Gå till innehåll

The Dealer KOMMENTERA!


NotNap

Recommended Posts

jag tyckte filmen var värdelös dålig kvalitet JAG HAR SKRIVIT DET EN GÅNG OM DU KALLAR DET SPAM SÅ ÄR JAG DUM;D

 

Ska vi räkna?

 

#1

http://forum.voodoofilm.org/showthread.php?p=160129#post160129

 

#2

http://forum.voodoofilm.org/showthread.php?p=160127#post160127

 

#3

http://forum.voodoofilm.org/showthread.php?p=160126#post160126

 

En gång, säger du? Vad har du för betyg i matematik?

Länk till kommentar
Share on other sites

Du kan inte förvänta dig att få råd och tips när du beter dig som du gör och spammar forumet med "Total värdelös" i varje tråd. Du får ta och växa upp lite först och lära dig hyfs och respekt.

 

Martin Öberg: Ditt förslag om kvalitékontroll låter bra, men då får det vara en moderator som kan skilja på filmer gjorda av 14-åringar och filmer gjorda av 24-åringar.

 

Men seså, kvaliten som sagts tidigare avgörs inte av åldern. Moderatorerna ser ju direkt om det är ett oseriöst projekt eller inte, då postar dom inte inlägget helt enkelt.

Länk till kommentar
Share on other sites

....

Ditt förslag om kvalitékontroll låter bra, men då får det vara en moderator som kan skilja på filmer gjorda av 14-åringar och filmer gjorda av 24-åringar.

 

Jag tycker att du uttrycker dig lite fel, för det finns 12-åringar som faktiskt gör bra film också, det som däremot borde sorteras ut är hur mycket arbete som är nerlaggt på filmen, samt om det är mer av en effekts-test-typ-film...

 

Men seså, kvaliten som sagts tidigare avgörs inte av åldern. Moderatorerna ser ju direkt om det är ett oseriöst projekt eller inte, då postar dom inte inlägget helt enkelt.

 

Agreed.

 

/s

Länk till kommentar
Share on other sites

Ja, denna filmen var ju verkligen dålig och oseriös. Detta är ingen fejmtv/fjortisvideo-sajt, vi vill inte titta på ert skräp asså.

 

Precis som Martin så gjorde jag inte ens såhär dåliga saker när jag var 8 ;) Våga sen inte komma här och föreställa dig att du skulle veta mer om filmskapande än oss andra (Fast ett gott skratt förlänger livet).

 

Jag skulle föredragit att alla filmerna som las upp i detta forumet skulle ganskas av en moderator eller admin innan de läggs upp. Fast det kanske är lite för mycket jobb? Vi, som ser på filmerna vill ju också kunna tipsa och hjälpa filmskaparna att utvecklas, men oseriösa människor som inte tar åt sig hör inte hemma här.

Länk till kommentar
Share on other sites

Jag tycker att du uttrycker dig lite fel, för det finns 12-åringar som faktiskt gör bra film också, det som däremot borde sorteras ut är hur mycket arbete som är nerlaggt på filmen, samt om det är mer av en effekts-test-typ-film...

 

/s

 

Ja, det kom ut lite fel märkte jag. Det finns säkert bra filmer producerade av tonåringar, vi ska bara skilja på projekt som gjorts på 5 minuter och projekt folk har lagt ner tid, hjärta och själ i. Det lär man väl märka rätt så snabbt.

Länk till kommentar
Share on other sites

Ja, denna filmen var ju verkligen dålig och oseriös. Detta är ingen fejmtv/fjortisvideo-sajt, vi vill inte titta på ert skräp asså.

 

Precis som Martin så gjorde jag inte ens såhär dåliga saker när jag var 8 ;) Våga sen inte komma här och föreställa dig att du skulle veta mer om filmskapande än oss andra (Fast ett gott skratt förlänger livet).

 

Jag skulle föredragit att alla filmerna som las upp i detta forumet skulle ganskas av en moderator eller admin innan de läggs upp. Fast det kanske är lite för mycket jobb?

 

Haha du vågar inte ens visa dina filmer du är totalt värdelös på att göra film skäms på dig!

Länk till kommentar
Share on other sites

Haha du vågar inte ens visa dina filmer du är totalt värdelös på att göra film skäms på dig!

 

Jag håller inte precis på med långfilm utan mer experiment i 3d, Stop Motion och digitala effekter. Ingen idé att hoppa på folk nu, lyssna på vad vi säger och försök att förstå- Det är ingen som direkt hatar dig ;)

Länk till kommentar
Share on other sites

Ja, det kom ut lite fel märkte jag. Det finns säkert bra filmer producerade av tonåringar, vi ska bara skilja på projekt som gjorts på 5 minuter och projekt folk har lagt ner tid, hjärta och själ i. Det lär man väl märka rätt så snabbt.

 

Precis :)

 

Haha du vågar inte ens visa dina filmer du är totalt värdelös på att göra film skäms på dig!

 

Kom tillbaka när du är mogen tillräckligt för att acceptera att du betedde dig omoget den tiden du gjorde den här tråden...

Länk till kommentar
Share on other sites

Jag håller inte precis på med långfilm utan mer experiment i 3d, Stop Motion och digitala effekter. Ingen idé att hoppa på folk nu, lyssna på vad vi säger och försök att förstå- Det är ingen som direkt hatar dig ;)

 

förlåt då...

Länk till kommentar
Share on other sites

Det finns ingen krav på 3 bilder och förslaget om att vi moderatorer ska sålla "dåliga" har vi varken tid eller lust till. Smaken är oftast som baken - alltså delad - och då vore det elakt att inte ens låta någon medlem få visa sin film här på bara för att jag eller någon annan moderator tycker den är sämre än snittet.

 

Det är fortfarande frivilligt att titta på och kritisera filmer här på Voodoo Film och det är upp till er om ni vill reta upp er på filmer ni ogillar eller om ni kan spara krutet till att ge konstruktiv kritik till dem som verkligen vill ha det och hjälpa dem att utvecklas. Medlemmarna här ligger på olika kunskapsnivåer och åldrar och det är något ni kommer att få acceptera.

 

Fortsatt spam och ovidkommande inlägg kommer direkt straffas med en varning.

 

/Moderator "Kolla min film!"

Länk till kommentar
Share on other sites

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

×
×
  • Skapa nytt...