Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

bra bra.

men det där var 10 väldigt viktiga sekunder i mitt liv som jag just slösat bort :(

om du kanske ska ta o testa att lägga ner lite mer tid på filmen och helt enkelt göra den fullständig, jag säjer inte hur för det är inte mitt problem. Först då kan jag kanske börja se på din film med gott samvete för min tid.

Abbe

ps. bara detta inlägg slösade jag nu 30 sec på :(

Postad

Jag ursäktar om jag slösat bort knappt en minut av din dyrbara tid här på jorden. Ganska konstig kritik där, att jag ska göra filmen fullständig och lägga ner mer tid. Det är såhär filmen ska vara, den ska inte vara mer fullständig för det fattas inget. Därför finns det heller ingen anledning att lägga ner mer tid på den.

Jag kan verkligen tröttna på folk som tjatar om sitt liv som de råkat slösa bort på filmer de inte gillar. Är man så rädd för att förlora tid ska man kanske aldrig mer se filmer som man inte vet innan är bra eller dåliga.

Postad

Det här är ingen film! Det är ett halvt telefonsamtal på 3 sek utan någon som helst mening.

Och nu får du en jättesvår gåta av mig här. Om du lägger upp en 10 sekunders film på nån som ligger och säger hejdå i telefon, kommer du få jättebra kritik för den eller kommer användarna som tidigare fortsätta att irritera sig på 10 sekunders snuttar utan mening?

Lyckas du lista ut den gåtan kan du nog förstå det mesta med kritiken du får. ;)

Postad

Påstår du att "snuttarna" på tio sekunder måste ha en mening? Är det inte just det som är meningen, att den inte finns.

En kort humorsnutt kan mycket väl bestå av ett tre sekunders långt klipp från ett telefonsamtal om det är just det man vill ha. Det behöver heller inte finnas någon djup mening eller någon mening alls för den delen och det är just det som tilltalar mig. Jag hade hoppats att det fanns någon där ute som förstod vad jag vill komma åt, för jag tänker inte återigen förklara det humoristiska i mina filmer för er som inte fattar.

Att ni tycker mina filmer är meningslösa är alltså därför något jag ser som ett beröm istället för kritik. Det roliga, mina damer och herrar, ligger i att det är meningslöst även om det finns en tanke bakom den, men den tycks ni inte förstå.

Postad

Du kallar detta humor, men det är det inte. Du säger att vi inte gillar dina videosnuttar/bildmontage för att du ser någonting som inte vi ser... Låt mig säga såhär: VAD DU ÄN SER SÅ KAN DET INTE VARA FRISKT- SÖK UPP EN LÄKARE.

Om du nu menar att vi inte förstår- Sluta då posta ditt... SKRÄP (Jag är en av de som inte heller förstår) så är alla nöjda.

Detta forumet är för seriösa filmskapare, filmskapare som gör filmer i stegstadie med manus osv.

Jag vet inte vad jag ska säga för i mina ögon borde du tvångsomhändetas och medicineras.

Postad

Bra sagt Mega99!

Påstår du att "snuttarna" på tio sekunder måste ha en mening? Är det inte just det som är meningen, att den inte finns.

En kort humorsnutt kan mycket väl bestå av ett tre sekunders långt klipp från ett telefonsamtal om det är just det man vill ha. Det behöver heller inte finnas någon djup mening eller någon mening alls för den delen och det är just det som tilltalar mig. Jag hade hoppats att det fanns någon där ute som förstod vad jag vill komma åt, för jag tänker inte återigen förklara det humoristiska i mina filmer för er som inte fattar.

Att ni tycker mina filmer är meningslösa är alltså därför något jag ser som ett beröm istället för kritik. Det roliga, mina damer och herrar, ligger i att det är meningslöst även om det finns en tanke bakom den, men den tycks ni inte förstå.

Hosthost:OO ehm den tanken tycks isåfall inte locka till sig särsilt uppskattad kritik hörru. :OO

Postad
Du kallar detta humor, men det är det inte. Du säger att vi inte gillar dina videosnuttar/bildmontage för att du ser någonting som inte vi ser... Låt mig säga såhär: VAD DU ÄN SER SÅ KAN DET INTE VARA FRISKT- SÖK UPP EN LÄKARE.

Om du nu menar att vi inte förstår- Sluta då posta ditt... SKRÄP (Jag är en av de som inte heller förstår) så är alla nöjda.

Detta forumet är för seriösa filmskapare, filmskapare som gör filmer i stegstadie med manus osv.

Jag vet inte vad jag ska säga för i mina ögon borde du tvångsomhändetas och medicineras.

Det är skrämmande att se att det finns folk som skräms av alternativ humor. Fullkomligt patetiskt också att du vill att jag ska uppsöka läkare p.g.a detta, jag kan inte föreställa mig någon som över huvud taget kan komma på något sånt. Men kanske inte lika patetiskt som att du vräker ur dig att detta inte ÄR humor. Som vore du den enväldige domaren.

Postad
Det är skrämmande att se att det finns folk som skräms av alternativ humor. Fullkomligt patetiskt också att du vill att jag ska uppsöka läkare p.g.a detta, jag kan inte föreställa mig någon som över huvud taget kan komma på något sånt. Men kanske inte lika patetiskt som att du vräker ur dig att detta inte ÄR humor. Som vore du den enväldige domaren.

Vet du vad, jag bryr mig inte det minsta om vad som är humor och vad som inte är det- Vad jag bryr mig om är dock vad som är film och vad som inte är det.. Och detta är INTE en film.

Vi är inte intresserade av dina bellmanskämt eller ordvitsar här.

Postad

Det är säkert bara något internt bland dina kompisar som den där humorn går hem hos, för mitt "what!?" var inte ett "Whaaaat!? hahahahaha Såg du!? Han pratade med en telefonförsäljare! Hahahaha Och bara i tre sekunder! Vart får han allt ifrån!?" :)

Postad
det som stör mig är att du får 10 ggr så mer inlägg än vad jag får som lagt ner tid på min film...

De väcker starka känslor hos vissa, mina verk!

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

• Skapa nytt...