Team_fagott Postad 8 april 2007 Postad 8 april 2007 Femgänget hittar en zombie Mamma scan går igen Meat me there Din_mamma Långt ner i hjärnan tre män och en liten zombie Vi sex på zombie jakt fresh flesh Köttgrottan 0 Citera
Simon W Postad 8 april 2007 Postad 8 april 2007 The Buffet Necrolife Pandemonic The Hunger Bloodmania Några Taglines: You = Wrapped Meat Until You're Dead Put Some Spice On Yourself! They Need, You Bleed Here They Come... As In Death, So In Life You're Nothin' But The Appetizer... They Want To Get Inside Your Head 0 Citera
K R Films Postad 26 april 2007 Postad 26 april 2007 Haha, "Got Brains?" var ju underbart. Zombie spot Death Island The Island that God forgot Dead raise Awakening Island 0 Citera
Anhool Postad 25 maj 2007 Postad 25 maj 2007 Tagline: Uncle Zam Wants You! Postern ska då såklart vara en zombiefierad Uncle Sam. Det skulle också kunna vara "Uncle Zam Wants Your Brain!" Okej, den var lam. 0 Citera
Simon W Postad 25 maj 2007 Postad 25 maj 2007 Väldigt sällan djur blir zombies, eller? Det är ju bara att ge dom en grogg, så stapplar dom fram och stönar erfoderligt. Det vore skoj! Djurrättsaktivister skulle välan gå i taket förstås... men det kan ju också vara skoj. Bidrar till hypen... Och varför ska vi förvägra djur alkohol ;) 0 Citera
Anhool Postad 25 maj 2007 Postad 25 maj 2007 Vad hette den där från Nya Zeeland? Black Sheep? Bad Sheep? Finns en tråd på forumet. 0 Citera
Anhool Postad 25 maj 2007 Postad 25 maj 2007 http://www.apple.com/trailers/independent/blacksheep/trailer/ Ja. 0 Citera
Java ex Machina Postad 25 maj 2007 Postad 25 maj 2007 jag såg en film i malmö för nåt år sen på nån festival där det var zombiekor med. minns inte vad den hette dock. 0 Citera
jernby film Postad 25 maj 2007 Postad 25 maj 2007 http://www.jernby.se/jprast.jpg zombie? zombiecow? whats that? /nils 0 Citera
Simon W Postad 25 maj 2007 Postad 25 maj 2007 Black sheep. Zombiefår... Måste nog kolla in den! :) Rigor Mortis (= likstelhet) Såg nu att Java redan droppat den tidigare... 0 Citera
Simon W Postad 25 maj 2007 Postad 25 maj 2007 Då skriver jag "Carpe Corpus" istället. Liket lever - grip liket!... Vet inte varför man ska gripa liket, men ett levande lik kan ju vara bra att ha... om man vill ha en TV-spelspolare. ;) 0 Citera
Java ex Machina Postad 29 maj 2007 Postad 29 maj 2007 Då skriver jag "Carpe Corpus" istället. Liket lever - grip liket!... Vet inte varför man ska gripa liket, men ett levande lik kan ju vara bra att ha... om man vill ha en TV-spelspolare. ;) Vaya con Zombies 0 Citera
Rex210 Postad 25 augusti 2007 Postad 25 augusti 2007 Rea på Ikea... Jag kan inte riktigt zombiefilmer. 0 Citera
Insaniac Postad 25 augusti 2007 Postad 25 augusti 2007 Land of the Damned The Island of the Dead Death Island Darkness Island The Dead Walking Madness The Brainless Hunter Brain-Eater Closed In Paradise of Darkness Paradise of the Dead Land of the Dead - - - - Här är några tips på en titel. 0 Citera
Nicke_92 Postad 2 september 2007 Postad 2 september 2007 island of evil, corpse vaccation, death on the occean, det är mina förslag 0 Citera
Mr Orange Postad 2 september 2007 Postad 2 september 2007 Land of the Damned The Island of the Dead Death Island Darkness Island The Dead Walking Madness The Brainless Hunter Brain-Eater Closed In Paradise of Darkness Paradise of the Dead Land of the Dead - - - - Här är några tips på en titel. Land Of The dead finns redan 0 Citera
Insaniac Postad 2 september 2007 Postad 2 september 2007 Aiight aiight. Jag ser inte så ofta på zombie-film så hur ska jag veta det då. 0 Citera
Mr Orange Postad 2 september 2007 Postad 2 september 2007 smart då att ge förslag på titel till en film av sådan genre 0 Citera
Insaniac Postad 2 september 2007 Postad 2 september 2007 Ja, när mina namnförslag var typ 10 gånger så bättre än de andra som skrevs. Och dessutom har namnförslag inte så mycket på om man tittar på zombiefilm. 0 Citera
Mr Orange Postad 2 september 2007 Postad 2 september 2007 ....jaja... jag förstod inte riktigt din mening "Och dessutom har namnförslag inte så mycket på om man tittar på zombiefilm." 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.