PRound Posted February 17, 2013 Share Posted February 17, 2013 Hej! Under våren 2013 kommer filmen Into The Woods att spelas in helt, och jag och mitt team letar efter någon som kan ta hand om detta projekt. Jag siktar på att det ska bli en uppmärksammad debutfilm och siktar även på att det ska bli "årets independentfilm". Som ni förstår är vi mycket seriösa och vi satsar allt vi har på detta projekt. Det vi behöver hjälp med är först och främst ekonomin, och sedan någon som kan tänka sig att agera producent. Vi behöver all hjälp vi kan få, så tveka inte att ringa 0738332578 eller maila pontus@bizzarre.se, så får ni veta lite mer och även få tillgång till manuset om så önskas. Detta är inget ni vill missa att vara med på, det lovar jag. Och jag har över 3 manus till i bagaget, som är minst lika bra som detta, så om ni hoppar på mitt tåg och vårt samarbete går bra, så kommer ni troligtvis få arbeta med mig i framtiden. Tack och trevlig söndag! / Pontus 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sarista Posted February 17, 2013 Share Posted February 17, 2013 du glömde skriva vad den handlar om ;) 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PRound Posted February 17, 2013 Author Share Posted February 17, 2013 Nej, det gjorde jag inte. Hade inte tänkt att skriva det! En snabb sammanfattning: Den världskända bluesmusikern Robert Kinley, väljer plötsligt att avsluta sin karriär och flyr rampljuset till en stuga i skogen. När han tror att han är helt ensam, märker han att han blir förföljd, och tvingas fortsätta sin resa på fot. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gahmberg Posted February 17, 2013 Share Posted February 17, 2013 Vore kul att se något som du och ditt team gjort tidigare, om du har något att visa? :) 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gahmberg Posted February 17, 2013 Share Posted February 17, 2013 Om vi antar att mailadressen @bizzarre.se är kopplad till domänen bizzarre.se kan vi gå dit, klicka oss in på Projekt och- Projekt | Bizzarre Productions Voila Du är allt bra smart du, tackar tackar! ; -) 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gonefishing Posted March 8, 2013 Share Posted March 8, 2013 Bump. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts