nilas Postad 18 juni 2006 Postad 18 juni 2006 Någon som håller med om att Disney borde göra en ny hederlig tecknad film med kalle anka och alla andra så man får lite riktig nostalgi. Visst dataanimerad film i all ära för att inte tala om "riktig" film, men jag tycker att inget slår de gammla tecknade filmerna från min barndomstid. Någon som håller med eller vill ha någon ny film med andra huvudpersoner som skulle skapa en nostalgikänsla i era filmhjärtan? 0 Citera
Coca Cola och Film Postad 18 juni 2006 Postad 18 juni 2006 Läste nånstans att dom håller på med den sista riktiga tecknade filmen. 0 Citera
Ronnie Postad 19 juni 2006 Postad 19 juni 2006 Hmm, intressant. Undrar hur de kan veta att det kommer bli den sista riktigt tecknade filmen. :e 0 Citera
Mr.Man Postad 19 juni 2006 Postad 19 juni 2006 Vad är att teckna på riktigt då? Tror att folk kommer att skissa på papper och skanna in dom som referens. Datorn är ett hjälpmedel, den gör inget själv. 0 Citera
nilas Postad 19 juni 2006 Författare Postad 19 juni 2006 Istället för att dataanimera allt i 3d borde dom göra som dom gjorde på dom gammla filmerna. Jag vet att tekniken går frammåt men det var ändå bättre tecknade filmer förr:P 0 Citera
maxv Postad 21 juni 2006 Postad 21 juni 2006 nilas, det kanske berodde på att du var typ sju bast och just sånna disneybarnfilmer är riktade mot den målgruppen... Gissa vad dom som är sju nu kommer att kalla för hederliga filmer om 15 år, Hitta Nemo och Superhjältarna... 0 Citera
nilas Postad 21 juni 2006 Författare Postad 21 juni 2006 Redigerat med anledning av Voodoo Film forums regler 4 §. Synpunkter angående detta beslut, ta kontakt med administratören. Grovt språk och personangrepp är inte tillåtet. Mvh Pace Administratör, Voodoo Film forum 0 Citera
TDA Postad 21 juni 2006 Postad 21 juni 2006 [citat=nilas]Redigerat med anledning av Voodoo Film forums regler 4 §. Synpunkter angående detta beslut, ta kontakt med administratören. Citat från ovan inlägg redigeras också. Mvh Pace Administratör, Voodoo Film forum[/citat] kick/ban 0 Citera
Anhool Postad 21 juni 2006 Postad 21 juni 2006 [citat=nilas]Redigerat med anledning av Voodoo Film forums regler 4 §. Synpunkter angående detta beslut, ta kontakt med administratören. Citat från ovan inlägg redigeras också. Mvh Pace Administratör, Voodoo Film forum[/citat] Håll dig till Counter Strike-forum istället va? 0 Citera
_nemo_ Postad 21 juni 2006 Postad 21 juni 2006 Hahaha, det som är värst är ju att maxv inte menade något illa heller........Bara sa som det förmodligen ligger till. Det man växer upp med ligger en alltid varmt om hjärtat. 0 Citera
nilas Postad 22 juni 2006 Författare Postad 22 juni 2006 Men snälla... ja men de e synd om er 0 Citera
TheBrotherOfLight Postad 22 juni 2006 Postad 22 juni 2006 Jag trodde att Björnbröder var den sista riktiga Disneyfilmen? 0 Citera
Film smurfen Postad 22 juni 2006 Postad 22 juni 2006 Björnbröder? Kejsarens Nya Skola kom grymt senare. Om det är en handtecknad film så. 0 Citera
maxv Postad 22 juni 2006 Postad 22 juni 2006 Ojdå,nej jag menade verkligen inget illa :S... Jag hann tyvärr inte läsa vad han skrev, men det kanske bara var tur... 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.