Jump to content

Besatt medlem?

final_cut

Recommended Posts

[citat=wääuu]Man kan sälja sin skäl för 300kr till några underliga personer här i skåne nånstans tror jag, jag ska försöka få tag på dom, men vågar man?[/citat]

Jag är ateist, så det skulle jag inte ha något problem med.

[citat=Adam88][citat=woxaz][citat=Adam88]Hur blir man besatt medlem?? :P[/citat]

När du passerar ett visst antal postade inlägg. Tror det är 100 st.[/citat]

Så då är det bara att skruva en hejdundrande massa inlägg då ;)[/citat]

Ja, gör som jag. Reta upp andra medlemmar lite.

[citat=gorse][citat=final_cut]Ja, gör som jag. Reta upp andra medlemmar lite.[/citat]

Eller så kan man svara på ALLA frågor som man vet svaret på, som en riktig besservisser, som jag.[/citat]

...eller så försöker man resonera fram svar rent filosofiskt och hamnar i blåsväder hos obotliga moralister :P

[citat=Usarpe89]apeman - Tänk inte på det, det gjorde inte jag och helt plötsligt var jag "besatt medlem", vet inteom det är uppmuntrande eller deprimerande:)[/citat]

Det säger mig bara en sak. Sluta sitta framför datorn och gå ut och gör film istället. Denna sida har för mig blivit ett ursäkt till att inte göra film istället för vice versa. Men å andra sidan är det väldigt inspirerande och man känner inte att man måste göra mästerverk, man kan lika gärna sitta med en fet cigarr i sin mun och göra porr (vet inte om ni känner er förolämpade nu, hahaha) Med andra ord, jag är mindre up tight och har vågat börja skriva igen.