands & Beetle Juice (jag är lika förtjust i hans tidigare verk åsså, men det var då jag fick reda på vem han var), & den här har inte gjort mig besviken nån stans :-)

Postad

med cgi hade det varit mer motionblur m.m. Jag tyckte det var en fin skillnad mot de datoranimerade filmerna... vi får väl se hur Flushed Away blir, CGI-film av dreamworks och, stopmotion-, Aardman... ;)

Postad
med cgi hade det varit mer motionblur m.m. Jag tyckte det var en fin skillnad mot de datoranimerade filmerna... vi får väl se hur Flushed Away blir, CGI-film av dreamworks och, stopmotion-, Aardman... ;)

Då ser jag mer fram emot filmatiseringen av Neil Gaimans grymt bra bok Coraline.

Postad

Vad jag menade var att den vanliga publiken inte skulle se någon skillnad. Animation som animation tänker dem.

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

• Skapa nytt...