marlju1 Posted December 14, 2012 Share Posted December 14, 2012 Hejsan! Vid ungefär denna tiden förra året började jag skriva manuset till mitt projektarbete i skolan och just nu befinner jag mig ungefär i mitten av Post Production. Som rubriken lyder, är detta det första större projektet som jag har gjort och jag har lärt mig väldigt mycket under tiden jag jobbat med filmen. Den heter 12.34 och nu har jag släppt en liten teaser som kort visar känslan i den ca 30 minuter långa filmen och vad det kommer att bli för något. Lite svårt att ge kritik på något så kort som detta, men skulle vara kul om man fick höra lite spontana reaktioner och åsikter. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hedefors Posted December 15, 2012 Share Posted December 15, 2012 Haha, jag är ju lite sucker för sånt här så jag tycker det var fett! Fick faktiskt lite chills vid fotot med foten i skogen när man fick lite "smak" på vad som komma skall :) Sen var det lite väl skakigt ibland och det kanske blev lite för övertydligt med sista fotot, speciellt hur han höll i pålen, men kommer garanterat spana in den när den kommer! :) 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
marlju1 Posted December 15, 2012 Author Share Posted December 15, 2012 Tack för de fina orden! Vet att en del är skakigt och det har jag verkligen lärt mig under inspelningens gång, att även om det är filmat handhållet så kan man ju faktiskt försöka anstränga sig för att få det lite mer stabilt i alla fall. Det som ser relativt stabilt ut på kamerans display kan vara sjukt skakigt på datorn senare ;) 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
marlju1 Posted December 17, 2012 Author Share Posted December 17, 2012 Vore kul om man kunde få mer kritik :) 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pilotman Posted December 17, 2012 Share Posted December 17, 2012 Det är fint foto och klipp, men det hela är för melodramatiskt för min smak. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
marlju1 Posted December 18, 2012 Author Share Posted December 18, 2012 Tackar! Förstår dig, smaken är som baken. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Désirée Posted December 19, 2012 Share Posted December 19, 2012 Fotot var snyggt, musiken välvald och jag fick en tydlig bild av vad filmen handlar om. Bra jobbat. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts