Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Såg just X-Files ep 3 s 6 the triangle... wow... det avsnittet var inte nådigt. Visserligen massor av dolda klipp, men för att vara en tv-serie är det verkligen ambitiöst...

Postad

Hmm... vilket avsnitt är det (storymässigt)? Har för mig att det finns ett avsnitt när Mulder åker tillbaka i tiden till något fartyg där det finns toklångt steady-klipp på Scully i FBI-byggnaden (säkerligen fusk det med men det var ju säkert 5-6 år sen man såg det).

/Max

• 1 månad senare...
Postad

bumpar tråden lite, dels för att ämnet långa actionklipp kommit tillbaka och dels för att jag iochmed det lade till The Protector som numero dos i listan...

förresten... fortfarande ingen som har koll på de omtalade klippen i Children of Men???

Postad
bumpar tråden lite, dels för att ämnet långa actionklipp kommit tillbaka och dels för att jag iochmed det lade till The Protector som numero dos i listan...

förresten... fortfarande ingen som har koll på de omtalade klippen i Children of Men???

Finns på youtube tror jag. Dom långa klippen alltså.

• 3 månader senare...
Postad

Jag vill bara säga att Chilrden of Men har nog den igenom tidernas snyggaste och fetaste långtagningssekvens jag någon sett iaf :P

Emot slutet så finns det en krigsdrabbad scen då vi får följa huvudkaraktären genom en sargad stad. Så fruktansvärt snyggt gjord. Lägg märke till blodstänken på kameralinsen som kommer i bussen, men som sedan fadas bort när dom kliver in i byggnaden. Skulle tro att dom klipper i smyg där nånstans. Mycket sevärd film i övrigt :)

Oldboy knäcker btw... :D

• 1 månad senare...

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

• Skapa nytt...