Gamepost Posted August 21, 2012 Posted August 21, 2012 Hej! Jag undrar om det finns NÅGON sätt att filma med flash ljus på HELA tiden, alltså den ska funka som ficklampa, finns det nån tweak eller hack man kan ladda ner eller liknande? Jag har Magic Lantern installerad ifall man kan göra något med det, jag behöver hjälp så fort så möjligt, ska spela in film om 2 timmar... 0 Quote
Fürni Posted August 21, 2012 Posted August 21, 2012 Nej. Blixtar är annorlunda än lampor som används för kontinuerlig belysning. Som bäst så går de att strobea under kortare perioder. 0 Quote
jolt_jokern Posted August 21, 2012 Posted August 21, 2012 Använd lampan i din mobil om den har någon, i brist på annat. 0 Quote
GutteG Posted August 21, 2012 Posted August 21, 2012 Canon Speedlight 320EX har utöver blixten en inbyggd LED-lampa, som kan användas vid videofilmning, men att använda blixten kontinuerligt går som sagt inte vilket namnet även kan ge en hint om. 0 Quote
Recommended Posts