Gå till innehåll

Stinger som DVDrip


jeppzer

Recommended Posts

På villket sätt skulle nedladdning vara fel? Problemet handlar väll om vem/ hur man ska betala/ta betalt och för vad. Att sedan säg att hela debatten löjlig är nog minst att blunda för omvärlden.

 

Jag hatar när personer tar saker alldeles för ordagrant, när de egentligen fattar vad man menar. Eller du kanske helt ärligt INTE fattade? Då snackar vi något helt annat.

 

Men för din skull då:

 

Jag menar självklart illegal nedladdning, trodde att det var det vi diskuterade här?

Länk till kommentar
Share on other sites

Att Martin skulle sno pitcharna skulle antagligen inte ens vara olagligt utan det är fritt fram. Idéer är inte upphovsrättsskyddade. Intressantare vore om Martin eller någon annan rakt av filmade de manus som finns på forumet. Då blev det nog annat ljud.

 

Eller föresten, appråpå imatriella ägodelar. Undrar vad reaktionen skulle vara om man fick sina surt ihopspelade poäng (eller vad det nu är man tjänar ihop i dessa spel?) i Counterstrike eller Word of Wordcraft rakt av konfiskerade av någon annan. Det är ettor och nollor. Eller varför inte lite virituella transaktioner på bankkontot? Så länge pengarna sitter där är de ju synnerligen immatriella.

Fast nu är jag ju dum. Då försvinner ju originalen. Jag har en bättre ide. Jag kopierar pengar.

Länk till kommentar
Share on other sites

Argumentationsnivån når nya höjder. Inte konstigt att branchen är i kris och känner sig förlamade. Äpplen och päron blandar folk gärna friskt. Men här blandar folk äpplen med gjutjärn. Jag har läs mitt sita inlägg i den här tråden.

Länk till kommentar
Share on other sites

Varför skulle mitt inlägg vara sämre än något annat? Då är det dags för mig att sänka mig lägre än jag nånsin gjort på detta forum. Ditt inlägg var bland det mest korkade och onödigaste jag sett på bra länge. När man inte länge har något att säga, så kommenterar man föregående talares utseende på glasögonen. Jag tycker mitt inlägg är mycket bra.

Länk till kommentar
Share on other sites

Gäst
Detta ämne är nu stängt för inlägg.
×
×
  • Skapa nytt...