Swe__ Postad 30 maj 2007 Postad 30 maj 2007 - So then I borrowed it until I DID know. - That don't make no sense! O Brother, Where art Thou? Eller? "- I disagree, man, she was just an oldtimer. That's the way people talked back then. Didn't mean they were racist... But my grandmother did refer to a broken bottle once as a "nigger knife." - You know, come to think of it, my grandmother *was* kind of a racist. " 0 Citera
Java ex Machina Postad 30 maj 2007 Postad 30 maj 2007 "- I disagree, man, she was just an oldtimer. That's the way people talked back then. Didn't mean they were racist... But my grandmother did refer to a broken bottle once as a "nigger knife." - You know, come to think of it, my grandmother *was* kind of a racist. " Clerks 2 nästa: "My brains are going into my feet!" 0 Citera
Swe__ Postad 30 maj 2007 Postad 30 maj 2007 hahaa, det måste vara Spaceballs Next: Maybe that's all family really is, a group of people who miss the same imaginary place. 0 Citera
Simon W Postad 30 maj 2007 Postad 30 maj 2007 O Brother, Where art Thou? yep! - Where can I find mr Taka... Joseph Yosinubo Takagi...? 0 Citera
Rabieshund Postad 30 maj 2007 Postad 30 maj 2007 Vilka n00bs ni är som inte kunde mitt citat. :( Skitbra film ju. 0 Citera
DanielSjöström Postad 2 juni 2007 Postad 2 juni 2007 yep! - Where can I find mr Taka... Joseph Yosinubo Takagi...? Har ingen aning men känner för att dra iväg ett citat: "Long live the new flesh!" Borde inte vara SÅ svår. 0 Citera
Simon W Postad 2 juni 2007 Postad 2 juni 2007 Vilka n00bs ni är som inte kunde mitt citat. :( Skitbra film ju. Hörru, då får du lov att berätta, för jag och andra med mig har tydligen ingen aning. ;) 0 Citera
Delta one Postad 2 juni 2007 Postad 2 juni 2007 Simon W , Det är ju Die Hard för fan xD kunde ingen den ? seriöst? Den här då, Tried licking your own balls yet? I forgot you dont fucking have any. 0 Citera
Simon W Postad 3 juni 2007 Postad 3 juni 2007 Yes, Die Hard! Gruber: "... and father of five..." Takagi: "Enough!" Kanonfilm! ;) 0 Citera
Delta one Postad 3 juni 2007 Postad 3 juni 2007 kan knappt vänta tills 4:an släpps ;) kan du min då ? 0 Citera
Delta one Postad 3 juni 2007 Postad 3 juni 2007 Dog Soldiers :) när Pvt Cooper möter Capten Ryan (i varulvs form) Har du inte sett den har du missat en av de bästa varulvs filmerna på bra länge 0 Citera
Simon W Postad 3 juni 2007 Postad 3 juni 2007 Har faktiskt inte sett den. Måste nog faktiskt se den då. :) "You've gotta pass for a human, otherwise you're not much good to us..." 0 Citera
Delta one Postad 3 juni 2007 Postad 3 juni 2007 den va knepig du, mina tankar dras mot en amerikansk varulv paris men det är nog helt åt fel håll ...:p 0 Citera
Delta one Postad 3 juni 2007 Postad 3 juni 2007 förstog det... Nej nu orkar jag inte sitta vid datorn längre nu ska jag ska ja somna till The Hills Have Eyes ;) Nej vaddå? är jag en skräckfilms nörd ? :p haha 0 Citera
jmalmsten Postad 3 juni 2007 Postad 3 juni 2007 Simon... du kunde väl vara lite mer kryptisk?:p Terminator 2... Sara Connor sitter och plockar kulor ur T800an...;) Mitt citat då? Blir en gammal goding: "Beware! Beware! Beware of the big green dragon that sits on your doorstep! He eats little boys, puppydog-tails and big fat snails... beware! Take care!" jag är ute efter orginalfilmen... fler ledtrådar än så ger jag inte. Pluspoäng om ni kan sista delen av repliken som jag medvetet undanhålligt;) 0 Citera
Delta one Postad 3 juni 2007 Postad 3 juni 2007 Glen or Glenda :D fast min favorit har alltid varit The Body Snatcher med Boris Karloff ;) Den här då ? Here's the deal: it's been strongly suggested that we turn over Arthur and abandon these refugees out here in the bush. I'll tell you right now: I'm not gonna do that. Can't do that. Broke my own rule - started to give a fuck. And brought you guys along with me. We're about to walk into some serious shit. Before we do, I just like to hear what you guys have to say about it. That's all. Speak freely.. En av de absolut bästa filmer jag nånsin sett :D 0 Citera
Usarpe89 Postad 5 juni 2007 Postad 5 juni 2007 Glen or Glenda :D fast min favorit har alltid varit The Body Snatcher med Boris Karloff ;) Den här då ? Here's the deal: it's been strongly suggested that we turn over Arthur and abandon these refugees out here in the bush. I'll tell you right now: I'm not gonna do that. Can't do that. Broke my own rule - started to give a fuck. And brought you guys along with me. We're about to walk into some serious shit. Before we do, I just like to hear what you guys have to say about it. That's all. Speak freely.. En av de absolut bästa filmer jag nånsin sett :D Tears of the sun? Vet inte hur svår den här är...får väl se^^ "Ma? Ya on uppers?" 0 Citera
jmalmsten Postad 6 juni 2007 Postad 6 juni 2007 Tears of the sun? Vet inte hur svår den här är...får väl se^^ "Ma? Ya on uppers?" Requiem for a Dream? 0 Citera
lilla_farbrorn Postad 6 juni 2007 Postad 6 juni 2007 Eftersom jmalmsten inte kom med nån ny efter att ha svarat rätt, kör jag med en. Cop: Please obey the speed limits av have a good night *****: It's already been good, now that you've served and protected me. 0 Citera
Swe__ Postad 6 juni 2007 Postad 6 juni 2007 Eftersom jmalmsten inte kom med nån ny efter att ha svarat rätt, kör jag med en. Cop: Please obey the speed limits av have a good night *****: It's already been good, now that you've served and protected me. A night at the Roxbury. Då tar jag en: Maybe that's all family really is, a group of people who miss the same imaginary place. 0 Citera
DanielSjöström Postad 6 juni 2007 Postad 6 juni 2007 A night at the Roxbury. Då tar jag en: Maybe that's all family really is, a group of people who miss the same imaginary place. Äntligen kom jag på den! Garden State! Fan va jag har suttit och klurat på den. En av få citat som jag känt igen i den här tråden. -"Long live the new flesh!" 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.