Pace Postad 27 juli 2006 Postad 27 juli 2006 Vi välkomnar _nemo_ som nybliven moderator för Filmcafét och Kolla min film! Det sistnämnda forumet modererar _nemo_ tillsammans med lilla_farbrorn. 0 Citera
_nemo_ Postad 27 juli 2006 Postad 27 juli 2006 Tack så mycket! Synd att jag inte hade hand om nyhetsmeddelanden också, då kunde jag ju ha korrigerat Pace´s slarviga rubrik, hohoho (filmacé) ;) :D 0 Citera
lilla_farbrorn Postad 27 juli 2006 Postad 27 juli 2006 Ja, då är vi kompanjoner då. Grattis! Har du upptäckt ett fel och inte kan moderera själv, rapportera inlägget genom att klicka på denna länk: ;) 0 Citera
_nemo_ Postad 27 juli 2006 Postad 27 juli 2006 [citat=lilla_farbrorn]Ja, då är vi kompanjoner då. Grattis! Har du upptäckt ett fel och inte kan moderera själv, rapportera inlägget genom att klicka på denna länk: ;)[/citat] Japp, det är vi, grattis själv =) Fick reda på det efter att ha läst tråden där Pace lärde dig det =)=) 0 Citera
Pace Postad 27 juli 2006 Författare Postad 27 juli 2006 [citat=_nemo_]Synd att jag inte hade hand om nyhetsmeddelanden också, då kunde jag ju ha korrigerat Pace´s slarviga rubrik, hohoho (filmacé) ;) :D[/citat] Vilken slarviga rubrik? :h 0 Citera
Anhool Postad 28 juli 2006 Postad 28 juli 2006 Haha, nu går alla erkända medlemmar och blir moderatorer. Farbrorn, Jonkanon, Lasse Laser och nu Nemo. Whos next? Gorse? 0 Citera
gorse Postad 29 juli 2006 Postad 29 juli 2006 När fan blir gammal är allt möjligt. Men om jag blir moderator tror jag det blir svårare för mig att säga vad jag vill. Nu representerar jag bara mig själv och om jag kallar någon dum i huvudet så behöver inte voodoofilm skämmas för det. Fast å andra sidan kommer jag ihåg ganska många inlägg... 0 Citera
Pace Postad 29 juli 2006 Författare Postad 29 juli 2006 [citat=gorse]När fan blir gammal är allt möjligt. Men om jag blir moderator tror jag det blir svårare för mig att säga vad jag vill. Nu representerar jag bara mig själv och om jag kallar någon dum i huvudet så behöver inte voodoofilm skämmas för det. Fast å andra sidan kommer jag ihåg ganska många inlägg...[/citat] Jo, man måste ju tänka sig för innan man skriver något eftersom man representerar mer än bara sig själv. Hade jag varit medlem här hade jag varit betydligt mer frispråkig än vad jag är/var/kommer att vara och dessutom skrivit väsentligt mycket mer. 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.