Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Så eftersom majoriteten utav dessa människor är över 45 så betyder det att ingen kan lyckas under denna ålder? Aj vad Sverige är dystert, nu ser vi detta som i princip omöjligt. Äh, vi skaffar familj och barn och sen när vi känner att äe nu har jag varit med om mycket, jag har livserfarenhet, jag borde skriva en bok, åh, nej jag skriver ett filmmanus, jag gillar ju att titta på film. Jag gör ett försök. 1 000 000 manus hörde jag flamsar runt i hollywood om året. majoriteten är dessa människors eller unga som tycker att det vore kul att göra det. Jag gör det för att jag älskar det och har talang. Och detta har jag redan fått bekräftat ekonomiskt.

Men snälla, banna mig, jag har blivit nominerad som roligast medlem och till och med hjälpsammaste medlemen på forumet och därmed antar jag mest moraliskt korrekt vill att jag ska fortsätta, fight

Jag ska komma tillbaka hit om 15 år, när jag är 33, ska skriva om vad jag uppnått.

Postad

"Att ni orkar bli upprörda" så sant så sant. Men måste säga att det är väldigt underhållande.

Saker som att en 33 åring ska vara för gammal för att skriva och att en 18 åring sålt manus för gud vet hur mycket pengar är minst sagt underhållande.

Postad
"Att ni orkar bli upprörda" så sant så sant. Men måste säga att det är väldigt underhållande.

Saker som att en 33 åring ska vara för gammal för att skriva och att en 18 åring sålt manus för gud vet hur mycket pengar är minst sagt underhållande.

jag håller med, irriterande att behöva bli upprörd... skulle han syssla med kreativ kritik skulle jag inte säga nåt, men hans inlägg är bara skrattretande..klanka ner på alla andras ideer och skryta om hur mycket pengar han sålde sitt för..

Tycker dock det är intressant att han inte kommenterar faktan bakom hans "bolag"?

Contact Illuminare Entertainment.Brunella Lisi CEO 805-553-0277

Postad
jag håller med, irriterande att behöva bli upprörd... skulle han syssla med kreativ kritik skulle jag inte säga nåt, men hans inlägg är bara skrattretande..klanka ner på alla andras ideer och skryta om hur mycket pengar han sålde sitt för..

Tycker dock det är intressant att han inte kommenterar faktan bakom hans "bolag"?

Contact Illuminare Entertainment.Brunella Lisi CEO 805-553-0277

Tänkte länka en sida jag såg någon posta här tidigare till dig Carl.

http://sv.wikipedia.org/wiki/Internettroll

Vem tänker du på där? Så om jag var du skulle jag sluta förvänta mig svar på självklara frågor.

Postad
Tråden handlar om synopsen i första inlägget. Jag föreslår att vi återgår till det och undviker att debattera karaktären bakom användarnamnen.
Postad
Tråden handlar om synopsen i första inlägget. Jag föreslår att vi återgår till det och undviker att debattera karaktären bakom användarnamnen.

absolut, och jag ber om ursäkt till Sevatiro att hans tråd blev om nånting annat...

Jag tycker dock fortfarande att din idè kan bli bra, om det skrivs på ett bra sätt!

Är det ett svenskt manus?

Postad

Nej jag skriver det på engelska och dialoger och sånt ska vara på engelska. Tycker att det öppnar möjligheten för fler att titta på den om det nu skulle bli en film.

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

• Skapa nytt...