Java ex Machina Postad 10 september 2007 Postad 10 september 2007 Trailer uppe http://www.apple.com/trailers/paramount/ironman/ Har en känsla att den här blir grym. Undrar förresten hur mycket Tom fick betala för att MySpace skulle nämnas i trailern? Snyggt också, bilden som börjar i digitalkamerans display och zoomas ut i rummet. 0 Citera
jmalmsten Postad 10 september 2007 Postad 10 september 2007 "I am..." inte förvånad... ;) Vem blir nästa att väckas ur hollywoods Cryostasis-lager? Robocop? hupp... lite fel ute var jag... tydligen ska Warner istället hoppa på Transformersvågen och släppa en Robotech-franschise... ( http://www.animenewsnetwork.com/news/2007-09-07/warner-tobey-maguire-acquire-robotech-film-rights ) hade ju själv hoppats på Macross (en av serierna som robotech klipptes ihop av)... Eller den EVIGT försenade Evangelion-filmen... :( Men back on topic... jag har ju alltid gillat "exoskelett" så den här filmen är ju lite intressant ändå;) 0 Citera
Java ex Machina Postad 11 september 2007 Författare Postad 11 september 2007 hupp... lite fel ute var jag... tydligen ska Warner istället hoppa på Transformersvågen och släppa en Robotech-franschise... ( http://www.animenewsnetwork.com/news/2007-09-07/warner-tobey-maguire-acquire-robotech-film-rights ) hade ju själv hoppats på Macross (en av serierna som robotech klipptes ihop av)... Eller den EVIGT försenade Evangelion-filmen... :( Jo räkna med en våg av stora robot-filmer med hög budget. Först ut är Voltron, sen Robotech och Transformers 2. Snart kommer väl Go-Bots också. Det skulle vara kul. 0 Citera
Team_fagott Postad 11 september 2007 Postad 11 september 2007 Jag tycker faktiskt att ironman filmen verkar rätt så B-om man ska vara diplomatisk. 0 Citera
Java ex Machina Postad 11 september 2007 Författare Postad 11 september 2007 Jag tycker faktiskt att ironman filmen verkar rätt så B-om man ska vara diplomatisk. På vilket sätt är den b? Har du sett rollistan? Robert Downey Jr., Gwyneth Paltrow, Jeff Bridges, Samuel L. Jackson, Hilary Swank... Det är A-listskådisar hela vägen. 0 Citera
Team_fagott Postad 11 september 2007 Postad 11 september 2007 Jag skiter i rollistan :p. Jag kollade på trailern. Kändes liksom lite plastigt på något vis, militär matcho stuket kan väl vara en sak, svårt att ta bort utan att kvadda ursprungs stuket. Sätt den brevid t.e.x spideman eller batman begins. Hoppas att jag har fel för jag gillar Ironman. 0 Citera
Headman Postad 11 september 2007 Postad 11 september 2007 Ironman e ju cool, men filmen ligger tycker jag på gränsen mellan flopp och succé. Blir intresant och se den på Bioduken sen. 0 Citera
Taste FX Postad 13 september 2007 Postad 13 september 2007 Den där första roboten som byggdes där inne (på trailern) när han blivit tillfångatagen, var det ironman? Jag tyckte han såg så stor och grå ut. 0 Citera
Java ex Machina Postad 13 september 2007 Författare Postad 13 september 2007 Den där första roboten som byggdes där inne (på trailern) när han blivit tillfångatagen, var det ironman? Jag tyckte han såg så stor och grå ut. http://www.toymania.com/archives/ironman/comics/comic1-39.jpg Det är första versionen av rustningen. Den såg ut så i tidningen också. Sen tog han hem den och finslipade designen. 0 Citera
Munthe Postad 14 september 2007 Postad 14 september 2007 Den här ska bli jättespännande efter jolmiga Spiderman och Batman-filmer. Den känns lite mer "tounge in cheek" och som att den har stora förutsättningar. Och SJÄLVKLART är den B. Hollywood kan inte göra A-film längre (när såg vi senast en "Days of Heaven" eller "Apocalypse Now" eller "The Searchers" komma från Tinseltown). Dom gör enbart svindyra B-filmer med A-list-skådisar. Roger Corman har beklagat sig över det där i många herrans år nu. Hollywood har inkränkat på hans domän och snott hans koncept. Fast filmer han gjorde skulle inte ens ha kunnat finansiera en veckas catering på "Pirates of the Carribean". 0 Citera
Team_fagott Postad 14 september 2007 Postad 14 september 2007 Trist nog så tycker jag att du har i stort sätt rätt. 0 Citera
Ayame Postad 15 september 2007 Postad 15 september 2007 visst, ser väl ut att innehålla lite underhållning, men knappast någonting jag kommer refklektera över dagarna efter jag sett den. Är själv lite trött på dem här mass-producerade "hej jag är captain America" filmerna. Hoppas att jag får leva tills den dagen då Hollywood inte längre kan försöja sig på att producera skit, För det är ju det tråkiga, Så länge Hollywood tjänar pengar så skiter dem fullkomligt i vad dem producerar. 0 Citera
EvilElvis Postad 16 september 2007 Postad 16 september 2007 Den har ju i alla fall Robert Downey Jr. Det borgar för att det KAN bli bra. Håller tummarna. 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.