Linusss Postad 28 mars 2010 Postad 28 mars 2010 Okej, då kör vi. Det hela handlar om en rysk, en tysk och en svensk skald (eventuellt kommer grisen Babe göra en cameo) som ska tävla om vem som kan vara inne i en svinstia längst. Slutet är jag lite osäker på men har hittills tänkt mig att det ska vara någon form av komisk twist. Hade även tänkt mig att det skulle utspela sig under 1700-talet någon gång. Vad tror ni? 0 Citera
cutecats Postad 28 mars 2010 Postad 28 mars 2010 kan bli en jätte bra sketch i en humor serie eller nått men då måste man som sagt komma på en komisk twist först... annars så låter det ganska dyrt med 1700-tal för en sketch kan man tycka :) 0 Citera
Simon W Postad 29 mars 2010 Postad 29 mars 2010 Jag tror Carl Michaels spöke kommer och gör rättighetsanspråk. Eller hans konkurrenter. 0 Citera
Mansman Postad 23 april 2010 Postad 23 april 2010 Ryssen kan ju pimpla vodka för att hålla sig kvar längre. Tysken kan vara sig själv. Svensken kan klaga på allt för att hålla sig kvar längre. 0 Citera
bondlurken Postad 24 april 2010 Postad 24 april 2010 Kan det vara så att den komiska twisten i slutet blir att när den svenske skalden går in i svinstian så kommer grisen ut och spyr......??????? Vad vi tror om detta? Tror du försöker skämta aprillo med oss.... :-) 0 Citera
auric Postad 24 april 2010 Postad 24 april 2010 en grej jag faktiskt har tänkt göra en del gånger är att ta en vanlig känd historia eller sketch som denna med tysken ryssen och svensken i svinstian, fixa bra komisk stämning och på alla sätt får folk att tro att snart kommer poängen som alla redan känner till. Sen istället fortsätter man en seriös handling utan poäng och lurar alla så dom blir vilsna i handlingen som dom så väl trodde dom kände igen 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.