Jump to content

Black Sheep - den nya Bad Taste? :P

jmalmsten

Recommended Posts

Har försökt att prata om denna film tidigare i forumet, men då har alla bara sagt att det är en film med Chris Farley =). Såg postern för säkert ett eller två år sedan när de promota idén i Cannes. Och jag blev helt såld på taglinen. There are 40 million sheep in New Zeeland......and they´re pissed off!!

Sen när jag läst lite mer om handlingen nu OCH tidiga recensioner kommit in till bl.a aintitcoolnews är jag inte lika uppspelt längre. Den ska tydligen vara riktigt dålig. Men det stoppar inte mig från att se den, bara det att jag inte har några förväntningar längre (vilket ofta är en bra sak).

• 2 months later...
  • 1 month later...
  • 1 month later...

Hur man än vrider och vänder på det... en del djur blir inte skrämmande :P

Senaste trailern;)

http://www.apple.com/trailers/independent/blacksheep/trailer/

Verkar dock som att det hela fick en lite proffesionellare ton... men idén är ju så idiotisk att jag måste se den ändå... ett plus för att Weta står för effekterna också:P

men i vart fall... kanske inte är en ny Bad Taste, men kul verkar den iallafall:D

Skulle inte förvåna mig om dom lyckas arbeta in en sub-plot som kopplar samman dessa elaka får med den stackarn som blir bazookad i Bad Taste:D