jurassic_boy Postad 6 juli 2008 Postad 6 juli 2008 Hej! Här är en trailer till min nya film "Duellen". Hoppas att ni gillar den! Genre:Komedi Längd: 2:20 min Titel: Duellen Här är en gammal trailer som är ca 50 sekunder. 0 Citera
Martin Öberg Postad 6 juli 2008 Postad 6 juli 2008 Det var bra, men jag tyckte att den var lite seg för att vara en trailer. Kanske speeda upp och korta ner lite. Annars helt okej :) 0 Citera
Dark_tree Postad 6 juli 2008 Postad 6 juli 2008 den var najs :P informativ men i början " Eric är den tönte " ? e de gramamtiskt rätt? 0 Citera
jurassic_boy Postad 6 juli 2008 Författare Postad 6 juli 2008 den var najs :P informativ men i början " Eric är den tönte " ? e de gramamtiskt rätt? Hehe tack för er kommentarer. ja jag skrev fel där och upptäckte ganska sent men ska fixa det. Jag redigerade den hela natten igår. Jag borde skriva "Eric den tönten" kanske! 0 Citera
Zyx Graphics Postad 6 juli 2008 Postad 6 juli 2008 Jag tycker du ska behålla " Erik är den tönte " det låter coolt. Behöver inte alltid vara perfekt. Det är liksom charmen. Bra jobbat. Jag garvade så... Mission Accomplished :) _________________________ http://www.yablo.se 0 Citera
Mega99 Postad 6 juli 2008 Postad 6 juli 2008 Fonten var skräp. Jag har ingenting att säga om filmen, ta det som en bra sak ja.. (Det gör alla andra) 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.