Gå till innehåll

Hancock 2


_nemo_

Recommended Posts

Gillade den skarpt, tyckte nog fanemig den var bland dom bästa superhjältefilmer jag sett till dax dato!

Tvåan kan bli precis hur som helst. Vissa filmer jag inte brytt mig om från början har fått riktigt intressanta uppföljare, andra bra rullar har fått fantastiska uppföljare (Terminator & Terminator 2), medans andra som var snor-bra till att börja med fått menlösa uppföljare, exempelvis Nightwatch med sin uppföljare Daywatch...

Sen har vi ju evighetsserier som exempelvis Friday The 13´th, Hellraiser, Star Trek & James Bond, som håller på precis hur länge som helst men håller sig fräscha genom schyssta greppbyten med jämna mellanrum :-)

Länk till kommentar
Share on other sites

Blev faktiskt ganska besviken på Hancock. storyn i sig var väll ganska normal för en film i den genren men alla de jättedåliga effekterna fick mig att se rött. lägger man 150 000 000 dollar på en film så kan man kräva mer. speciellt dåliga tyckte jag att inledningscenerna var, när han hoppar runt i luften med den vita SUVen. kändes som några kids gjort det framför en greenscreen i källaren.

Länk till kommentar
Share on other sites

Blev faktiskt ganska besviken på Hancock. storyn i sig var väll ganska normal för en film i den genren men alla de jättedåliga effekterna fick mig att se rött. lägger man 150 000 000 dollar på en film så kan man kräva mer. speciellt dåliga tyckte jag att inledningscenerna var, när han hoppar runt i luften med den vita SUVen. kändes som några kids gjort det framför en greenscreen i källaren.

 

Herre jävlar.. Var går du på bio?

Länk till kommentar
Share on other sites

  • 2 veckor senare...
  • 3 veckor senare...

Själv tyckte jag om filmens början, då han är drunk o badass. Sen när han blir hjälte så blir jag lite off... Jag trodde det skulle va en mer unik story för denna "hero". Det som började intressant enligt mig blev medicore som bäst.

Länk till kommentar
Share on other sites

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

×
×
  • Skapa nytt...