Nicke_92 Postad 4 oktober 2007 Postad 4 oktober 2007 Jag vet att denna lek liknar this or that men jag tyckte det var en kul idé jag kom på så jag postar iallafall. Leken går till såhär, jag börjar med att säga en kategori, nästa svarar vem/vad som är bäst i kategorin, skillnaden mot this or that är att du alltså väljer själv. Jag börjar, Kategori: Actionfilms-regissör 0 Citera
lilla_farbrorn Postad 4 oktober 2007 Postad 4 oktober 2007 Hm, Michael Bay kan jag väl säga då. Skådisar 2007? 0 Citera
Nicke_92 Postad 4 oktober 2007 Författare Postad 4 oktober 2007 Hm, Michael Bay kan jag väl säga då. Skådisar 2007? Agh! svårt... räknas Homer simpson? annars tar jag väl Dan Castellaneta (homers röst) :P Det äckligaste du ätit i år? 0 Citera
jazze Postad 12 oktober 2007 Postad 12 oktober 2007 Agh! svårt... räknas Homer simpson? annars tar jag väl Dan Castellaneta (homers röst) :P Du dödade just din egen tråd. 0 Citera
Miss_Emma Postad 15 oktober 2007 Postad 15 oktober 2007 Du dödade just din egen tråd. Gör en zombie av den då. Äckligaste jag ätit....en skrämmande illa smakande gammal bit bröd. Bäst i kategorin: kvinnliga regissörer. 0 Citera
lilla_farbrorn Postad 15 oktober 2007 Postad 15 oktober 2007 Jag tar väl den ända jag kan komma på såhär på rak arm och det är Sofia Coppola, men hon är ju iofs grym också.. Bäst i kategorin: Disneyfilm 0 Citera
Hugoienlåda Postad 16 oktober 2007 Postad 16 oktober 2007 Aladdin! Världens bästa film med en öken? 0 Citera
lilla_farbrorn Postad 16 oktober 2007 Postad 16 oktober 2007 Aladdin! Jag hade sagt Lejonkungen med Pinocchio på andraplats. Världens bästa film med en öken? Seven är det ju några ökenscener i. ;) Annars väljer jag nog The Good, The Bad and the Ugly inom westernkategorin. Spielbergs bästa rulle? 0 Citera
jazze Postad 16 oktober 2007 Postad 16 oktober 2007 Hajen. Bästa filmen med en hund som huvudroll? 0 Citera
_nemo_ Postad 16 oktober 2007 Postad 16 oktober 2007 Hajen. Bästa filmen med en hund som huvudroll? Beethovens femma. Otroligt gripande. Bäst i kategorin: Van Damme 0 Citera
Simon W Postad 16 oktober 2007 Postad 16 oktober 2007 Time Cop Bäst i kategorin: Dödligt Vapen-filmerna 0 Citera
Nicke_92 Postad 17 oktober 2007 Författare Postad 17 oktober 2007 Time Cop Bäst i kategorin: Dödligt Vapen-filmerna inte sett alla men... 2.... bäst i kategorin: animerade tv-serien? 0 Citera
Swe__ Postad 18 oktober 2007 Postad 18 oktober 2007 inte sett alla men... 2.... bäst i kategorin: animerade tv-serien? Duh, Family Guy. Bäst i kategorin: Regissör utan Oscar? 0 Citera
carbe Postad 18 oktober 2007 Postad 18 oktober 2007 Har George Lucas Oscar? Annars väljer jag honom. :) Bäst i kategorin: Star Wars-filmerna. 0 Citera
_nemo_ Postad 18 oktober 2007 Postad 18 oktober 2007 Har George Lucas Oscar? Annars väljer jag honom. :) Bäst i kategorin: Star Wars-filmerna. Uuuuuusch, är det någon som inte förtjänar en oscar för regi är det väl han. Han får de bästa skådespelarna att framstå som trädockor. =) Empire Strikes Back (regi av Irvin Kershner) Bäst i kategorin: Film-monster. 0 Citera
Swe__ Postad 18 oktober 2007 Postad 18 oktober 2007 Bäst i kategorin: Film-monster. Renee Zellweger i Bridget Jones dagbok. (Alt. Killer Rabbit i Search for the holy grail ) Bäst i kategorin: James Bond 0 Citera
00Bengtsson Postad 18 oktober 2007 Postad 18 oktober 2007 Menar du skådespelare? Isåfall säger jag Daniel Craig. Bäst i kategorin: PC-Spel 0 Citera
Nicke_92 Postad 18 oktober 2007 Författare Postad 18 oktober 2007 Menar du skådespelare? Isåfall säger jag Daniel Craig. Bäst i kategorin: PC-Spel den där var farlig den :S ehh... Måste säga Oblivion! (annars skulle jag nog valt Gta san andreas) Bäst i kategorin: Jim Carrey filmer :) 0 Citera
Swe__ Postad 18 oktober 2007 Postad 18 oktober 2007 "Eternal Sunshine of the spotless mind", hands down. Truman show låg nära också. Bäst i kategorin: TV-serie 0 Citera
carbe Postad 18 oktober 2007 Postad 18 oktober 2007 Forumlek 1 (skapad av mig :)) Bäst i kategorin: X-men-karaktärer. 0 Citera
Nicke_92 Postad 18 oktober 2007 Författare Postad 18 oktober 2007 Forumlek 1 (skapad av mig :)) Bäst i kategorin: X-men-karaktärer. X-men själv ( är inte vidare bra på x-men men iallafall :P) Bäst i kategorin: Adam Sandler-filmer 0 Citera
carbe Postad 19 oktober 2007 Postad 19 oktober 2007 Vaddå X-men själv? Det finns ingen karaktär som heter X-men. :) Bästa låt: Cara mia av Måns Zelmerlöw. Den är så otroligt bra!! :D Who's gonna love you? Who's gonna take my place and stand by your side? Kiss you and hold you Console you when you cry? I'll always love you, I know Baby, don't go Come closer, cara cara mia Cara cara mia, love is all we need I swear I'm never gonna leave you, cara cara mia You're the one for me When someone loves like I do Dreams can come true So tell me, tell me now Oh, cara cara mia, cara cara mia How can you leave me now? Make me believe you So hard for me to understand what went wrong I've been so certain Our love was always strong Baby, we can't move apart You're breaking my heart Come closer, cara cara mia Cara cara mia, love is all we need I swear I'm never gonna leave you, cara cara mia You're the one for me When someone loves like I do Dreams can come true So tell me, tell me now Oh, cara cara mia, cara cara mia How can you leave me now? We can be happy again Don't you feel that it's burning inside, burning inside? We can't give up on each other I want us to try Before we say goodbye Come clo-ser, cara cara mia Cara cara mia, love is all we need I swear I'm never gonna leave you, cara cara mia You're the one for me When someone loves like I do Dreams can come true So tell me, tell me now Oh, cara cara mia Can you leave me now? Cara cara mia Can you leave me now? Bäst i kategorin: Bästa filmhemsida? 0 Citera
Simon W Postad 19 oktober 2007 Postad 19 oktober 2007 Bästa låt: Cara mia av Måns Zelmerlöw. Den är så otroligt bra!! :D Du hade en smiley där på slutet... Du var alltså ironisk? ;) 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.