soulpat Postad 19 december 2006 Postad 19 december 2006 Ruztel - You know what Jag lånade en kamera av skolan, Min kompis hade en färdiginspelat låt så vi bestämde oss för att göra en video av den. Inget manus skrevs, allt är improvoserat. Redigerade filmen i vegas 6.0. http://www.youtube.com/watch?v=OswHEqkTN5M http://img157.imageshack.us/img157/9384/goranvideotp8.png Format: Det vet jag inte vad det är i denna filmen så den har blivit komprimerad osv när den las upp på youtube. Men jag tror att de fortfarande är mwv. Videon är sjäkvklart i mycket bättre kvalite men kunde desvärre bara ladda upp i en begränsad storlek så jag fick skära bort på kvaliteten för att lägga upp den på internet. Längd: 3 min Storlek: 60 mb Under hela den här upplevelsen har jag lärt mig otroligt mycket så nästa film kommer garanterat att bli mycket bättre :) Säg gärna vad ni tycker 0 Citera
aeros Postad 19 december 2006 Postad 19 december 2006 riktigt schysst! jag gillar effekterna som går i takt med musiken, alltså övergångarna och sånt... jag tror du har en framtid inom musik video branschen... ;) 0 Citera
Tor nilsson Postad 19 december 2006 Postad 19 december 2006 Ser bra ut enligt mig. Som sagt så har du satt övergångarna och sånt som gör att musiken passar till bilden. Det såg ju ut som "riktig MTV" när det var en kille åt vänster på svart bakgrund och vita texblock till höger. Låten träffade kanske inte mig den här gången precis men jag ser gärna nästa grej du gör .. 0 Citera
Jvc Postad 19 december 2006 Postad 19 december 2006 Tempot klippningen musiken allt passade så bra in. Super bra film från min sida. 0 Citera
Andreas C Postad 19 december 2006 Postad 19 december 2006 Snygg klippning. Blir kanske lite repetitivt i längden, men utan manus eller planering så är det en riktig bra video :) 0 Citera
soulpat Postad 19 december 2006 Författare Postad 19 december 2006 Andreas tycker precis samma sak hehe. men som sagt, nästa video komemr att bli väldigt genomarbetad. tack alla andra :) kul med så bra respons 0 Citera
precision motion Postad 20 december 2006 Postad 20 december 2006 Detta var riktigt bra! Grymt! 0 Citera
larni_weskel Postad 20 december 2006 Postad 20 december 2006 Inte min musik men videon var bra! 0 Citera
GyrosStudio Postad 20 december 2006 Postad 20 december 2006 Måste också hiva ett gäng rosor :) Riktigt snyggt gjort, lyfter låten något ofantligt! Gillar i regel inte den här typen av musik, men du fick mig att kolla och lyssna igenom hela låten - grymt! 0 Citera
andreasw Postad 21 december 2006 Postad 21 december 2006 Tempot klippningen musiken allt passade så bra in. Super bra film från min sida. Man kan tolka det som att du gjort filmen? "Superbra film enligt mig" låter bättre. Aja. Nu ska jag sluta vara språkpolis! Grym film. Snyggt klippt! Väldigt "mtv:ig" 0 Citera
Jvc Postad 22 december 2006 Postad 22 december 2006 Man kan tolka det som att du gjort filmen? "Superbra film enligt mig" låter bättre. Aja. Nu ska jag sluta vara språkpolis! Grym film. Snyggt klippt! Väldigt "mtv:ig" Ja det har du rätt i men men //alex 0 Citera
Alefrini Postad 22 december 2006 Postad 22 december 2006 As bra jobb! Dock inte min musik smak, men snygg video. 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.