qm-alexander Posted February 21, 2011 Posted February 21, 2011 Hejsan Alexander heter jag och har ett otroligt stort intresse för film och allt som har att göra med detta. Jag söker nu folk som delar samma intresse och skulle vilja göra film i Gävle. Mina kunskaper är allt från att driva projekt till att animera 3D i (Maya) och utveckla hemsidor, men ser mig själv som en projektledare. Hör av er om ni bor i gävle (Eller i närheten) så kan vi diskutera lite om vad för typ av filmer vi kan göra osv. Ha det gött alla! MVH Alexander 0 Quote
peseg Posted February 22, 2011 Posted February 22, 2011 Hej Alexander. Jag bor i Gävle och är grymt filmintresserad. Jag planerar att söka in till Trollhättans filmproduktions-program (som är en producentlinje) och lite erfarenheter hade varit förbaskat bra. Jag har inga förkunskaper alls förutom en känsla av vad som fungerar i en berättelse och gillar att fantisera, så om du vill bolla idéer och ha hjälp med allt bakom produktionen så hjälper jag gärna till! 0 Quote
qm-alexander Posted February 22, 2011 Author Posted February 22, 2011 Hejsan peseg, Låter kanon vi kan väll börja med att prata lite på skype så får vi se vad det hela slutar :) qg-alexander heter jag på skype! 0 Quote
daarco Posted February 24, 2011 Posted February 24, 2011 Jag vill också vara med och hitta på något : ) Studerar film på Högskolan. 0 Quote
qm-alexander Posted February 25, 2011 Author Posted February 25, 2011 klart du ska va med daarco bara att adda mig på skype :) 0 Quote
daarco Posted February 26, 2011 Posted February 26, 2011 Och så kan man ta en filmfika på stan! 0 Quote
peseg Posted March 1, 2011 Posted March 1, 2011 Jag ska fixa en mic så jag kan skypa med er :) 0 Quote
dew Posted March 2, 2011 Posted March 2, 2011 Jag bor också i Gävle. Inga direkta förkunskaper, men det här låter roligt o intressant! 0 Quote
moviecreator Posted May 10, 2011 Posted May 10, 2011 Hade väldigt gärna varit med. Bor i Falun men det ska väl inte vara nåt svårt att ta sig fram och tillbaka. Hade varit kul! 0 Quote
Recommended Posts