Jump to content

Recommended Posts

Posted

Detta är resultatet av omröstningarna för [thread=6414]Voodoo Film Awards 2005[/thread] som vi under drygt två månader har kunnat rösta på medlemmar och ämnen som står utöver det vanliga.

Vinnarna är:

Årets roligaste diskussion

[thread=5596]Vilken/Vilka kameror används i "Grattis Världen"?[/thread] av Fidde

Årets diskussion

[thread=5851]Frågvis pirat säger hej[/thread] av DanceK

Årets roligaste medlem

lilla_farbrorn

Årets mest hjälpsamma medlem

gorse

Årets medlem

jmalmsten

lilla_fabrorn, gorse och jmalmsten kommer att få två biobiljetter hem i brevlådan, samt varsin titel under sitt namn under året med respektive bedrift (t ex kommer det alltså att stå "Årets medlem" under jmalmstens namn).

Grattis, grattis!

Posted

Skall man hålla tacktal? Utmärkelsen överaskar mig eftersom jag är nog den medlem som egentligen har minst erfarenhet av filmning av oss alla. Men, när jag gick med i forumet var det inte så många som skrev här. Jag har lyssnat och antecknat (för mitt eviga dagdrömsprojek) och ibland har en del frågor kommit upp som jag själv fick svar på forumet. Då har jag raskt svarat samma svar jag fått. Ibland, rätt ofta egentligen, har jag tagit google till hjälp. Egentligen har denna hjälpsamhet varit lite egoistisk. För jag fann frågan intressnant och letade efter svaret. En del svar har jag hittat på själv, mycket med hjälp av enkla faktum ett och annat har jag ju snappat upp genom livet. Så jag skall tacka alla er, som gjort detta forum trevligt och värt att nästan med tvångsmässighet ta en koll på varje gång man passerar datorn (vilket är ofta eftersom jag arbetar med den dagligdags). Jag tackar också alla som hjälp mig med alla mina dumma frågor. En vacker dag blir det nog en film gjord också.

[bockar djupt och kliver ner från talarstolen]

Posted

tjosan... Vem hade nominerat mig?

"Välsignad varde den person som när han inte har något att säga ej heller känner sig nödgad att upplysa sin omgivning om detta"

men visst... Tack. jag går gärna på bio...

ps/ jag liksom också även gorse, gissar jag, undrar om det går att få motiveringar. Om det går att fråga om detta utan att verka äregiriga. :D

Posted

grattis grattis. kan ni ta och skriva upp i erat cv. eller ja,..- grattis iallafall.. :)

nu när jag ändå tänkte på det. kan jag väl skriva det också. skulle det inte varsa schysst att ha en egen slags oscar här på voodoofilm med våra egna filmer? eller med vanliga biofilmer från året som gått, och se om vi röstar lika som amerikanska juryn?

• 1 month later...