Gå till innehåll

Spam på forumet, jmalmsten fick sitt namn kapat


Pace

Recommended Posts

Det är mycket jag skulle kunna gjort i stället. Men jag gjorde bedömningen som lilla_farbrorn påpekade att kontot var skapat för att skicka spam i extrema mängder. Det har hänt tidigare på samma vis.

Länk till kommentar
Share on other sites

Jag söker en moderatorpost.

 

Här tar det lite längre tid att bli moderator Steiwerd än på loopingfilm. Här ska man ha erfarenhet ch varit medlme länge och veta vad som är spam och inte och när medlemmar ska bannas eller inte.

Länk till kommentar
Share on other sites

Här tar det lite längre tid att bli moderator Steiwerd än på loopingfilm. Här ska man ha erfarenhet ch varit medlme länge och veta vad som är spam och inte och när medlemmar ska bannas eller inte.

 

Jo tack, vesslan. Jag vet såväl att detta inte är något amatörforum.

Jag bara medlelar om att jag söker moderatorplatsen så Pace kan ta egna initiativ och kontakta mig när det är dags eller om han nu vill ha mig som moderator.

Länk till kommentar
Share on other sites

Jag söker en moderatorpost.

 

Han sa att mina filmer sög kuk och att jag borde bannas, han sa "Sug kuk på dig pace" och att han brukade ta munthes mamma. "bad boy malmsten was here" skrev han överallt.

och så frågade han i en tråd hur alla sög kuk. Och så vidare. De varningar han skulle fått av det skulle stängt av honom iallafall. Han sa ingenting som var vettigt.

Länk till kommentar
Share on other sites

Definitivt rätt val att banna honom.

 

Steiwerd är ju bara här för att störa oss. Ingen ju seriöst tro att man är professionell när man gör filmer som hans reklamfilmer. Det anser jag mer vara fakta än personangrepp.

Länk till kommentar
Share on other sites

Haha, steiwerd är en misslyckad moderator enligt alla resultat ifrån google.

Klart han skapar ett eget forum där han kan styra och ställa som han själv vill utan att bli avsatt som moderator ifrån massa forum. DETTA är humor!!!

 

Ett exempel: http://www.loopingfilm.se/forum/trad.php?id=9817

 

 

Ganska tydligt att han är av samma karaktär som personen som spammade ner forumet, kommer in inte långt efter och pratar om något en utomstående inte kan var veta ett skit om. Bara ta bort honom ifrån forumet. Han är ett litet troll som inte kommer ge sig.

Länk till kommentar
Share on other sites

Det är inte rätt av Steiwerd Philips att försvara någon som spammat ner hela forumet, men det är heller inte rätt av er att hålla en sådan otrevlig ton mot honom. Men jag kan hålla med om att det kan betraktas som ganska störande när Steiwerd pratar om sin "professionalitet" regelbundet.

 

Men akta er när det gäller att hacka på andra. Det kan kännas riktigt obehagligt när folk hela tiden hackar på en, kräver ens avgång o.s.v.

 

Angående tråden på Looping Film så verkar det vara så att det inte är riktigt säkert att det var han, och han fick tillbaka sin moderatorstatus. Så gå inte på honom för det.

 

Ville bara uttrycka min åsikt i den här konversationen.

Länk till kommentar
Share on other sites

Bara att se på vad han tillfört, inte ett jota.

 

Bara massa urbota dumma kommentarer om att det inte ser proffsigt ut, om att folk är oproffsiga och att han är ett proffs.

Han använder ordet utan att ens veta vad det betyder!

Länk till kommentar
Share on other sites

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

×
×
  • Skapa nytt...