Gå till innehåll

12.34 - Teaser till mitt första större filmprojekt


marlju1

Recommended Posts

Hejsan!

 

Vid ungefär denna tiden förra året började jag skriva manuset till mitt projektarbete i skolan och just nu befinner jag mig ungefär i mitten av Post Production. Som rubriken lyder, är detta det första större projektet som jag har gjort och jag har lärt mig väldigt mycket under tiden jag jobbat med filmen. Den heter 12.34 och nu har jag släppt en liten teaser som kort visar känslan i den ca 30 minuter långa filmen och vad det kommer att bli för något.

 

 

Lite svårt att ge kritik på något så kort som detta, men skulle vara kul om man fick höra lite spontana reaktioner och åsikter.

Länk till kommentar
Share on other sites

Haha, jag är ju lite sucker för sånt här så jag tycker det var fett! Fick faktiskt lite chills vid fotot med foten i skogen när man fick lite "smak" på vad som komma skall :)

 

Sen var det lite väl skakigt ibland och det kanske blev lite för övertydligt med sista fotot, speciellt hur han höll i pålen, men kommer garanterat spana in den när den kommer! :)

Länk till kommentar
Share on other sites

Tack för de fina orden! Vet att en del är skakigt och det har jag verkligen lärt mig under inspelningens gång, att även om det är filmat handhållet så kan man ju faktiskt försöka anstränga sig för att få det lite mer stabilt i alla fall. Det som ser relativt stabilt ut på kamerans display kan vara sjukt skakigt på datorn senare ;)

Länk till kommentar
Share on other sites

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

×
×
  • Skapa nytt...