Gå till innehåll

THE LAST SOLDIER - 2 scener, håll till godo...


Johan_Ask

Recommended Posts

Menar du oss eller??

 

Johan. Jag tycker att ditt manus har potential, verkligen bra skrivet. Men om du gav det till mig så skulle jag revolutionera världen. Kanske även universum. Du må vara ett geni, men ingen kan mäta sig med mig. Kanske ett samarbete?

 

Snygg avatar.. Den liknar någon... kan inte komma på vem....

Länk till kommentar
Share on other sites

team_fagott: Håller med dig.. Alltså jag är så jävla dålig på se ansikten... Alltså.. ifall man tog bort dom där ögonbrynen.. och kanske... mustaschen..... Eh.. Jag vet inte. Helt jävla lost. Någon annan som har en aning?

Länk till kommentar
Share on other sites

Johan.

 

Finns du på riktigt? Är allt på skoj? Säg att det är så, för allt du skriver låter helt åt skogarna galet.

 

Om du är en verklig person, lyssna lite här... En films innehåll/tema/grundidé kan aldrig innebära ett bra manus per automatik. Och ett dåligt manus kan aldrig bli en kvalitativ film. Manuset är ritningen som filmen vilar på. Sluta ordbajsa och "skriva på känsla" i manuset. Det är inte en dikt du skriver, utan filmmanus. Hjärnan måste vara med.

 

Tro oss - vi här vet vad vi pratar om. Vi kanske inte är skitdiktiga på att skriva manus, men vi vet vad som är ett dåligt manus.

 

Det blev som jag trodde. Likt självförhärligande, talangfattiga idoldeltagare, som just fått på nöten av juryn, går du fram till kameran och säger "Ni ska minsann få se, jag kommer att lyckas, vänta bara, jag är bäst...".

 

Sorgligt, pinsamt. Jag får rysningar.

Länk till kommentar
Share on other sites

Förlåt, men jag tänker inte lägga mellan några fingrar i det här fallet...

 

"Mercy Produktions" och "Wesslan produktion". Finns dessa företag? Hemsida?

 

Egentligen heter det "Alletoristisk" en form av livsfilosofi, fast som jag har parafraserat det är mycket vackrare! // Johan Heart

 

Ursäkta? Vill du få fram ett budskap kan du ju inte använda ord som du själv hittat på... Ojojojoj. Jag blir helt matt.

 

Om man söker på "alletoristisk" är den enda träffen i internets vida universum denna tråd... Du har alltså hittat på "alletoristisk" också?

 

 

Jag är väl medveten om att min dialog är mycket stel, fast detta är mitt sätt att skriva på - originellt!

 

Jag är väl medveten om att din dialog är mycket stel, fast detta är ditt sätt att skriva på - dåligt!

 

 

Men om du är en mytoman, så vet jag att det är en sjukdom. Och om det vore så, ber jag om ursäkt. Hoppas du kryar på dig!

Länk till kommentar
Share on other sites

Gäst
Detta ämne är nu stängt för inlägg.
×
×
  • Skapa nytt...