Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Okej, då kör vi.

Det hela handlar om en rysk, en tysk och en svensk skald (eventuellt kommer grisen Babe göra en cameo) som ska tävla om vem som kan vara inne i en svinstia längst. Slutet är jag lite osäker på men har hittills tänkt mig att det ska vara någon form av komisk twist. Hade även tänkt mig att det skulle utspela sig under 1700-talet någon gång.

Vad tror ni?

Postad

kan bli en jätte bra sketch i en humor serie eller nått men då måste man som sagt komma på en komisk twist först...

annars så låter det ganska dyrt med 1700-tal för en sketch kan man tycka :)

• 4 veckor senare...
Postad

Ryssen kan ju pimpla vodka för att hålla sig kvar längre.

Tysken kan vara sig själv.

Svensken kan klaga på allt för att hålla sig kvar längre.

Postad

Kan det vara så att den komiska twisten i slutet blir att när den svenske skalden går in i svinstian så kommer grisen ut och spyr......??????? Vad vi tror om detta? Tror du försöker skämta aprillo med oss.... :-)

Postad

en grej jag faktiskt har tänkt göra en del gånger är att ta en vanlig känd historia eller sketch som denna med tysken ryssen och svensken i svinstian, fixa bra komisk stämning och på alla sätt får folk att tro att snart kommer poängen som alla redan känner till. Sen istället fortsätter man en seriös handling utan poäng och lurar alla så dom blir vilsna i handlingen som dom så väl trodde dom kände igen

• 5 veckor senare...

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

• Skapa nytt...