Gå till innehåll

Kärleksförklaring till kvinnan jag uppvaktade på X2000 till Göteborg (4:39)


remote

Recommended Posts

Tycke det skulle bli väl tydligt alltså att jag "pekar med hela handen" om texten ligger framme för länge. Jag vill inte styra tankarna på betraktaren i för hög grad, det ska finnas utrymme för egen fantasi. -Jag menar det framgår ändå tydligt att jag har fått syn på kvinnan i mitt liv...

Och att din engelska inte är den bästa..

Länk till kommentar
Share on other sites

Och att din engelska inte är den bästa..

Japp, man gör sina misstag, inte så enkelt att rätta i efterhand på Youtube. Antalet visningar nollas ju då... -:(

Men jag är glad över att det visas så kort tid...å andra sidan hade texten visats längre kanske jag eller någon av mina "förhandsvisningspersoner" noterat misstaget.

Länk till kommentar
Share on other sites

En kommentar från upphovsmanen;

Som jag inledde min presentation ansåg jag att videon inte hade något allmänt intresse, men ändrade mig efter över 100 visningar på YouTube på 24h och efter lovord på manus/regi.

 

Syftet med publiceringen på Voodoo film var att ge andra filmskapare inspiration och visa denna typ av konstform.

Strunta i personerna i filmen även om materialet råkar vara autentiskt. Det är konstformen jag vill framföra, då är personerna ointressanta. Jag och min kvinna råkar vara huvudpersonerna, men vi kunde lika bra (bättre)? varit framförda av skådespelare.

 

Alltså det är storyn konstformen (personerna är ointressanta) och att ge inspiration till andra filmskapare. Jag har inget annat syfte med min publiceringen videon på Voodoo.

 

Fotnot. Videon är personlig endast de första 40sek och 40 sek på slutet. Huvudfilmen är scenerna vid Trollsjön i skogen, men dessa sekvenser (före och efter) är viktiga för handlingen i videon.

 

Vad menar du med regi, i det här fallet?

 

Det är jättehärligt att du har träffat kvinnan i ditt liv, men vad menar du med story och att skådespelare skulle kunna ha varit bättre? Är inte det här mer ett bildspel med rörliga naturbilder? Om man ska strunta i personerna så är det väl inte så mycket kvar?

 

Kul för dig att du har det bra, men jag hajar inte...

Länk till kommentar
Share on other sites

Vad menar du med regi, i det här fallet?

 

Det är jättehärligt att du har träffat kvinnan i ditt liv, men vad menar du med story och att skådespelare skulle kunna ha varit bättre? Är inte det här mer ett bildspel med rörliga naturbilder? Om man ska strunta i personerna så är det väl inte så mycket kvar?

 

Kul för dig att du har det bra, men jag hajar inte...

 

Videoklippet är redigerat vilket medför att kommentar inte längre är relevanta.

Länk till kommentar
Share on other sites

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

×
×
  • Skapa nytt...