qwertyunion Postad 1 november 2005 Postad 1 november 2005 Ja, helena bonham carter (som också var med i Kalle och chokladen) är ju också med. 0 Citera
qwertyunion Postad 1 november 2005 Postad 1 november 2005 men å det är väl ok att någon skriver på min tråd också! var inte självisk nu! Dessutom är ju din tråd mycket större och längre än min så sluta gnälla! haha! 0 Citera
Ronnie Postad 2 november 2005 Postad 2 november 2005 Slog ihop qwertyunions tråd med Adam88. Mvh, Ronnie 0 Citera
qwertyunion Postad 2 november 2005 Postad 2 november 2005 JA han är med! han spelar den balla prästen. Vänta tills du får se den om du inte tror på mig... 0 Citera
mixmack Postad 20 oktober 2006 Postad 20 oktober 2006 Corpse bride var en kul, huvudlös och aningen för kort film. Väl valda röster till figurerna, särskilt Johnny Depps röst till huvudpersonen Victor. 0 Citera
Christian van Caine Postad 25 oktober 2006 Postad 25 oktober 2006 Vad kan man säga? Jag älskade den! Har varit STORT fan av ALLT Burton klämt ur sig sen Scisscorhands & Beetle Juice (jag är lika förtjust i hans tidigare verk åsså, men det var då jag fick reda på vem han var), & den här har inte gjort mig besviken nån stans :-) 0 Citera
Anhool Postad 25 oktober 2006 Postad 25 oktober 2006 Jag gillar den inte speciellt mycket. Allt är för perfekt. Den kunde lika gärna ha varit CGI, ingen skulle märkt någon skillnad ändå. 0 Citera
jmalmsten Postad 25 oktober 2006 Postad 25 oktober 2006 med cgi hade det varit mer motionblur m.m. Jag tyckte det var en fin skillnad mot de datoranimerade filmerna... vi får väl se hur Flushed Away blir, CGI-film av dreamworks och, stopmotion-, Aardman... ;) 0 Citera
Java ex Machina Postad 25 oktober 2006 Postad 25 oktober 2006 med cgi hade det varit mer motionblur m.m. Jag tyckte det var en fin skillnad mot de datoranimerade filmerna... vi får väl se hur Flushed Away blir, CGI-film av dreamworks och, stopmotion-, Aardman... ;) Då ser jag mer fram emot filmatiseringen av Neil Gaimans grymt bra bok Coraline. 0 Citera
Anhool Postad 26 oktober 2006 Postad 26 oktober 2006 med cgi hade det varit mer motionblur m.m. Jag tyckte det var en fin skillnad mot de datoranimerade filmerna... vi får väl se hur Flushed Away blir, CGI-film av dreamworks och, stopmotion-, Aardman... ;) Vad jag menade var att den vanliga publiken inte skulle se någon skillnad. Animation som animation tänker dem. 0 Citera
jmalmsten Postad 27 oktober 2006 Postad 27 oktober 2006 vanliga publiken tycker ju fortfarande att tecknat(vare sig det är cgi, 2d, eller stopmotion) är barnfilm alla gånger, så dom lyssnar jag inte på ;) 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.