remote Posted August 15, 2011 Share Posted August 15, 2011 (Musikvideo) Lugn film vid en skogssjö nära Jönköping. HD-klippen är tagna med en kompaktkamera Lumix LX5 och likaså stillbilderna. Sony Movie video red. program. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
beman376 Posted August 15, 2011 Share Posted August 15, 2011 Varför den röda texten med ''wow what a women'' så kort stund? 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tolin Posted August 15, 2011 Share Posted August 15, 2011 Creepy 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
remote Posted August 15, 2011 Author Share Posted August 15, 2011 Varför den röda texten med ''wow what a women'' så kort stund? Tycke det skulle bli väl tydligt alltså att jag "pekar med hela handen" om texten ligger framme för länge. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tolin Posted August 15, 2011 Share Posted August 15, 2011 Tycke det skulle bli väl tydligt alltså att jag "pekar med hela handen" om texten ligger framme för länge. Jag vill inte styra tankarna på betraktaren i för hög grad, det ska finnas utrymme för egen fantasi. -Jag menar det framgår ändå tydligt att jag har fått syn på kvinnan i mitt liv... Och att din engelska inte är den bästa.. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
remote Posted August 15, 2011 Author Share Posted August 15, 2011 Och att din engelska inte är den bästa.. Japp, man gör sina misstag, inte så enkelt att rätta i efterhand på Youtube. Antalet visningar nollas ju då... -:( Men jag är glad över att det visas så kort tid...å andra sidan hade texten visats längre kanske jag eller någon av mina "förhandsvisningspersoner" noterat misstaget. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Martin Oller Posted August 15, 2011 Share Posted August 15, 2011 --- 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hedefors Posted August 15, 2011 Share Posted August 15, 2011 Vet inte om det var medvetet men jag fick lite Lynch "feeling" där ett tag.... 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tolin Posted August 16, 2011 Share Posted August 16, 2011 Nu ska vi inte vara sånna Tolin ;-) Äsch du vet att jag bara sa vad alla andra tänker ;-) 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
david- Posted August 16, 2011 Share Posted August 16, 2011 Creepy Haha jag håller med måste jag säga 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
StenR Posted August 16, 2011 Share Posted August 16, 2011 Jag tycker det är modigt, det är en väldigt personlig på gränsen till privat film, och inget fel med det. Lycka till :) 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
remote Posted August 17, 2011 Author Share Posted August 17, 2011 En kommentar från upphovsmanen; Videoklippet redigerat vilket medför att kommentarer ej längre är relevanta för videoklippet. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Camensky Posted August 18, 2011 Share Posted August 18, 2011 En kommentar från upphovsmanen; Som jag inledde min presentation ansåg jag att videon inte hade något allmänt intresse, men ändrade mig efter över 100 visningar på YouTube på 24h och efter lovord på manus/regi. Syftet med publiceringen på Voodoo film var att ge andra filmskapare inspiration och visa denna typ av konstform. Strunta i personerna i filmen även om materialet råkar vara autentiskt. Det är konstformen jag vill framföra, då är personerna ointressanta. Jag och min kvinna råkar vara huvudpersonerna, men vi kunde lika bra (bättre)? varit framförda av skådespelare. Alltså det är storyn konstformen (personerna är ointressanta) och att ge inspiration till andra filmskapare. Jag har inget annat syfte med min publiceringen videon på Voodoo. Fotnot. Videon är personlig endast de första 40sek och 40 sek på slutet. Huvudfilmen är scenerna vid Trollsjön i skogen, men dessa sekvenser (före och efter) är viktiga för handlingen i videon. Vad menar du med regi, i det här fallet? Det är jättehärligt att du har träffat kvinnan i ditt liv, men vad menar du med story och att skådespelare skulle kunna ha varit bättre? Är inte det här mer ett bildspel med rörliga naturbilder? Om man ska strunta i personerna så är det väl inte så mycket kvar? Kul för dig att du har det bra, men jag hajar inte... 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
remote Posted August 18, 2011 Author Share Posted August 18, 2011 Vad menar du med regi, i det här fallet? Det är jättehärligt att du har träffat kvinnan i ditt liv, men vad menar du med story och att skådespelare skulle kunna ha varit bättre? Är inte det här mer ett bildspel med rörliga naturbilder? Om man ska strunta i personerna så är det väl inte så mycket kvar? Kul för dig att du har det bra, men jag hajar inte... Videoklippet är redigerat vilket medför att kommentar inte längre är relevanta. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts