Jangofilm Postad 22 oktober 2008 Postad 22 oktober 2008 På vår webb http://www.jangofilm.se kan man ta en titt på en trailer till vår kommande långfilm "Jango goes tour". En vanlig svensk roadmovie med fulla rävar, grottmänniskor, minibussar och kåta tyskar. 0 Citera
Martin Öberg Postad 22 oktober 2008 Postad 22 oktober 2008 På vår webb http://www.jangofilm.se kan man ta en titt på en trailer till vår kommande långfilm "Jango goes tour". En vanlig svensk roadmovie med fulla rävar, grottmänniskor, minibussar och kåta tyskar. Du det ser galet snyggt ut. Bra foto, rolig historia, bra skådisar, rekvisita och bra 3D! Ja en toppentrailer var det! Ni har lyckats då jag vill se den färdiga produktionen :D 0 Citera
fossen Postad 22 oktober 2008 Postad 22 oktober 2008 haha, väldigt bra! Har också lust att se den. Bra jobbat! 0 Citera
MovieMaker Postad 22 oktober 2008 Postad 22 oktober 2008 Den här har man sett fram emot sen ni startade projektet.. 0 Citera
Coca Cola och Film Postad 23 oktober 2008 Postad 23 oktober 2008 Har följt detta sen ni började med filmen, fast ett tag verkade det som att den var nedlagd eller nåt. :P Men måste säga att jag ser fram emot den! :D 0 Citera
K1dding Postad 26 oktober 2008 Postad 26 oktober 2008 Riktigt fet trailer! Jag LÄNGTAR som satan tills filmen kommer :D:DDD Ungefär när skall ni släppa den? Mycket fint foto, fint skådespeleri och fin story. Snyggt! 0 Citera
ante74 Postad 26 oktober 2008 Postad 26 oktober 2008 Ha ha, oj vad jag garvade när jag såg trailern, känner på mig att detta är en film i min smak. 0 Citera
Jangofilm Postad 26 oktober 2008 Författare Postad 26 oktober 2008 Jäklar vad glad jag blev när jag loggade in och fick se att vi fått så fin respons på trailern. Underbart! Det är era kommentarer som får en att orka fortsätta. Tackar. Filmen jobbas det med för fullt. Just nu är det mer flygödlescener som skall bli färdiga samt en flygplansscen som förhoppningsvis kommer synas i en senare trailer. Vet inte när filmen blir helt klar men vi kämpar på. 0 Citera
Anarchos Postad 1 november 2008 Postad 1 november 2008 Hahah! Fy fan vad bra det verkar bli! Lätt det bästa jag sett här på voodoo. Vill absolut se hela! 0 Citera
hanssonnr1 Postad 5 juni 2009 Postad 5 juni 2009 Ja det var en bra trailer. Man vill se filmen. Men jag undrar som ovanstående Pontus, hur går det för er? 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.