Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Aah, gamla hederliga Demon Face Warp. Tyckte reslutatet blev riktigt bra men det hade varit bättre om du hade, vet inte vad jag ska kalla det, typ skråmor i ansiktet som Andrew Kramer använder. Gillar stönet också, gav mig faktiskt gåshud. Men i alla fall, bra resultat.

Postad
Wow, ännu ett resultat av en video-tutorial exakt likadan som alla andra om inte sämre, bravo..

Originalitet är något man sällan ser idag.

Nu var du väl lite onödigt negativ? Det är inte så lätt att vara originell. Man måste ju lära sig göra det enkla först. Sen är det YTTERST FÅ som lyckas skapa något helt originellt. Din kommentar känns väldigt oprovocerad, mest som att du bara vill klaga för klagandets skull.

Btw, jag tyckte det var helt okej. :) Inte dåligt, men inget WOW.

Postad
Wow, ännu ett resultat av en video-tutorial exakt likadan som alla andra om inte sämre, bravo..

Originalitet är något man sällan ser idag.

Ja det är så underbart trevligt när man stöttar varandra på det här forumet.. Hellt underbart verkligen..

Videon är ett helt okej försök.. Schysst ljud.. Sen kan man ifrågasätta vikten av att lägga upp ett sånt test här.. Men utan kritik (Kreativ sådan) så har folk svårt att utvecklas.

• 2 veckor senare...
Postad
Jag känner Mega99 i verkligheten för vi går i samma skola och han är värre när han är social i skolan. Fast det händer inte så ofta eftersom han är väldigt osocial.

Där ser man.

Jag hade tänkt använda mig av den här effekten i mitt cirkelprojekt, dock lite modifierat. Det är lite tråkigt (fantasilöst) att följa Andrew Kramers mall till punkt och pricka.

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

• Skapa nytt...