johancederholm Postad 19 mars 2009 Postad 19 mars 2009 Håller på med redigeringen av en film jag och några polare spelade in sommaren 2008. Har lagt ut lite kortare sekvenser ur filmen som den ser ut för tillfället på vimeo, för lite kommentarer/kritik (kommer lägga ut 10 stycken som det ser ut nu). Kom ihåg klippning/effekter/färgkorr/ljudläggning är inte slutgiltig. Oftast endast 2 personer på inspelningsplats samtidigt, 5 som mest. Noll i budget, längd på klippen cirka 3 min. Råmaterial cirka 8 h. Ljud och musik från olika källor. Filmad med Panasonic NV-GS320. Obs: Sekvenserna är inte längre tillgängliga online 0 Citera
Mega99 Postad 20 mars 2009 Postad 20 mars 2009 Med den där engelskan skulle man nog klarat sig bättre utan dialog. Vill inte kommentera annat då du nämt att klippning/effekter/färgkorr/ljudläggning inte är slutgiltig. 0 Citera
johancederholm Postad 20 mars 2009 Författare Postad 20 mars 2009 Med den där engelskan skulle man nog klarat sig bättre utan dialog. Vill inte kommentera annat då du nämt att klippning/effekter/färgkorr/ljudläggning inte är slutgiltig. hehe, du har så rätt så rätt. Första å troligtvis sista engelskspråkiga film jag försöker mig på. Om jag inte får tag på skådisar som kan språket bättre vill säga :p 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.