jmalmsten Postad 24 februari 2007 Författare Postad 24 februari 2007 Såg just X-Files ep 3 s 6 the triangle... wow... det avsnittet var inte nådigt. Visserligen massor av dolda klipp, men för att vara en tv-serie är det verkligen ambitiöst... 0 Citera
Max_H Postad 24 februari 2007 Postad 24 februari 2007 Hmm... vilket avsnitt är det (storymässigt)? Har för mig att det finns ett avsnitt när Mulder åker tillbaka i tiden till något fartyg där det finns toklångt steady-klipp på Scully i FBI-byggnaden (säkerligen fusk det med men det var ju säkert 5-6 år sen man såg det). /Max 0 Citera
jmalmsten Postad 24 februari 2007 Författare Postad 24 februari 2007 Hehe, sitter just nu och surfar med min psp... jo, det ar just det avsnittet jag syftar pa. 0 Citera
jmalmsten Postad 10 april 2007 Författare Postad 10 april 2007 bumpar tråden lite, dels för att ämnet långa actionklipp kommit tillbaka och dels för att jag iochmed det lade till The Protector som numero dos i listan... förresten... fortfarande ingen som har koll på de omtalade klippen i Children of Men??? 0 Citera
Jawo Postad 11 april 2007 Postad 11 april 2007 bumpar tråden lite, dels för att ämnet långa actionklipp kommit tillbaka och dels för att jag iochmed det lade till The Protector som numero dos i listan... förresten... fortfarande ingen som har koll på de omtalade klippen i Children of Men??? Finns på youtube tror jag. Dom långa klippen alltså. 0 Citera
Cess Postad 16 juli 2007 Postad 16 juli 2007 Jag vill bara säga att Chilrden of Men har nog den igenom tidernas snyggaste och fetaste långtagningssekvens jag någon sett iaf :P Emot slutet så finns det en krigsdrabbad scen då vi får följa huvudkaraktären genom en sargad stad. Så fruktansvärt snyggt gjord. Lägg märke till blodstänken på kameralinsen som kommer i bussen, men som sedan fadas bort när dom kliver in i byggnaden. Skulle tro att dom klipper i smyg där nånstans. Mycket sevärd film i övrigt :) Oldboy knäcker btw... :D 0 Citera
Java ex Machina Postad 24 augusti 2007 Postad 24 augusti 2007 Attonement har tydligen en fem minuter lång steadycam-tagning med 1000 statister och över 300 crew om jag hörde dem rätt i videon. Shit, det måste man se bara för den scenen. 0 Citera
ThirddOracle Postad 24 augusti 2007 Postad 24 augusti 2007 Här är en 4 minuter lång slagsmålsscen, med liknande status som posten ovanför :) Riktigt coolt. http://www.youtube.com/watch?v=K06wDn3XsZE 0 Citera
Christian van Caine Postad 25 augusti 2007 Postad 25 augusti 2007 det är vanlig enkel matte... han skuttade till när det började, noterade tiden, skuttade till det slutade, noterade tiden och sedan subtraherade han nog... Indeed :-) Glädjen med DVD! 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.