Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Har försökt att prata om denna film tidigare i forumet, men då har alla bara sagt att det är en film med Chris Farley =). Såg postern för säkert ett eller två år sedan när de promota idén i Cannes. Och jag blev helt såld på taglinen. There are 40 million sheep in New Zeeland......and they´re pissed off!!

Sen när jag läst lite mer om handlingen nu OCH tidiga recensioner kommit in till bl.a aintitcoolnews är jag inte lika uppspelt längre. Den ska tydligen vara riktigt dålig. Men det stoppar inte mig från att se den, bara det att jag inte har några förväntningar längre (vilket ofta är en bra sak).

• 2 månader senare...
  • 1 månad senare...
  • 1 månad senare...
Postad

Hur man än vrider och vänder på det... en del djur blir inte skrämmande :P

Senaste trailern;)

http://www.apple.com/trailers/independent/blacksheep/trailer/

Verkar dock som att det hela fick en lite proffesionellare ton... men idén är ju så idiotisk att jag måste se den ändå... ett plus för att Weta står för effekterna också:P

men i vart fall... kanske inte är en ny Bad Taste, men kul verkar den iallafall:D

Skulle inte förvåna mig om dom lyckas arbeta in en sub-plot som kopplar samman dessa elaka får med den stackarn som blir bazookad i Bad Taste:D

Postad

Det känns väldigt Bad Taste-inspirerat. Såg trailern igår och vet inte riktigt vad jag ska tycka. Själva conceptet är ju rätt skoj, men från vad man ser i trailern verkar filmen riktigt dålig.

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

• Skapa nytt...