Master Postad 1 december 2011 Postad 1 december 2011 Galen som jag är har jag skapat ett youtube kanal med lite random videos! Jag använder imovie men vad skulle jag kunna sätta in för special effekter som skulle göra det lite coolare, Ge lite konstruktiv kritik på mina filmer och prenumera på min kanal om du vill, ha det bra! http://www.youtube.com/watch?v=JA76diU6fOc&feature=channel_video_title ! 0 Citera
Master Postad 1 december 2011 Författare Postad 1 december 2011 kom igen Skriv till svar jag är inte farlig. 0 Citera
Jawhns Postad 1 december 2011 Postad 1 december 2011 Dina videos är inte så... Innehållsrika och varierande. Och du får ha lite tålamod, ibland får man vänta mer än en halvtimme på svar. 0 Citera
Désirée Postad 5 december 2011 Postad 5 december 2011 Jag kan ingenting om pingis, men om du vill göra en instruktionsfilm, så skulle jag sponant säga att det är en fördel att visa rörelserna långsammare och peka ut vad man ska tänka på i de olika momenten. Ljud är ett måste enligt mitt tycke. 0 Citera
Fürni Postad 5 december 2011 Postad 5 december 2011 Prenumera !!!!! "And all those exclamation marks, you notice? Five? A sure sign of someone who wears his underpants on his head." Om du vill få folk att prenumera [sic], så gör det med kvalitet på dina videor. Att tigga prenumerationer med miljarder utropstecken får rakt motsatt effekt. Särskilt efter: Nej jag vet. Själv orkar jag inte titta igenom en enda. Hahaha Som inte direkt lockar någon att klicka på ursprungslänken till att börja med. 0 Citera
Master Postad 5 december 2011 Författare Postad 5 december 2011 Jo det är mycket jag måste förbättra. Första punkten är att köpa Ny kamera 0 Citera
Désirée Postad 5 december 2011 Postad 5 december 2011 Jo det är mycket jag måste förbättra. Första punkten är att köpa Ny kamera Magin i bra film ligger till väldigt liten del i kameran. 0 Citera
Master Postad 6 december 2011 Författare Postad 6 december 2011 Jo självklart kan ni ge lite tips på lite "magi"? Jag vill ha bra tips så jag kan förbättra filmerna. 0 Citera
StenR Postad 6 december 2011 Postad 6 december 2011 Låter texterna ligga kvar lite längre så man hinner läsa dem. Använda en lampa så närbilderna inte blir så mörka. Repetera närbilderna i slowmotion så att man ser serve-rörelserna ordentligt. 0 Citera
MoaGun Postad 6 december 2011 Postad 6 december 2011 Jag är inte intresserad av pingis, men för mig så ska man titta klart fast man inte är så intresserad av det som är på filmen, för att det ska vara en bra film. Jag är inget proffs, men du kan ju testa att filma från olika vinklar, och kanske ha någon musik till? Om du inte bara filma rakt av.. Men gissar att du vill göra en "bra film" (?) Hur som hellst, lycka till :) 0 Citera
Master Postad 6 december 2011 Författare Postad 6 december 2011 Tack så mycket för feedbacken var ska jag placera kameran? Bakom kameran? 0 Citera
MoaGun Postad 7 december 2011 Postad 7 december 2011 Tack så mycket för feedbacken var ska jag placera kameran? Bakom kameran? Vad menar du? Placera kameran bakom kameran? o_o 0 Citera
Master Postad 7 december 2011 Författare Postad 7 december 2011 Oj skrev fel! Placera lampan menade jag :) 0 Citera
MoaGun Postad 7 december 2011 Postad 7 december 2011 Oj skrev fel! Placera lampan menade jag :) Jaha... Ja, det låter som en bra idé. ;) 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.