final_cut Posted May 31, 2005 Share Posted May 31, 2005 Nu är jag officiellt "besatt medlem" som det står under min avatar. Så nu undrar jag om någon annan tycker att det låter som om man behöver skaffa sig ett liv? 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
John Posted May 31, 2005 Share Posted May 31, 2005 Jag vet att jag behöver ett, någon som vill ge bort? 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
final_cut Posted May 31, 2005 Author Share Posted May 31, 2005 [citat=John]Jag vet att jag behöver ett, någon som vill ge bort?[/citat] Jag är i penningnöd så du kan få köpa mitt! Slit det väl, och gå inte och slösa bort det på en snuff-film nu! 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
John Posted May 31, 2005 Share Posted May 31, 2005 Hum jag har ju också uselt med pengar, så är du inte villig att fe bor det så kan det vara lite knivigt. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
wääuu Posted June 2, 2005 Share Posted June 2, 2005 Man kan sälja sin skäl för 300kr till några underliga personer här i skåne nånstans tror jag, jag ska försöka få tag på dom, men vågar man? 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
final_cut Posted June 2, 2005 Author Share Posted June 2, 2005 [citat=wääuu]Man kan sälja sin skäl för 300kr till några underliga personer här i skåne nånstans tror jag, jag ska försöka få tag på dom, men vågar man?[/citat] Jag är ateist, så det skulle jag inte ha något problem med. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zhyron Posted June 7, 2005 Share Posted June 7, 2005 Kom ihåg att maskera dig så att du kan sälja den flera gånger. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
final_cut Posted June 7, 2005 Author Share Posted June 7, 2005 [citat=Zhyron]Kom ihåg att maskera dig så att du kan sälja den flera gånger.[/citat] Klassas det inte som bedrägeri? :p 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lasse_laser Posted June 8, 2005 Share Posted June 8, 2005 Du får hänga med dom coola grabbarna som också är besatta. Det är väl ett liv i sig? 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hwagang Posted June 9, 2005 Share Posted June 9, 2005 -skälavård kanske inte behövs för folk som använder sin tid till massor av kommunikation? ...skapar sitt eget liv... ...sin egen krets av bekanta... 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adam88 Posted June 14, 2005 Share Posted June 14, 2005 Hur blir man besatt medlem?? :P 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
woxaz Posted June 14, 2005 Share Posted June 14, 2005 [citat=Adam88]Hur blir man besatt medlem?? :P[/citat] När du passerar ett visst antal postade inlägg. Tror det är 100 st. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adam88 Posted June 14, 2005 Share Posted June 14, 2005 [citat=woxaz][citat=Adam88]Hur blir man besatt medlem?? :P[/citat] När du passerar ett visst antal postade inlägg. Tror det är 100 st.[/citat] Så då är det bara att skruva en hejdundrande massa inlägg då ;) 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
final_cut Posted June 14, 2005 Author Share Posted June 14, 2005 [citat=Adam88][citat=woxaz][citat=Adam88]Hur blir man besatt medlem?? :P[/citat] När du passerar ett visst antal postade inlägg. Tror det är 100 st.[/citat] Så då är det bara att skruva en hejdundrande massa inlägg då ;)[/citat] Ja, gör som jag. Reta upp andra medlemmar lite. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gorse Posted June 14, 2005 Share Posted June 14, 2005 [citat=final_cut]Ja, gör som jag. Reta upp andra medlemmar lite.[/citat] Eller så kan man svara på ALLA frågor som man vet svaret på, som en riktig besservisser, som jag. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
final_cut Posted June 14, 2005 Author Share Posted June 14, 2005 [citat=gorse][citat=final_cut]Ja, gör som jag. Reta upp andra medlemmar lite.[/citat] Eller så kan man svara på ALLA frågor som man vet svaret på, som en riktig besservisser, som jag.[/citat] ...eller så försöker man resonera fram svar rent filosofiskt och hamnar i blåsväder hos obotliga moralister :P 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hwagang Posted June 15, 2005 Share Posted June 15, 2005 ...så...då ska man skriva en massa inlägg?... -jag har alltså börjat räkna... :) 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Usarpe89 Posted June 18, 2005 Share Posted June 18, 2005 Jag känner mig utpekad som obotlig moralist:) 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
final_cut Posted June 18, 2005 Author Share Posted June 18, 2005 [citat=Usarpe89]Jag känner mig utpekad som obotlig moralist:)[/citat] Undrar var du har fått det ifrån :p 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Apeman90 Posted June 20, 2005 Share Posted June 20, 2005 när slutar man bli nybörjare 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Apeman90 Posted June 20, 2005 Share Posted June 20, 2005 och blir medlem istället 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ayame Posted June 21, 2005 Share Posted June 21, 2005 50 tror jag, eller så var det 30. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Usarpe89 Posted June 22, 2005 Share Posted June 22, 2005 apeman - Tänk inte på det, det gjorde inte jag och helt plötsligt var jag "besatt medlem", vet inteom det är uppmuntrande eller deprimerande:) 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
final_cut Posted June 22, 2005 Author Share Posted June 22, 2005 [citat=Usarpe89]apeman - Tänk inte på det, det gjorde inte jag och helt plötsligt var jag "besatt medlem", vet inteom det är uppmuntrande eller deprimerande:)[/citat] Det säger mig bara en sak. Sluta sitta framför datorn och gå ut och gör film istället. Denna sida har för mig blivit ett ursäkt till att inte göra film istället för vice versa. Men å andra sidan är det väldigt inspirerande och man känner inte att man måste göra mästerverk, man kan lika gärna sitta med en fet cigarr i sin mun och göra porr (vet inte om ni känner er förolämpade nu, hahaha) Med andra ord, jag är mindre up tight och har vågat börja skriva igen. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Usarpe89 Posted June 22, 2005 Share Posted June 22, 2005 Gör mer film? Jag måste göra mindre film, inte hunnit sätta foten utanför huset på grund av ett arbete som måste bli klart. Så kollar man voodoo när man inte orkar mer för stunden.:) 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts