sw33t Postad 27 januari 2005 Postad 27 januari 2005 Bland unga människor som gör egen film så är det vanligt med mobbingsorienterade filmer. Det är rätt enkelt. Jag håller med. Men Mr.M&M var faktiskt rätt annorlunda och det är bara slutpoängen som trampar i ämnet. Men jag tror inte den passar för den här trådens ändamål. 0 Citera
Dr.waga Postad 30 januari 2005 Postad 30 januari 2005 "Är det någon som har ett manus?" Var inte grundidén att man kunde skicka in manus och så röstar vi fram ett?? Tycker det är en skitbra idé. När manuset är framröstat kan man göra en film på det och skicka in, kanske en liten omröstning där också?.. en biobiljett till vinnaren eller nåt. Det vore jättekul att få i gång det här! 0 Citera
Lukas Postad 30 januari 2005 Postad 30 januari 2005 Håller med jag tycker vi kör igång detta nu istället för att diskutera mobbning. 0 Citera
Wallin Postad 30 januari 2005 Postad 30 januari 2005 Just det! Alltför många bra trådar har mynnat ut i diskussioner som är helt off-topic och på så vis förstörts. Låt det inte hända med denna.. 0 Citera
joppa Postad 30 januari 2005 Postad 30 januari 2005 Okay jag har manus! jag kan tänka mig all lägga dom till den här idéen men vem har hand om det? det känns som om det inte finns någon struktur. var skall jag skicka manuset? 0 Citera
_nemo_ Postad 30 januari 2005 Postad 30 januari 2005 börja skicka in manus då.....kan väl lägga upp dom i den här tråden.... 0 Citera
joppa Postad 9 februari 2005 Postad 9 februari 2005 För att det skall hända lite med den här idén så lägger jag här upp 6 stycken manus. alla som vill vara med kan ju ladda ner dom, läsa igenom och så röstar vi fram ett som skall göras. Alla manus är version 1 utom omöjlig kärlek och Alien (från en annan planet). Mvh JohannesKlara manus.zip 0 Citera
Gussyl Postad 17 februari 2005 Postad 17 februari 2005 Av de jag kunde läsa (de i word-format), gillade jag "Från en annan planet" alienv3.doc bäst. Lagom komplicerad. 0 Citera
Pandan Postad 17 februari 2005 Postad 17 februari 2005 Ja e pa att skriva ett, om ni bara lagger upp en tavling med deadine och villkor och likande. Ps. Fan va alla vill krangla till det har. Enkla regler, typ: 10-12 sidor, 2-4 karaktarer, "enkla" inspelningsplatser. Voila! 0 Citera
joppa Postad 15 april 2005 Postad 15 april 2005 okay vad händer här nu då vilka är med? vem styr upp det? 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.